Eikö hallitusta pelota millaiseen kaaokseen yhteiskunta ajautuu, jos asumistuki yhtäkkiä lakkautetaan?
Enkä edes itse saa asumistukea, mutta vähän mietityttää mahdollinen yhteiskuntarauhan menetys, kun asumistuet yhtäkkiä häviää.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun joutuu kadulle asunnottomaksi on sama alkaa heittelemään polttopulloja. Pääsee ainakin vankilaan sisälle.
eiks olis helpompi mennä töihin ku ottaa turpaa ja sit vankilaa???.kyl on jumaliste laiskoilla jutut
Sitten tuleekin seuraava vasemmistohallitus joka hoitelee töissäkäyvätkin kadulle, kuten suurkaupungeissa jo nyt nähdään. [/quote
laiskojen jutut senku muuttuu tyhmemmiks.me työssäkäyvät ainaki minä maksetaa asuminen ihan omalla rahalla ei kuulu valtiolle mun asumis kustannukset mitenkää mutta teidän tapatyöttömien asumista valtio voi kontrolloida tukia leikkaamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun joutuu kadulle asunnottomaksi on sama alkaa heittelemään polttopulloja. Pääsee ainakin vankilaan sisälle.
eiks olis helpompi mennä töihin ku ottaa turpaa ja sit vankilaa???.kyl on jumaliste laiskoilla jutut
Sitten tuleekin seuraava vasemmistohallitus joka hoitelee töissäkäyvätkin kadulle, kuten suurkaupungeissa jo nyt nähdään. [/quote
laiskojen jutut senku muuttuu tyhmemmiks.me työssäkäyvät ainaki minä maksetaa asuminen ihan omalla rahalla ei kuulu valtiolle mun asumis kustannukset mitenkää mutta teidän tapatyöttömien asumista valtio voi kontrolloida tukia leikkaamalla
Kenen laiskojen? Kenen tapatyöttömien? Oletko tietoinen, että jenkkien suurkaupungeissa monet kodittomat vetää jopa 3000 kuukausipalkkaa?
Se, ettet kykene näkemään kehitystä ei tarkoita ettei sitä tapahdu tai sitä, että asiasta huomauttava on tapatyötön, laiska tjsp.
Johan se tässä ketjussa mainittiin, että Suomessa elää jo työssäkäyviäkin tuilla koska palkka ei riitä
Syytä on korottaa poliisien liksat että he suostuvat painamaan duunia kovemmin sitten kun kaaos alkaa.
No onhan se halpa keskikalja ja bensa tärkeämpää kuin katto jonkun toisen pään päällä.
haen huomenna asumistukea vaikka palkka 4600e käteen kuukaudessa jos en saa voin itkeä täällä palstoilla ku ei tuu tukia
Ei hätää, kohta saadaan Suomeenkin the line ja kaikki Suomalaiset ikkunattomaan ovettomaan putkeen!
https://www.tivi.fi/uutiset/saudi-arabian-tulevaisuuden-kaupunki-on-hir…
Nykyhallitus ei välitä yhteiskuntarauhasta.
Se on ainakin selvää. Mikään muu ei olekaan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Syytä on korottaa poliisien liksat että he suostuvat painamaan duunia kovemmin sitten kun kaaos alkaa.
tukia leikataan mutta älä huoli poliisit saa lisää resursseja
Ihmisillä ei ole tietoa mikä se toinen tuki on, jos ei ole asumistukea, että riittääkö. Ja mihin ne asunnot saadaan, jos niitä ei saa pitää ja mitä tilalle, joku vuokrakoppiko. Kaikki eivät tajua mitä pitäisi tehdä tai hakea asunnoksi.
Muikeiden rottien aikakausi on ohi! OHI!
Näissä keskusteluissa se on aina kumma, mitenkä Suomessa on satoja tuhansia ihmisiä, jotka erottaa rikollisesta, väkivaltaisesta käytöksestä ja suunnilleen koko yhteiskunnan tuhoamisesta ainoastaan se, että heille annetaan sosiaalitukia vähän enemmän kuin mitä aiotaan leikata.
Kuinka turvallinen se yhteiskunta on sitten alunperinkään? Kuinka kunnollisia sen kansalaiset.
Mutta eiku niinku ihan eri asia.
Miks pelottaisi, kun asuvat hienostoalueilla.
Ei tarvi katsella köyhien kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Just näin otsikon, jossa luki: "Äärioikeistolaista terrorismia ei tunnisteta täysin Suomessa, huomauttaa kokenut asiantuntija". En lukenut artikkelia, mutta mahdettiinkohan siinä puhua hallituksen leikkaustoimista?
Ei. Siinä puhuttiin demareiden kiinnostuksesta kissojen kiduttamiseen
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa se on aina kumma, mitenkä Suomessa on satoja tuhansia ihmisiä, jotka erottaa rikollisesta, väkivaltaisesta käytöksestä ja suunnilleen koko yhteiskunnan tuhoamisesta ainoastaan se, että heille annetaan sosiaalitukia vähän enemmän kuin mitä aiotaan leikata.
Kuinka turvallinen se yhteiskunta on sitten alunperinkään? Kuinka kunnollisia sen kansalaiset.
Nuo tyypit ovat sitä mieltä että jonkun muun pitää elättää heidät, tavalla tai toisella. Sitten yrittävät kerjätä vielä sympatiaa
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki ihmiset ole rikollisia tai rikokseen pyrkiviä todellakaan. Vaan rauhanomaisia tai siihen pyrkiviä. Ihmisiä on hyvin erilaisia, ja osa kannattaa todellakin hyvinvointia kaikille ja normaalia elämää. Ei kitumista, itkua ja kipuja. Kaikkien maailmankatsomus ei ole näivettävä tai leikkaava. Eikä piinaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä missään töissä käy. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti epäilen sinulla olevan minkäänlaista työpaikkaa, kirjoitustaidottomia kun ei mihinkään toimeen palkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä missään töissä käy. :D
onko töissä käynti sulle noin outoo kyl täl kadul kaikki käy paitsi parit eläkeläiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti epäilen sinulla olevan minkäänlaista työpaikkaa, kirjoitustaidottomia kun ei mihinkään toimeen palkata.
epäile vaa
Eivät tajua, että suomalaisetkin voivat ryhtyä yksityisyritteliäiksi kuten kaikki muutkin kansallisuudet siinä tilanteessa, kun lailliset tavat saada rahaa loppuvat. Yhtäkään työpaikkaa ei asumistuen poisto luo, paitsi korkeintaan perintään muutaman.