Voisitko tapailla miestä joka...
...on aikaisemmin seurustellut ja ollut parisuhteessa vain ikäistään huomattavasti nuorempien(ikäero: 10-15v) naisten kanssa?
Kommentit (31)
Vääristää muuten elämänkuvaa, jos kavereina on kovin eri ikäisiä esim. yli kymmenen vuoden ikäerolla.
Varsinkin jos paljon nuorempia kavereita. "Henkkakin teki niin"
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tollaista miestä itselleni, selkeästi jotain ongelmia itsetunnon kanssa. Ahdistaisi myös että todennäköisesti olisi enempi kiinnostunut mun tyttäristä siinä mielessä kuin musta.
Seksuaalisissa mietteissäni varmaan olisinkin.
Mutta kokenut ja älykäs mies osaa työntää turhat ja typerät mielikuvat pois ajatuksista.
Mielestäni sinulla on isompi ongelma itsetunnon kanssa ja siksi sinun kanssasi olisi riskialtista lähteä suhteeseen.
Voisin kyllä. Itsekin olen kiinnostunut huomattavasti itseäni vanhemmista miehistä. Ja on minulla ollut suhteita 10 vuotta nuorempiinkin miehiin. Iällä ei ole mitään merkitystä kunhan on aikuinen, myös henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ja te kaikki tuomitsijat fanitatte täysillä Niinistöä ja vaimoaan, joka on Niinistön lapsia nuorempi. Hohhoijjaa.
Ehh?
Puhu vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miestäni 15 vuotta nuorempi, mutta pidän kyllä itseäni 44-vuotiaana ihan täysipäisenä aikuisena, jolla on oma ura, asunto ja elämä kunnossa.
Tuntuisi hullulta ajatella, että joku pitäisi keskikäistä naista "pikkutyttönä", saati ukkoani teinityttöjen kyttääjänä.Me löysimme toisemme yhteisten harrastusten kautta ja en koe iän vaikuttavan suhteeseemme yhtään sen enempää, kun ystävyyssuhteissakaan. Jotkut ovat vanhoja jo nuorina, joillain kasvaa järki ja elämänkokemus, toiset pysyvät yksinkertaisina koko ikänsä.
Terveys voi mennä keneltä vaan ja kuolokin korjata kun sitä vähiten odottaa.
Yksittäistapauksissa tällainen voi olla ihan ok. Mutta aloittaja kysyi miehistä joilla on ollut aina, jokaisen kumppanin kanssa sama tilanne. Sellainen ei ole enää pelkkää sattumaa.
Itse en lähtisi läheisiin tekemisiin tällaisen miehen kanssa, ja luultavasti lopputulos olisi sama vaikka en edes tietäisi miehen historiaa. Nuorempia kumppaneita metsästävä mies on joko ikätasoaan jäljessä henkisesti tai jos hän on omalla tasollaan niin hän nauttii kumppaninsa dominoimisesta. Nämä piirteet tulevat kyllä esiin tutustuessa.
Siksikään en seurustelisi tällaisen miehen kanssa, että en halua noin paljon vanhempaa kumppania (seuraan juuri kuinka äitini toimii omaishoitajana paljon vanhemmalle isälleni), ja minun ikäiseni mies taas ei olisi minusta kiinnostunut jos hänellä on tämä taipumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen miestäni 15 vuotta nuorempi, mutta pidän kyllä itseäni 44-vuotiaana ihan täysipäisenä aikuisena, jolla on oma ura, asunto ja elämä kunnossa.
Tuntuisi hullulta ajatella, että joku pitäisi keskikäistä naista "pikkutyttönä", saati ukkoani teinityttöjen kyttääjänä.Me löysimme toisemme yhteisten harrastusten kautta ja en koe iän vaikuttavan suhteeseemme yhtään sen enempää, kun ystävyyssuhteissakaan. Jotkut ovat vanhoja jo nuorina, joillain kasvaa järki ja elämänkokemus, toiset pysyvät yksinkertaisina koko ikänsä.
Terveys voi mennä keneltä vaan ja kuolokin korjata kun sitä vähiten odottaa.Yksittäistapauksissa tällainen voi olla ihan ok. Mutta aloittaja kysyi miehistä joilla on ollut aina, jokaisen kumppanin kanssa sama tilanne. Sellainen ei ole enää pelkkää sattumaa.
Itse en lähtisi läheisiin tekemisiin tällaisen miehen kanssa, ja luultavasti lopputulos olisi sama vaikka en edes tietäisi miehen historiaa. Nuorempia kumppaneita metsästävä mies on joko ikätasoaan jäljessä henkisesti tai jos hän on omalla tasollaan niin hän nauttii kumppaninsa dominoimisesta. Nämä piirteet tulevat kyllä esiin tutustuessa.
Siksikään en seurustelisi tällaisen miehen kanssa, että en halua noin paljon vanhempaa kumppania (seuraan juuri kuinka äitini toimii omaishoitajana paljon vanhemmalle isälleni), ja minun ikäiseni mies taas ei olisi minusta kiinnostunut jos hänellä on tämä taipumus.
Miten sä ajattelisit että se henkinen jälkeenjääneisyys sitten näkyisi miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Terveys voi mennä keneltä vaan ja kuolokin korjata kun sitä vähiten odottaa.
"Jotkut ovat vanhoja jo nuorina..." Tuotahan nää lastenraiskaajat tykkää käyttää groomaukseen "Oot niin kypsä ikäiseksesi". 🤮
Jotkut lapset on fiksumpia kuin toiset mutta silti ovat lapsia.
Kuten esim. Sauli Niinistö.