Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** ELOISTEN JOULU **

23.12.2006 |

Hyvää joulua kaikille eloisille!

Enää yksi yö jouluun!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitin, että osa eloisista on nettipimennossa jouluna. Linkki perjantaihin: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9145845&p=2&tmode=1&smode…

Kivoja ultrakuulumisia oli perjantainpinossa.

(.) lievää kuvotusta ilmassa, katsoo miten käy jouluruokien syömisen. No, eipä paljon jouluruuat muutenkaan kuuluu herkkuvalkoimiini, joten ei haittaa. Täytyy vain varata kaappiin jotain muutakin.

Västis 6+1

Vierailija
2/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottelemaan Eloisille rauhallista ja hyvin voivaa joulua, itse yritän tässä ruveta pakkailemaan tavaroita ja koht yritetään lähteä ajelemaan mummolaan jouluksi, voi tätä tavaran määrää.

Voikaa hyvin ja nautitaan masuistamme!

**Hyvää Joulua:)**

Iivokki 8+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin joka tapauksessa varmaan vielä täällä pyörinkin...

Duracel: Ihanaa, että kaikki on noin hienosti. Ajatella jo niin pitkällä h 9+1... ja et kyllä varmaan lähde heinäkuisiin, me ei sua päästetä ;) Vaikkakin ainakin Suomessa sovitut sektiot tehdään n. 1 vko ennen laskettua aikaa, mutta oliko niin, että olit ulkomailla, anteeksi kun nyt en muista... joten tuossa tapauksessa tosiaan heinäkuussa nyytin taidat tosiaan saada, mutta pysy kuitenkin täällä meidän ilonamme!

Ai niin niistä ravinteista: eli maitotuotteita käytän aika paljon, joten en taida kalkkilisää tarvita. Katsotaan nyt jos jonkun vitamiinilisän aloitan. Pahoinvointiin, ajattelen että kokeilen noita inkiväärikapseleita, b-vitamiinista ei ainakaan ollut viime raskaudessa yhtään apua. kalaöljykapseleita ajattelin kokeilla, mutta kun minulla menee nyt tuoa miniaspiriini, niin täytyy kysäistä saako noita öljykapseleita syödä.

No niin porkkanalaatikon tekoon...

wintergirl h4+5

Vierailija
4/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottelemaan hyvää Joulua kaikille eloisille, ehkä täällä kyllä vielä piipahdan! Omaan napaan ei erikoista! Outoa kun ei ole mitään oireita! Mutta eiköhän ne vielä ehdi tulla!

Vierailija
5/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edellisissä raskauksissa käyttänyt muita ravinnelisiä kuin kalaöljykapseleita. Edellisessä raskaudessa ne helpottikin suuresti väsymystä. Rautaa en ole joutunut koskaan syömään.

Huomenna ollaan ihan kotosalla. Joulupäivänä lähdetään sukulaisten luokse pariksi päiväksi.

Rentouttavaa joulun aikaa ihan kaikille =)

Gaia rv 8+4

Vierailija
6/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viimeset lahjaostokset tehty :) Huh kun helpotti.

Huomenna ois sitten tarkoitus mennä anoppilaan illaksi.

Oireita on jonkin verran, kuitenkin sen verran että olen tyytyväinen eikä huoleta. Rautaa olen joutunut syömään aiemmissa raskauksissa, hb ollut siinä 100-110 välillä.

Sonna 8+2

Vierailija
7/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on helpottanut sitä kauheeta pahaa oloa. Olen kyllä pyrkinyt syömään pieniä paloja. Mutta miten saisi sen syömisen pidettyä kohtuudessa? Lisäksi liikuntaa pitäisi harrastaa, mutta iltaisin on niin huono olo ettei sängystä ylös pääse.

Mutta mietitään näitä juttuja Joulun jälkeen. Kaikille Eloisille oikein hyvää ja rauhallista joulua!!!!

esmaralda rv 7+3

Vierailija
8/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että joulu on jo0 huomenna, mitenhän sitä saisi hieman jouluisamman fiiliksen????

Kaikki lahjat on onneksi nyt hankittu ja ruuat tehty valmiiksi, nyt vain odotellaan huomista =)

Väsy on ihan mieletön ja etova olo kauhea, mutta ehkäpä tämä tästä niin että joulusta kunnialla selvitään!!!

wintergirl: Jep, ulkomailtahan kirjoittelen ja täällä käytännöt ovat lähes poikkeuksetta niin erilaiset kuin Suomessa että en yhtään epäilisi vaikka minut leikattaisiin vasta la:n jälkeen. Katsotaan. Aika kun hiukan kuluu niin voi ottaa lääkärin kanssa puheeksi, ihan vielä en viitsi hössöttää =)

Ihanaa joulua kaikille, on se vaan niin ihmeellistä viettää joulua kasvavan masun kanssa.... ihan uskomatonta!!!!!

Duracel rv 9+2

Vierailija
9/26 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomenna on joulu. Pieni miinus tulee ilmasta, kun ei ole lunta. Aivan ihanaa nähdä lasten riemu ja se itse joulutunnelma. Jouluruokaakin odotan innolla, mutta kun mulla on aika raju aaltoileva pahoinvointi. Toisena hetkenä voin syödä vaikka mitä ja toisena hetkenä vaan oksettaa ja etoo. Olen jo oksentanutkin. :-( Raju oksentelu on hyvikin tuttua edellisistä raskauksista. Vauva voi hyvin ja äiti oksentaa. :-)

Oikein rauhallista ja leppoisaa joulua teille kaikille!

T: Ona rv 6+6

Vierailija
10/26 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin tonttu nukahti ja isommatkin (aikuiset) ovat aika nuutuneita. Näköjään syöminen väsyttää. Ihana joulu taas, lapsen riemu on aina iniin mainiota. 3v tyttö sanoi joka lahjasta, että tätä mä olin toivonutkin (vaikka ei ollut toivonut kuin poneja). Onneksi paha olo väistyi iltapäivällä, joten sai nauttiakin kaikesta. Yöllä kyllä kinkunpaisto operaatio + hajut ottivat voimille. Miehellä taas tuli samaisesta hajusta kova nälkä.

Kukaan sukulaisista ei ole vielä mitään ulkomuodosta kommentoinut, vaikka itse huomaakin rasvamakkaroita olevan aika paljon. Odotin isältäni jotain kommenttia, mutta ei tullut mitään. Huomenna nähdään lisää sukua, joten jännityksessä voi vielä olla.

Hyvää joulun jatkoa eloisille!

västis rv 6+2

Vierailija
11/26 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuisi yksi kanssamatkustaja eloisten seuraan! Eli testi plussaa ja la olisi menkkojen mukaan 25.8.07. Todennäköisesti la siirtyy eteenpäin. Lisäksi on vielä vähän epäuskoinen olo siitä, että onko tämä " oikeasti" raskaus vai " häiriöinen" raskaus, koska hcg-arvot eivät hyvää luvanneet alkuviikosta. Joten ekan ultran jälkeen vasta uskaltaa tuonne elokuulle (tai yhtään pidemmälle) asti ajatella :)

Mutta oireita onneksi on, joten eiköhän siellä jotain ole massussakin. Rinnat ovat aivan älyttömän arat ja välillä on tosi kuvottava olo. Ei ole onneksi tarvinnut ainakaan vielä oksentaa.

Kaksi tyttöä on meillä ennestään, 3- ja 7-vuotiaat.

Mutta tunnelmallista ja hyvävointista joulunaikaa kaikille eloisille!

Tirrukka rv 5+1

Vierailija
12/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sitten joulupäivä, aatto meni rauhallisissa merkeissä! Esikko ei pelännyt pukkia, lauloi pukille ja meni vielä syliinkin! On se ihana seurata lasten riemua! :) Olinpas minäkin ollut kiltti kun paketteja sain! ;)

Omaan napaan ei mitään, oireita ei ole kuin kamala jano koko ajan! Sekin kyllä saattaa johtua kinkusta!!

Mutta eipä kummempia tällä kertaa! Iloista joulun jatkoa kaikille!

Oletteko kertonut jo jollekulle raskaudestanne?

Neiti04 viikkoja tasan 5

Vierailija
13/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ehtinytkään kirjoittelemaan niinkuin luulin. No, nyt on joulun pahimmat kiireet ohi, jos jaksaisin aktivoitua. Aaton kunniaksi sain eilenaamulla kunnon yrjötyskohtauksen, pahaa oloa ja hirveää kuvotusta on ollut kokoajan, mutta ekat oksut tuli eilen :/. Neuvolaan olisi aika keskiviikkona, viikkoja silloin noin kahdeksan. Hävettää vaan rantautua tämän mahan kanssa sinne, pullottaa niin että monet on luulleet että olen jo puolivälissä matkaa... ja laskettu aika siis vasta 8.8! Istuttiin eilen joulupöydässä ja puhuttiin että ensi jouluna meitä on sitten jo kuusi, hassua:)

Titti 7+jotain

Vierailija
14/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä silmäni näkevätkään, ONNITTELUT Wintergirlille raskautumisesta!!! Samoissa sitten mennään :))

Ja terveiset Teneriffalta, tultiin eilen kotiin. Pian lähdetään joulun viettoon vanhemmilleni.

Minulla ei hirveästi ole vielä ollut oireita. Onko sitten hyvä vai huono. Edellisessä raskaudessa ei kyllä ollut mitään ihmeempiä oireita ja hyviin meni. 2v.8kk poitsu tuolla katsoo jouluohjelmia.

Onko jossain esittelypinoa meille elokuisille? Entäs msn-yhteisöä tai yahoo??

Sofia rv5

Vierailija
15/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä edes olen. Vielä en ole saanut kerrottua edes miehelle sillä meillähän tilanne se että lapsiluvun piti olla jo täynnä ja mies oli menossa sterilisaatioon nyt vuoden vaihteen jälkeen ja meillä piti olla lapsiluku täynnä. Eli uusi vauva ei ollut ihan suunniteltu juttu ja nyt hiukkasen hirvittää kertoa miehelle kun en yhtään osaa arvata mikä on reaktio. Minulle tämä oli kyllä iloinen yllätys sillä olen aina neljää lasta halunnut.

Hiukkasen myös huolettaa kun mitään oireita ei ole että onkohan kaikki kunnossa. Edellisessä kahdessa oli jatkuvaa kuvotusta jne. Ja ekassa oli alussa parin viikon kunnon oksentelu putki. No voihan noita oireita vielä tulla ja hyvä tietysti jos ei kamalan paha olo tule kun pitää jaksaa noiden lasten kanssa kuitenkin päivät jatkaa.

aliisa ja ylläri rv 6+0

Vierailija
16/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan liittyä seuraanne..Odotan neljättäni,nyt 7+4,jos oikein laskin.Perheemme kuudes,miehen lapsetkin asuvat meillä.Meilläkin luvun piti olla täynnä,sitten kävi niin että lääkekuuri sekoitti asiat,tulin raskaaksi ja sain sitten keskenmenon n.vkolla 6.Päätimme,että kokeillaa sitten jos vauva haluaisi tulla,kun totuttiin jo ajatukseen ja niinpä tulin heti uudestaan raskaaksi.kiva joululahja!Pelottaa vielä vaan toi keskenmeno..Päivä kerrallaan eteenpäin.

MagicaL 7+4

Vierailija
17/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa uusille, joita tuntuu olevan roppakaupalla :o) Kivaa ! Meillä joulu meni rauhallisesti : 4 vanhinta tyttöä oli / on edelleen isänsä kanssa mummolassa ja kuopus oli kanssamme joulutohinoissa. Viime jouluna pienin oli vasta reilun kuukauden vanha, joten tämä oli eka " ymmärrettävä" joulu hänelle. Kummasti osasi avata paketteja ja äkkiä tuo juju hänelle aukeni :oD Mieluisimpia tuntuivat olleen nuket, joita meillä kyllä jo aika monta on noilla viidellä tytöllä ! Onpahan omat vauvat hälläkin :o)

Eilen ja toissapäivänä velloi pahasti masussa ja oli todella huono olo. Nyt sitten on parempi olo. Nukkunut olen joka aamu 10:30 asti kun tuo kuopus on siitä ihana et hänkin tykkää nukkua pitkät yöunet : 12-14 tuntia. Silti väsyttää...

Vaikka ultrassa olikin kaik hyvin viime keskiviikkona niin silti taas se pelkopeikko alkaa nostatella päätään :o/ Tungen itseni varmaan yhteen ultraan ennen NP -ultraa !

Hyviä joulunjatkoja

Rapuäiti ja Lahja rv 7+6

Vierailija
18/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelin vähän liian aikaisin itseni listoille, koska tänään iltapäivällä alkoi sitten reilu vuoto. Eli kuten vähän pelkäsin taisi olla joku häiriöraskaus :( Meni vähän joulufiilis...

Mutta kaikkea hyvää teille matkallenne! Jospa tässä perässä tullaan, kunhan jälleen elämä alkaa hymyilemään...

Surullinen Tirrukka

Vierailija
19/26 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista Joulua! Vaikka ohihan se taitaa jo kohta olla....? Uusi nimi eloisten listalle siis; joululahjaksi iloisen uutisen saimme. :-)

Helly

Vierailija
20/26 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirrukka: Voimia ja iso lohtuhali!! Toivottavasti perässä tulet ja hyvin pian!! Kurja joulu-uutinen =( Katse kohti aurinkoa ja pikaisia iloisia uutisia!!!!!

Joulu sujui mukavasti, ruokakin maistui ja oli oikein ihana fiilis, vaikka etukäteen pelkäsinkin tämän lumettoman ympäristön takia.

Lapset olivat riemuissaan ja touhuja ja tohinaa riitti.

Kerroimme vauvauutisesta sukulaisille ja ystäville ja nyt meidän odotuksessa on ihanat läheisemme mukana, ihana =) Toivotaan, että kaikki menisi hyvin!

Vatsani on jo sen verran suuri, että sen huomaa selvästi, joten on typerää yrittää salailla, halusin ennemmin itse ilmoittaa vanhemmillemme ja muillekin =) vaikka muissa raskauksissa olen aina odottanut tuonne np-ultraan saakka.

Esikoinen pääsi eilen avaamaan laskukautensakin ja oli riemuissaan. lumitilanne on rinteilläkin aika onneton, mutta se ei näyttänyt haittaavan. Saisi sataa nyt oikein kunnolla lunta.

Mukavia joulun jatkoja kaikille!!!

Duracel rv 9+5