Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska puolisosi sanoi sinulle viimeksi että rakastaa sinua?

Vierailija
11.09.2023 |

Tai sinä hänelle?
Kuinka usein haluaisit kuulla sen?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni silloin sanoimme puolin ja toisin, kun menimme kihloihin 1998.

Vierailija
22/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tai ainakin monta kertaa viikossa. Yleensä itse sanon ensi ja mies sitten. Välillä toisinkin päin :)

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.

Vierailija
24/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi varmaan noin 20 vuotta sitten. Aika tunneköyhä nainen on. Ei myös koskaan pyydä mitään anteeksi.

Vierailija
25/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä vastauksia lukee niin herää kysymys, onko siinä onnellisen liiton salaisuus? Että kertoo sen miltei päivittäin.

Ekan vastaajan liiton onnellisuus on ihan toisissa sanoissa ja teoissa. Tovotetaan hyvät yöt iltaisin, vaikka toinen on reissussa. Se pieni kosketus ohi kulkiessa. Pienet palvelukset, kahvin keittäminen tai auton laittaminen töpseliin, pyytämättä. Arvostus ja toisen mielipiteen kunnoittaminen kaikessa käytöksessä.

Kyllä kyllä, mutta eihän nämä ole toisensa poissulkevia? "Rakastan sua", sen sanominen ääneen tekojen lisäksi ei maksa mitään.

Vierailija
26/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla töihin lähtiessä. Ja illalla nukkumaan käydessä. Jos yön aikana toinen sattuisi yön aikana poistumaan tästä elämästä, niin viimeinen asia jonka toinen kuulisi, oli minä rakastan sinua.

Vierailija
27/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastakaa, ei sanoin ja kielin, vaan teossa ja totuudessa.

Vierailija
28/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä varmaan 2 tai 3 vuotta kun viimeksi niin sanottiin toisillemme. Tiedetään ilman sitä sanomattakin, että rakastetaan toisiamme.

Vierailija
29/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, ehkä joskus v.2009 paikkeilla.

Vierailija
30/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuutta se on jos tota pitää hokea amerikkalaiseen tyyliin. Teot puhuu puolestaan ei sanat.

Vierailija
31/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epävarmuutta se on jos tota pitää hokea amerikkalaiseen tyyliin. Teot puhuu puolestaan ei sanat.

Miksi jotkut kuvittelevat näin? Onko se oikeasti niin vaikea ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia? Jotkut kykenevät niinkin radikaaliin juttuun kuin sekä puhumaan että tekemään. Eivät sanat sulje pois tekoja.

Minusta on ihanaa päättää päivä siihen, että halailemme miehen kanssa sängyssä ja kerromme kuinka paljon rakastamme. En minä haluaisi vain oman pääni sisällä miettiä, kuinka onnellinen olen. Se on ihan ok, jos joku haluaa niin tehdä, mutta on myös ihan yhtä ok tykätä puhumisesta.

En ihan ymmärrä, mistä kuvittelet tällaisten puheliaiden ihmisten olevan epävarmoja. Ei meillä ainakaan sen vuoksi jaeta tunteitamme, että haluamme varmistaa toisen tuntevan sanoin. Siitä vaan tulee hyvä mieli, kun miettii, kuinka paljon rakastaa, ja sanoo sen vielä ääneenkin.

Vierailija
32/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna taisi sanoa. Toivoisin useammin.

Vierailija
33/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 40v ekonomi-mieheni sanoo melkein joka päivä minulle Kusipää, inhoan sinua. Kun hoidan perheen ja lasten asioita ja käsken häntä tekemään jotakin niihin liittyvää.

Vierailija
34/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän menettää jo merkityksensä, jos sitä hoetaan joka päivä.

Mieheni on sanonut, että hän ilmoittaa jos tilanne muuttuu. Hän ei ole romantikko, enkä minäkään enää. Seura tekee kaltaisekseen. Olen tyytyväinen, sillä käytös kyllä kertoo, että rakastaa. Ei ne sanat, vaan ne teot, jotka merkitsee.

Minulle myös teot puhuu enemmän kuin sanat. Näen mieheni katseesta, että rakastaa minua. Kun hän sen minulle sanoo, se tulee niin aidosti ja tunteella, että huh. Mielestäni joka päivä sanominen menettäisi merkityksen.

Vierailija
35/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ihanan rakas mies ilmoitti tänään lounastauollaan, että rakastaa mua ikuisesti. Minä kerroin hänelle saman asian eilen illalla ennen kuin nukahdimme sylikkäin. Tosin hän sanoi mulle silloinkin, että olen kaikkein rakkainta koko maailmassa:)

No teidän ei tarvi enää sanoa, kun on jo ilmoitettu rakastavan ikuisesti.

Vierailija
36/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vielä ole rouva kertonut moista uutista, mutta vastahan tässä olla saman katon alla oltu 20 vuotta.

En itsekään kovin usein ole maininnut, ehkä 5 kertaa tänä aikana.

Vierailija
37/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä vastauksia lukee niin herää kysymys, onko siinä onnellisen liiton salaisuus? Että kertoo sen miltei päivittäin.

Ekan vastaajan liiton onnellisuus on ihan toisissa sanoissa ja teoissa. Tovotetaan hyvät yöt iltaisin, vaikka toinen on reissussa. Se pieni kosketus ohi kulkiessa. Pienet palvelukset, kahvin keittäminen tai auton laittaminen töpseliin, pyytämättä. Arvostus ja toisen mielipiteen kunnoittaminen kaikessa käytöksessä.

Kyllä kyllä, mutta eihän nämä ole toisensa poissulkevia? "Rakastan sua", sen sanominen ääneen tekojen lisäksi ei maksa mitään.

Ei, mutta tuntuu teennäiseltä, ei sovi suuhun, kummallekaan.

Silloin 23 vuotta sittenkinnse tais olla että "tässä taitaa olla jotain, olisinkohan rakastunut" ja vastauksena että "mä ainakin taidan olla". Eli ei olla sanottu sitä koskaan :)

-Eka

Vierailija
38/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 40v ekonomi-mieheni sanoo melkein joka päivä minulle Kusipää, inhoan sinua. Kun hoidan perheen ja lasten asioita ja käsken häntä tekemään jotakin niihin liittyvää.

No et ole harkinnut nimesi muuttamista? Sitten voit etsiä jonkun muun miekkosen, ei ole pakko olla ekonomi.

Vierailija
39/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tunti sitten sanoi kun meni edeltä kamariin. Yhteistä taivalta takana jo 51 vuotta. Joka päivä sanotaan että rakastetaan ja osoitetaan teoin se. Ottakaas nuoriso mallia, ei varmasti huonoin neuvo minkä saatte. -Mummu 69v

Vierailija
40/42 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tunti sitten sanoi kun meni edeltä kamariin. Yhteistä taivalta takana jo 51 vuotta. Joka päivä sanotaan että rakastetaan ja osoitetaan teoin se. Ottakaas nuoriso mallia, ei varmasti huonoin neuvo minkä saatte. -Mummu 69v

Minun vanhemmat naimisissa 55 vuotta, yli 7 kymppisiä. Hyvin pärjänneet ilman, että joka päivä sanoneet. Ei mekään puolisoni kanssa sanota joka päivä. Mallikelpoisia ollaan. Suukko annetaan mennen, tullen ja palatessa.

-mummu 52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä