Mies, häiritseekö liukkarin käyttö yhdynnässä?
Monet naiset tuntuu tarvitsevan liukkaria. Haittaako se?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse. Kuivat paikat häiritsevät.
Ei haittaa jos nainen ei kostu vaikka ei olisi sairas tai vanha?
ei sitä liukkarilla kostuettua pillua ole läheskään niin kiva nuolla kuin sitä aitoa ihanaa nektaria
luonnollisesti kastunut pillu maistuu hyvälle
Ei ainakaan anaaliyhdynnässä häiritse yhtään
Estrogeenihäiriöt yleisiä (nyky-)naisilla. Fitness.tms harrastusbuumit lisää syömishäitäriöitä (ongelmia omien luontaisten hormonien kansaa).
Liukkari. Hyvä hätävara kun (nyky.n) oma fysiikka ei toimi.
Ehkä on elämäni ensimmäinen tyhmä kysymys, mutta miksi ja miten se voisi häiritä?
Mä en tartte liukkaria. Omat riittää vielä turhankin hyvin. Viimeksi ku Panin miehen kanssa kuiskas korvaan lykkiessään sä oot ihanan märkä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on elämäni ensimmäinen tyhmä kysymys, mutta miksi ja miten se voisi häiritä?
Tuntuu erilaiselta kuin aito liukkaus tai ajatustasolla häiritsee se, että puuttuu naisen kiihottumiseen luontaisesti kuuluva kosteus. Voi tulla tunne, että toinen ei oikeasti kiihotu siitä mitä hänelle tekee tai hänen vartalostaan tms.
phil.doc. kirjoitti:
Estrogeenihäiriöt yleisiä (nyky-)naisilla. Fitness.tms harrastusbuumit lisää syömishäitäriöitä (ongelmia omien luontaisten hormonien kansaa).
Liukkari. Hyvä hätävara kun (nyky.n) oma fysiikka ei toimi.
Itsellä ainakin treenaaminen lisää kiihottumista ja kosteutta sekä parantaa alapään lihaksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tartte liukkaria. Omat riittää vielä turhankin hyvin. Viimeksi ku Panin miehen kanssa kuiskas korvaan lykkiessään sä oot ihanan märkä.
Noinhan se pitäisi ollakin, tietää että oikeasti on kiimassa eikä tehty liukkaus jolla on aineella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu erilaiselta kuin aito liukkaus tai ajatustasolla häiritsee se, että puuttuu naisen kiihottumiseen luontaisesti kuuluva kosteus. Voi tulla tunne, että toinen ei oikeasti kiihotu siitä mitä hänelle tekee tai hänen vartalostaan tms.
No enpä tiedä.....toisena päivänä on niin liukas että on lätäkkö lakanalla ja goisena tarvitaan liukkaria....en huomaa eroa noissa. Eli välillä on ns. liian liukas ja välillä ei, mutta itse en huomaisi eroa onko kyseessä liukkari vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan se pitäisi ollakin, tietää että oikeasti on kiimassa eikä tehty liukkaus jolla on aineella.
Itse kiihotun aivan valtavasti ja haluan miehen elimen sisään. Siltikin tarvitsen liukkaria emättimen sairauden kanssa. Pitäisikö minun nyt sitten elää ilman yhdyntää, jotta kenelläkään miehelle ei vain tule paha mieli?
Vierailija kirjoitti:
Ja kysymys oli?
Mieluummin seksiä liukkarilla kuin ei seksiä ilman liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron. Nainen laittaa liukkaria vasta esileikin jälkeen. Siihen kuluu aikaa ainakin puoli minuuttia. Sinä aikana erektio usein lopahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerron. Nainen laittaa liukkaria vasta esileikin jälkeen. Siihen kuluu aikaa ainakin puoli minuuttia. Sinä aikana erektio usein lopahtaa.
Auta armias! Minkälaista se teidän esileikki on? Varmaan sitä, että nainen imee munaa...
Esoleikkinähän se MIES voi laittaa sitä liukkaria naiselle ja samalla hellästi hyväillä koko vulvaa, kuivana on kamala ottaa kosketusta, jos sitä edes naiselle sitten on....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä.....toisena päivänä on niin liukas että on lätäkkö lakanalla ja goisena tarvitaan liukkaria....en huomaa eroa noissa. Eli välillä on ns. liian liukas ja välillä ei, mutta itse en huomaisi eroa onko kyseessä liukkari vai ei.
Eroja tässä. Itse edellisen kumppanin kanssa käytettiin aina liukkaria ja olin vähän yllättynytkin, kun uusi kumppani sanoi, että ei halua sitä. Kiihottavaa dippailla terskaa märkään vakoon ja liukastetta tulee lisää yhdynnän aikana. Mielestäni tuntuu paremmalta. Aidolla liukkaudella tuntee jotenkin paremmin kaikki emättimen muodot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kiihotun aivan valtavasti ja haluan miehen elimen sisään. Siltikin tarvitsen liukkaria emättimen sairauden kanssa. Pitäisikö minun nyt sitten elää ilman yhdyntää, jotta kenelläkään miehelle ei vain tule paha mieli?
Ei tietenkään. Sairaudet vaikuttavat elimistöön ja se on hyväksyttävä.
Ei se yhdyntää häiritse mutta eipä tee mieli nuolla enää sen jälkeen kun sitä on laitettu. Joskus pieni välinuolenta on tarpeen jos meinaa laueta liian aikaisin
Ei häiritse. Kuivat paikat häiritsevät.