Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarle XVI Kustaa 50 vuotta kuninkaana, juhlallisuudet Official

Kommentit (920)

Vierailija
21/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pian juhlien jälkeen ilmoitetaan Danielin muuttaneen omaan asuntoonsa, mutta jatkavan lastensa huolehtivana ja omistautuvana vanhempana, sekä toivotaan yksityisyyttä...

Victoria ja Daniel rakastavat toisiaan ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Se on tullut selväksi ajan mittaan erittäin selkeästi.

Tai sitä on yritetty tehdä erittäin selkeästi selväksi viime aikoina, mutta molempien kehonkieli kertoo ihan muuta.

Vierailija
22/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleinella ei ole Floridassa oikein mitään muuta kuin kykkiä yksin ilmastoiduissa sisätiloissa kun lapset ovat koulussa. Chris taas ei mahdu mitenkään Tukholman tuppukylään bisnesten ollessa maailmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kattavista tiedoista juhlallisuuksista!

Pian Victoria ja Daniel saapuvat Suomeen, Loviisaan.

Vierailija
24/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pian juhlien jälkeen ilmoitetaan Danielin muuttaneen omaan asuntoonsa, mutta jatkavan lastensa huolehtivana ja omistautuvana vanhempana, sekä toivotaan yksityisyyttä...

Victoria ja Daniel rakastavat toisiaan ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Se on tullut selväksi ajan mittaan erittäin selkeästi.

Tai sitä on yritetty tehdä erittäin selkeästi selväksi viime aikoina, mutta molempien kehonkieli kertoo ihan muuta.

Pariskunta on näyttänyt onnelliselta ja rennolta toistensa seurassa, kuten aina ennenkin. Ovat tietenkin loukkaantuneita vääristä huhuista, joita yksi nettisivu välitti.

Vierailija
25/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kattavista tiedoista juhlallisuuksista!

Pian Victoria ja Daniel saapuvat Suomeen, Loviisaan.

Kyllä, Victoria osallistuu Hanasaaren Kulttuuri keskuksen juhlaan 20. syyskuuta ja seuraavana päivänä Victoria ja Daniel vierailevat Loviisassa.

Vierailija
26/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamupäivällä kuningas Kaarle Kustaa on vastaanottanut lahjoja ja tervehdyksiä yhdistyksiltä, kuningatar Silvian läsnäollessa.

https://www.profimedia.cz/editorial?blob=sp.reception%20at%20the%20Roya…

Vierailija
27/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danielin syntymäpäivään liittyen, kannattaa katsoa tämä erittäin hyvä Carina Bergfeldtin haastattelu, jonka SVT teki Danielista hänen 50-vuotispäivänsä kunniaksi.

Daniel sanoo mm: "Se on todella yksinkertaista. Tiedän roolini. Useimmat ihmiset haluavat kuulla ja nähdä Victorian, ja se sopii minulle hyvin. Minusta hän on hämmästyttävä. Hänellä on niin hieno yhteys ihmisiin ja hän todella näkee ihmiset ja saa heidät tuntemaan olonsa hyväksi. Olen takana ja nautin ja yritän osallistua, mutta minulla ei ole ongelmaa roolini kanssa tässä asiassa".

Daniel sanoo myös: "Tunnen olevani uskomattoman etuoikeutettu. Minulla on kaksi upeaa lasta ja upea vaimo. Minulla on erittäin jännittävä rooli, jossa voin tehdä asioita, joita kohtaan minulla on suurta kiinnostusta. Voin vaikuttaa yhteiskuntaan jossain määrin, ainakin yrittää tehdä niin. Yritän tehdä hyviä asioita. Olen hyvin keskittynyt siihen, mitä näen kutsumukseni."

Victoria sanoo: "Olen ollut uskomattoman onnekas tavattuani jonkun, joka haluaa jakaa sitoutumiseni työhöni. Ja sitten tapasin jonkun, joka haluaa olla tällä matkalla ja olla tukena, mutta joka myös innostuneesti ja koko sydämestään sitoutuu rooliinsa niin aidosti. Hänellä on helppo tapa kohdata ihmiset. Minulle hän on merkinnyt paljon, hirveän paljon, ei vain siksi, että hän on mieheni ja isä lapsillemme, vaan myös lähimpänä työkaverina ja tukena".

Daniel sanoo myös: "En luopunut paljostakaan, kun menin naimisiin Victorian kanssa. Mutta sain paljon".

https://www.svtplay.se/video/KNw7gkJ/prins-daniel-50-ar

Vierailija
28/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta on näyttänyt onnelliselta ja rennolta toistensa seurassa, kuten aina ennenkin. Ovat tietenkin loukkaantuneita vääristä huhuista, joita yksi nettisivu välitti.

Kyllä kuninkaallisten liitotkin hajoavat siinä missä tavistenkin. Victoria ja Daniel ovat kuitenkin niin erilaisia taustoiltaan, ettei pelkkä patikkaretkeily pidemmän päälle riitä yhteiseksi puheenaiheeksi.

Vierailija
29/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa älyttömän kaunis tuo Lars Lerinin teokseen perustuva kuvakudos ja sopii tuohon Kuninkaanlinnan portaikkoon erittäin hyvin. Lisäksi se on portaikossa, josta turistit kulkevat linnaan. Sekä valtiovierailulla olevat valtionpäämiehet, heidät viedään Kuninkaanlinnaan tuon portaikon kautta.

Vierailija
30/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuninkaallisten liitotkin hajoavat siinä missä tavistenkin. Victoria ja Daniel ovat kuitenkin niin erilaisia taustoiltaan, ettei pelkkä patikkaretkeily pidemmän päälle riitä yhteiseksi puheenaiheeksi.

Heillä on riittänyt yhteisiä puheenaiheita jo 21 vuotta. Jos seuraa heidän työtään, käy hyvin selväksi, että heillä on paljon heitä yhdistäviä mielenkiinnon kohteita, joiden parissa saavat myös tehdä työtä yhdessä.

Vierailija
31/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänköhän Estelle tänään illalla Kuninkaallisen Oopperan juhlanäytöksessä Drottningholmin Palatsin Teatterissa. Mielenkiintoista muutenkin nähdä, kuinka moneen tilaisuuteen lapset osallistuvat. Ja ketkä heistä osallistuvat. Kuningashuone on painottanut, että Kaarle Kustaan 50 vuotta kuninkaana on valtiollinen juhla eikä perhejuhla. Joten siihen perustuen, Estelle ja Oscar ovat varmasti mukana jossain tilaisuuksissa, muut lapset ehkä eivät. Tosin esim. lauantain juhlakonsertti on sellainen, johon kaikki lapset voisivat osallistua. Se nähdään huomenna ja lauantaina.

Vierailija
32/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on riittänyt yhteisiä puheenaiheita jo 21 vuotta. Jos seuraa heidän työtään, käy hyvin selväksi, että heillä on paljon heitä yhdistäviä mielenkiinnon kohteita, joiden parissa saavat myös tehdä työtä yhdessä.

Kumpikaan ei ole mikään älykkö tai kulturelli tyyppi. Daniel seuraa golfia ja jääkiekkoa.

Vierailija
33/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi Silvialla ja Kaarle Kustaalla on ollut paljonkin yhteistä, kuten saksalaisuus ja edustaminen olympialaisissa. Silvia oli koulutettu tulkki ja töissä Argentiinan suurlähetystössä, joten oli oppinut diplomatian käytännöt jo valmiiksi.

Vierailija
34/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi Silvialla ja Kaarle Kustaalla on ollut paljonkin yhteistä, kuten saksalaisuus ja edustaminen olympialaisissa. Silvia oli koulutettu tulkki ja töissä Argentiinan suurlähetystössä, joten oli oppinut diplomatian käytännöt jo valmiiksi.

Kaarle Kustaa ei ole oppinut niitä koko elämänsä aikana. Onneksi työhön ei ole pätevyysvaatimuksia.

Vierailija
35/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danielin syntymäpäivään liittyen, kannattaa katsoa tämä erittäin hyvä Carina Bergfeldtin haastattelu, jonka SVT teki Danielista hänen 50-vuotispäivänsä kunniaksi.

Daniel sanoo mm: "Se on todella yksinkertaista. Tiedän roolini. Useimmat ihmiset haluavat kuulla ja nähdä Victorian, ja se sopii minulle hyvin. Minusta hän on hämmästyttävä. Hänellä on niin hieno yhteys ihmisiin ja hän todella näkee ihmiset ja saa heidät tuntemaan olonsa hyväksi. Olen takana ja nautin ja yritän osallistua, mutta minulla ei ole ongelmaa roolini kanssa tässä asiassa".

Daniel sanoo myös: "Tunnen olevani uskomattoman etuoikeutettu. Minulla on kaksi upeaa lasta ja upea vaimo. Minulla on erittäin jännittävä rooli, jossa voin tehdä asioita, joita kohtaan minulla on suurta kiinnostusta. Voin vaikuttaa yhteiskuntaan jossain määrin, ainakin yrittää tehdä niin. Yritän tehdä hyviä asioita. Olen hyvin keskittynyt siihen, mitä näen kutsumukseni."

Victoria sanoo: "Olen ollut uskomattoman onnekas tavattuani jonkun, joka haluaa jakaa sitoutumiseni työhöni. Ja sitten tapasin jonkun, joka haluaa olla tällä matkalla ja olla tukena, mutta joka myös innostuneesti ja koko sydämestään sitoutuu rooliinsa niin aidosti. Hänellä on helppo tapa kohdata ihmiset. Minulle hän on merkinnyt paljon, hirveän paljon, ei vain siksi, että hän on mieheni ja isä lapsillemme, vaan myös lähimpänä työkaverina ja tukena".

Daniel sanoo myös: "En luopunut paljostakaan, kun menin naimisiin Victorian kanssa. Mutta sain paljon".

Eihän nuo kirjoitetun tuntuiset julkilausumat kerro oikeastaan mitään pariskunnan elämästä ja henkilökohtaisesta suhteesta.

Vierailija
36/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle Teema ja Fem lähettää perjantaina klo 11.15-15.00 ohjelmaa noista juhlallisuuksista.

Vierailija
37/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yle Teema ja Fem lähettää perjantaina klo 11.15-15.00 ohjelmaa noista juhlallisuuksista.

Pääsee sitten kotikutoiset kehonkielen asiantuntijatkin sanomaan miltä kuningasperhe vieraineen näyttää.

Vierailija
38/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuninkaan sisaret tulossa paikalle? Birgitasta tuli vastikään ohjelma Femillä ja sanoi siinä, ettei usko sisarusten enää kokoontuvan yhteen, koska Desireellä on terveyshuolia ja Margaret on jo aika iäkäs.

Vierailija
39/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo kirjoitetun tuntuiset julkilausumat kerro oikeastaan mitään pariskunnan elämästä ja henkilökohtaisesta suhteesta.

Kertovat todella paljon, Danielin ja Victorian kertomana siitä elämästä, jota yhdessä elävät ja kuinka tekevät työtä Ruotsin hyväksi. Daniel kertoi haastattelussa myös mm. että he tekevät itse molemmat ruokaa jne.

Vierailija
40/920 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuninkaan sisaret tulossa paikalle? Birgitasta tuli vastikään ohjelma Femillä ja sanoi siinä, ettei usko sisarusten enää kokoontuvan yhteen, koska Desireellä on terveyshuolia ja Margaret on jo aika iäkäs.

Ainostaan prinsessa Christina miehensä kanssa osallistuu.  Désirée sairasti viime vuonna aivokalvontulehduksen ja Margarethalla on vaikeuksia liikkumisen kanssa, hänhän täyttää jo 89 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi