Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollut oireetonta onnistunutta raskautta? (ev)

23.12.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireitahan tulee välttämättä JOSSAIN vaiheessa ;) Maha kasvaa, kusettaa, kolottaa jne. Mutta jos tarkoitat alkuraskautta, ekoja viikkoja - eiköhän noita onnistuneita raskauksia ole miljoonia. Kaikki ei alussa oireile ollenkaan. Itselläni ennen plussaa ei ollut oikeastaan mitään merkittävää. Plussan jälkeen tuli sitten tosi nopeasti rinnat pinkeiksi, kipeiksi. Pahoinvointi alkoin 2 vkon sisällä plussasta, väsymys tuli siinä samassa jne. Olen kuullut kyllä täysin oireettomistakin aluista joten don´t worry.

Vierailija
2/4 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Älä stressaa vaan nauti!

Nyt menossa toinen raskaus rv 19 ja kummassakaan en ole oksentanut kertaakaan! Eli pahoinvoinnit meni ekassa ihan ohi, tässä toisessa oli vähän kuvotusta, joka meni vichyä juomalla ohi. Eli aivan normaalia. Vatsankasvukin ollut tosi pientä eli eipä ole tullut vatsantaputtajia vastaan... vauvan vointi ei todellakaan ole kiinni äidin pahoinvoinnista. Ole kiitollinen ja nauti! Sitten kun voit tuntea potkut, voit itse todeta vauvan hyvinvoinnin liikkeistä! Se vasta on ihanaa!

Hyvää joulunaikaa ja onnea odotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko vastata vaikka raskausajastani onkin aikaa, itselläni oli täysin oireeton raskaus. jos vatsa ei olisi kasvanut en olisi tiennyt odotuksesta mitään.

en oksentanut, ei tehnyt pahaa. lenkkeilin tein puutarha hommat, kivien siirtelystä lähtien.

olen kuullut niitäkin tapauksia jossa nainen raskaana olleessaan on täysin kyvytön tekenään yhtään mitään., edes kaupassa käymään.JOTEN NAUTI!

ensimmäiset supistukset tunsin synnytysosastolla kun synnytys oli lähtenyt käyntiin, en siis ollut vielä salissa kuitenkaan.

minusta oli ihana kun pystyin nauttimaan elämästä enkä olemaan " sairas" raskaudesta. ole siis ihan huoleti jos oireita ei ole, kyllä ne neuvolassa tarkkaan tutkii kaiken joten jos huoleen aihetta he kyllä kertovat

Vierailija
4/4 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut. Esikoiselta ei minkään valtakunnan pahoinvointia tai väsymystä. Rinnat oli vähän kipeet, kun menkat oli myöhässä, mutta sekin tasottui. Loppuraskaudesta tietty kolotteli lonkkia ja kärsin unettomuudesta, mutta muuten koko ajan olin elämäni kunnossa. Oireilla/oireettomuudella ei ole mitään tekemistä sikiön hyvinvoinnin kanssa!!!