Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan perustanut yritystä jonkun muun kanssa?

Vierailija
11.09.2023 |

Kokemukset kiinnostaisi.

Etsin potentiaalisia yhtiökumppaneita koska en pysty tämän alan yritystä ihan yksin perustamaan, mutta nyt on alkanut mietityttää, tuleekohan siitä vain päänvaivaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla päänvaivaa. Itse perustin yhteisen yrityksen kavereiden kanssa.

Siitä ei tullut mitään.

Tyypillisesti yksinyrittäminen on helpointa. Voithan käyttää muita yrittäjiä sitten yhteistyökumppaneina ja alihankkijoina.

Jopa työntekijän palkkaaminen voi olla helpompaa kuin tasaveroinen yhtiökumppanuus.

Vierailija
2/5 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla päänvaivaa. Itse perustin yhteisen yrityksen kavereiden kanssa.

Siitä ei tullut mitään.

Tyypillisesti yksinyrittäminen on helpointa. Voithan käyttää muita yrittäjiä sitten yhteistyökumppaneina ja alihankkijoina.

Jopa työntekijän palkkaaminen voi olla helpompaa kuin tasaveroinen yhtiökumppanuus.

Kiitos vastauksesta, tätä vähän pelkäsinkin.

Minun tapauksessani kyse ei ole kavereista, vaan ihmisistä joilla on kokemusta alalta ja potentiaalisesti samankaltaiset kiinnostuksenkohteet ja visiot kuin minulla.

Mutta pelottaa tosiaan ajatus siitä, että aluksi kaikki ehkä luistaisi ja sitten vedetäänkin eri suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjänä toimiminen sisältää aina riskejä. Jos asioita pitää miettiä Vauvapalstalla ei ole kypsä yrittäjäksi

Vierailija
4/5 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjänä toimiminen sisältää aina riskejä. Jos asioita pitää miettiä Vauvapalstalla ei ole kypsä yrittäjäksi

Minä olen toiminut yrittäjänä aiemminkin, mutta en ikinä jonkun toisen kanssa yhteistyössä.

Vierailija
5/5 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan lähisukulaisten kanssa. Aikamoinen riski riitoihin.