** ELOISTEN JOULU **
Kommentit (26)
No jospa minäkin tänne jotain kirjoittaisin. Joulu siis meni ja syöty on. Täälläkään ei oikein kunnolla oireilla,joskus mahaa vihloo ja hiukan höntti olo. Jouluaattona oli mahassa kipua ja pelkäsin pahinta. Nyt onneksi ei tuntemuksia. Vuoden takaisesta keskenmenosta on jonkinlainen pelko jäänyt. Toivottavasti nyt menisi loppuun asti hyvin,kun tota ikääkin on jo. Lapsia meillä ei ennestään ole. Millonkohan ne pahoinvoinnit alkaa? Miten sitä töissä jaksaa olla? No kaikenlaisia kysymyksiä sitä tulee ajateltua. Toisinaan ajatttelee ollaankohan sitä ollenkaan raskaana. T:iloinen Taapero74 Rv5+1
Nyt on palattu sukulaisista joulun vietosta takaisin koneen ääreen ;-)
Joulu on mennyt rauhallisesti ja kiltteinäkin oltiin oltu. Esikoisen riemu joulupukista ja lahjoista oli mukavaa katseltavaa. Lelujakin on taas niin paljon että ihan kaikilla ei ole vielä edes ehtinyt leikkiä.
Jouluruuat maistuivat ja suklaatakin on tullut syötyä niin että naamastakin näkee. Pahaa oloa ei onneksi ole ollut, johtunee luultavasti jatkuvasta syömisestä.
Esittelypino, Elokuun eloisat löytyy kyllä jostain aiemmilta sivuilta kun sitä joku kyselin. Samassa on mainittu yahoon listan osoite.
Uusia elokuisia on tullut monta, tervetuloa mukaan!
V2.0, 6+4
Joku kyseli milloin pahoinvointi alkaa ja itselläni on kaikissa edellisissä raskauksissa tuo maaginen ajankohta ollut tasan 7 viikkoa ! Kun tuo täyttyy niin heti aamusta on olo mitä kamalin ja sitä se on nytkin :o/ Olo on tosi heikko, väsyttää, ällöttää ja ei jaksaisi tehdä mitään. Se nyt on aika huono yhtälö kun 4 vanhinta tyttöstä palautuu isältään tänä iltana, parin tunnin päästä. Kivahan se on että tytöt tulevat, mutta ...
Onko muille annettu NP -ultraan aikaa ? Meillä tuo olisi 17.1 ja sinne tuntuu olevan ikuisuus.
Nyt taasen sohvalle makoilemaan :o)
Rapuäiti ja Lahja rv 8+0
Hei kaikille!
Nyt pikku hiljaa uskaltaudun tänne odotuspuolelle kurkistamaan. Tein 22.12 testin Pregentin testillä, selvä viiva tuli, mutta ei kontrolliviivan paksuinen. Jouluaattona tein vielä uusintatestin apteekin omalla ja selvä viiva tuli sieltäkin..ei tosin yhtä tumma kuin toinen viiva...mutta pakkauksessahan luki, että viivojen tummuutta ei tule verrata toisiinsa. Ja täysin selvä viiva siinä kyllä oli :)
Oireita ei vielä oikeastaan mitään (ehkä väsymystä, ei muuta). Esikoista odottaessa pahoinvointi/oksentelu alkoi rv7-8, että ehkäpä alkaa samoihin aikoihin? Ehtiihän tuota vielä vessanpönttöä halailemaan :)
Mulla on ollu koko syksyn tosi outoja alavatsakipuja ja olen saanut sen takia gynelle ajan tammik. puolivälissä. Ja mikä ihmeellisintä, vatsakipu loppui viimeisen ovulaation aikaan ja nyt olen voinut ihan hyvin. En meinaa perua gynen aikaa, tuleepahan samalla selvitettyä, että masuasukilla kaikki ok :)
Nyt vaan odotellaan uutta vuotta ja oireita....
Pulu
Rapuäiti kyseli np-ultran ajankohtia, meillä se on 12.1. Aina noita ultria kun tässä alkuvaiheessa odottaa, tuntuu, että aika matelee, mutta nopeasti se aika menee =)
Minä jo luulin että etova olo on voitettu ja loppumassa, mutta kissan kontit, taas täällä ravataan vessan ja keittiön väliä.... miten sitä pitääkään syödä liikaa kokoajan... en pysty kontrolloimaan ja sitten on niin kauhea olo että oksettaa =(
Mutta kuten sanottu, mikäli masussa kaikki kunnossa kyllä tämän hyvin jaksaa =)
Tirrukka: pahoitteluni keskenmenosta, toivottavasti pian pääset jälleen tänne odotuspuolelle!
Sofia27: Juu, tänne sitä sitten yllättäen tupsahdettiin, hauskaa kun kuljetaan samoilla viikoilla! Ei minullakaan vielä ole noita oireita, välillä vähän herkemmin tulee nälkä ja illalla palelee. Mutta väsymystäkään ei juurikaan ole! Pahoinvointia odottelen, on yleensä alkanut tuolla noin 5+5 eli kohta pitäisi alkaa. Jotenkin on niin normaali olotila vielä, että saapa nähdä onko kaikki kunnossa. Ekaan ultraan olen menossa h 7, joten sittenhän tuo nähdään!
Tervetuloa uudet joukkoon!!!
Hyvää joulunjatkoa kaikille!!!
t. wintergirl 5+1