Kerrotaan hyviä vitsejä
Kommentit (88)
..sanoi gynekologi optikolla.
- Miksi sä ylipäätään edes osallistuit siihen tietokilpailuun, vaikka sä et tiedä mistään mitään?
- No... Emmä tiiä.
- Nii. Just. Kun et sä tiedä tuotakaan.
Jo lapsena kuulin sanonnan matti kukkarossa. Parikymppisenä ja kolmekymppisenä minulla oli usein matti kukkarossa. Nykyään minulla on naapurina Matti, jolla on aina matti kukkarossa.
(niin se vaan elämä heittelee)
Miksi DJ:n talo paloi?
-Hänellä jäi levy päälle
Mitä yhteistä on vaimolla ja koiralla? Kumpikin haukkuu tuttuja.
Hilja ja Kalle olivat järvellä soutelemassa ja yhtäkkiä Hilja sanoi: Tämä venehän menee ihan kallelleen, johon Kalle sitten tuumasi, että: Kyllähän me tästä päästään hiljalleen.
Kaktus tuli baariin ja sanoi: Pitäkää mun piikkiin!
🌵🏜
Kaktus tuli baariin ja sanoi pistäkää mun piikkiin!
🌵🏜
Vierailija kirjoitti:
Kaktus tuli baariin ja sanoi pistäkää mun piikkiin!
🌵🏜
Kaktus tuli baariin ja nyt kaikki paikat ihan mällissä.
Mies tuli nääntyneen näköisenä kotiinsa. Vaimo ihmetteli, että mitä on tapahtunut. Mies sanoi, että hänen kassinsa tyhjennettiin Kontulassa :(
Kaksi ilmapalloa leijaili aavikkolla ja ilmapallo huusi toiselle: Varo Kaktussshhh!
Ihani vitsejä. T. Aikaisempi mummo👵
Mies istui baaritiskin paikkeilla siemaillen oluttaan. Viereen pöllähti naisihminen ja kysyi: "Haluatko seuraa?" Mies kääntyi katsomaan naista, tuhahti jotain ja ryntäsi ulko-ovelle. Astuttuaan jalkakäytävälle mies liukastui ja kaatui. Ohikulkeva mies kumartui ja kysyi: "Kaipaatko apua?" Miehellä keitti täysin yli ja hän alkoi huutaa: "Eikä teiltä prkleen lehdenmyyjiltä saa missään olla rauhassa?"
- Kuka on eduskunnan puhemies?
- Eikös se ole se Ärade Talman?
Vierailija kirjoitti:
- Mieletön keittiö!
- Miten niin?
- Siemensin kodinkoneet.
Joku on uudelleenjulkaissut minun keksimäni vitsin. Laitoin sen Huonoja vitsejä -ketjuun joskus.
Juhannus oli valoisa, Vappu pimiä.
Mitä kala tekee tupakkatehtaassa? Sätkii.
Mikä on turvallinen vaihtoehto autolle? Hevonen.
Poliisi näyttää tien vieressä olevaa kieltokylttiä mopoilijalle ja sanoo:
-Ettekö nää, että tässä on häiritsevä mopoilu kielletty.
Mopoilija: Nään nään nääänn!
(Fingerpori)