Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko tapailla miestä joka...

Vierailija
12.09.2023 |

...on aikaisemmin seurustellut ja ollut parisuhteessa vain ikäistään huomattavasti nuorempien(ikäero: 10-15v) naisten kanssa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi tollaista miestä itselleni, selkeästi jotain ongelmia itsetunnon kanssa. Ahdistaisi myös että todennäköisesti olisi enempi kiinnostunut mun tyttäristä siinä mielessä kuin musta.

Vierailija
2/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kertoo miehestä jos pitää tapailla itseään noin paljon nuorempia naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut. Henkisesti kypsymätön mies, kun viihtyy noin paljon itseään nuorempien seurassa.

Vierailija
4/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kertoo miehestä jos pitää tapailla itseään noin paljon nuorempia naisia?

Että hän on terve, normaali mies.

Vierailija
5/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut. Henkisesti kypsymätön mies, kun viihtyy noin paljon itseään nuorempien seurassa.

Mutta jos mies on kuitenkin fiksu ja kypsän oloinen?

Vierailija
6/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan. 15 vuotta olis jo ihan liikaa. Jossain vaiheessa kun itsellä alkais vanheneminen näkymään niin siinä varmasti alkais miettiä et kohta se vaihtaa nuorempaan :D Muutenkin olisi epäilyttävää että kokisi olevansa henkisellä tasolla samalla tasolla niin paljon nuorempien kanssa, vaikka sitähän sanotaan että naiset ovat ikäisiään miehiä kypsempiä, ainakin nuorempana. Joku yks nuorempi ex vielä vois mennä, mut useampi ei.

Vierailija
7/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos hän on muilta osin sitä mitä haen.

Vierailija
8/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tällainen tilanne, nyt mietin pitäisikö jättää mies asian selvittyä.

Vierailija
9/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei itsetunto riittäisi tollaiseen. Ja koska me kaikki vanhetaan olisi kurjaa ajatella että mies haikailee nuoria naikkosia, sillä selvästikin tuon perusteella on hyvin vahva taipumus sellaiseen

Vierailija
10/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te kaikki tuomitsijat fanitatte täysillä Niinistöä ja vaimoaan, joka on Niinistön lapsia nuorempi. Hohhoijjaa.

Vierailija
11/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos mies on kuitenkin fiksu ja kypsän oloinen?

Jos hän on fiksu ja kypsän oloinen, miksi sitten hakeutuu itseään heikkotasoisempaan seuraan? Muistelepa vaan itse, miten kypsymätön itse olit vielä 15 vuotta sitten nykiseen itseesi verrattuna.

Vierailija
12/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ok, miehelle ei

Vierailija
13/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies ei ole siis seurustellut kenenkään kanssa ennen kuin on ollut 28v? Muutenhan tuo tarkoittaisi, että on ollut alaikäisen kanssa. 

Vierailija
14/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te kaikki tuomitsijat fanitatte täysillä Niinistöä ja vaimoaan, joka on Niinistön lapsia nuorempi. Hohhoijjaa.

Niinistö paha, Macron hyvä

Vierailija
15/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei ole siis seurustellut kenenkään kanssa ennen kuin on ollut 28v? Muutenhan tuo tarkoittaisi, että on ollut alaikäisen kanssa. 

On kai ollutkin, 16 vuotiaan kanssa mikä kai suojaikä?

Vierailija
16/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä mies? Ei ole mitään tuollaista miestä vaan ap keksii juttuja jotta te alatte haukkumaan miehiä.

Vierailija
17/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on taas määrittelemässä miehen vahoja kumppaneita hyviksi ja huonoiksi. Yrittäkää kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
18/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran 15 vuotta vanhempaa miestä, joka mainosti seurustelevansa vain itseään väh 10v nuorempien, vaaleiden ja itseään lyhyempien kanssa. Kommentti oli outo, ja miehessä oli muutakin hämärää joten jätin tapailut sikseen.

Kymmenen vuotta myöhemmin tämä sama mies tuomittiin alaikäiseen sekaantumisesta, raiskauksesta ja huumausainerikoksesta. Kyseessä oli se eräs turkulainen hypnoterapeutti eli K.H. joka toimi myös kamppilulajien opettajana nimellä Taikari.

Itseään selkeästi nuorempia tapailevat miehet etsivät kumppania jota alistaa ja dominoida ja ovat muutenkin hämäriä.

Vierailija
19/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miestäni 15 vuotta nuorempi, mutta pidän kyllä itseäni 44-vuotiaana ihan täysipäisenä aikuisena, jolla on oma ura, asunto ja elämä kunnossa.

Tuntuisi hullulta ajatella, että joku pitäisi keskikäistä naista "pikkutyttönä", saati ukkoani teinityttöjen kyttääjänä.

Me löysimme toisemme yhteisten harrastusten kautta ja en koe iän vaikuttavan suhteeseemme yhtään sen enempää, kun ystävyyssuhteissakaan. Jotkut ovat vanhoja jo nuorina, joillain kasvaa järki ja elämänkokemus, toiset pysyvät yksinkertaisina koko ikänsä.

Terveys voi mennä keneltä vaan ja kuolokin korjata kun sitä vähiten odottaa.

Vierailija
20/31 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, vähän paha sanoa, kun omatkin deittikumppanit on viime aikoina olleet kymmenenkin vuotta nuorempia. Tosin vakavammat parisuhteet sitten oman ikäisten kanssa.

Lähtökohtaisesti varmaankaan en voisi tapailla, koska kyseinen mies tuskin kiinnostuisi minusta, koska tykkää selkeästi nuoremmista ja itse taas en tapailisisi 10-15 vuotta itseäni vanhempaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi