Mies sai työpaikaltaan hyvän lahjan...
40 euron edestä s-ryhmän lahjakortteja. Mitäs muut ovat saaneet?
Kommentit (63)
sanoi puhelimessa, että " ai nii, saatiin eilen joku kamalan iso paketti jossa oli kaks pyyhettä. Yritän muistaa tuoda sen tänään. Ne on jotain kamalan kovia. "
No, kaksi upeaa pellavapyyhettä lahjapakkauksessa, meillä ei niin hienoja ollutkaan... saunaan ne on just hyviä.
Vaimo ainakin tykkää =)
öljylamppuja, ja kaksi isoa yllätyspakettia, jotka avataan aattona : )
Ihan kiva lisä tähän " joulukonkurssiin!.
Ja monelta yhteistyökumppanilta tuli viinipullo, ja pari joulu CD:täkin sain sekä yhdeltä ison pyyhkeen.
jotka ei ole absolutisteja? Voitte illanvietossa tarjota heille snapseja/drinkin. Tai lahjoitatte pullon edelleen. Työnantaja ei ehkä sitten muistanut tai tiennyt vakaumustanne.
Mies sai sammutuspeitteen ja kuukaudenpalkkaa vastaavan bonuksen.
Asiakkailta saimme viinipulloja, suklaata, kukkia yms.
Veitsisetti, pöytäliina, pari astiaa. Miestä lahjotaan oikein kunnolla joka joulu, mutta tuli kyllä tänä vuonna tarpeeseen joulubonus...
aika omituinen ystäväpiiri teillä, 13? No, whatever. Mä sain kanssa joulubonukset, 200 e työnantajalta. t. 14
vinkki nro 13- mekikin saatiin pullo, jolle ei käyttöä- viedään anopille...
Kadehdin kyllä joidenkin mahtavia bonuksia täällä. :) Meillähän ei saada mitään.
Jotenkin tympäisi ottaa osaa pomolle annettavaan joululahjaan, kun sihteerikkö kehotti " muistamaan esimiestä" . En edes näe äijää kuin kaksi kertaa vuodessa, eikä me saada mitään, joten en sitten ottanutkaan osaa koko lahjukseen. :D Nyt tulee varmaan potkut. ;) No ei vaan, vapaaehtoisiahan nuo ovat.
Havin joulusetti. Ihan hyvä, tulevat käyttöön, vaikka ei niin arvokas olekaan tuo lahja:)
Herkkuja, viiniä jne. Itse olen valtiolla töissä ja me emme saa yhtään mitään.
Mä en mitään kun olen kotona ja opiskelija..
eikö olis kohetliasta muistaa niinkin päin, kerarn työnaantaja muistaa teitäkin :)
missä herkkuja sekä paljon muuta hyödyllistä