Itkettää
Kommentit (5)
💐 Jaksa vaan, päivä kerrallaan. Onhan se välillä paskaa, mut veljen menetys oli niin kova paikka. 20v jälkeenkin surettaa :( Puhuminen, kirjoittaminen auttaa. Toiv et ole trolli
Vierailija kirjoitti:
💐 Jaksa vaan, päivä kerrallaan. Onhan se välillä paskaa, mut veljen menetys oli niin kova paikka. 20v jälkeenkin surettaa :( Puhuminen, kirjoittaminen auttaa. Toiv et ole trolli
Olen mä joskus soittanut johonkin auttavaan puhelimeen. Pitää soittaa sinne, niin on joku jolle jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä joskus soittanut johonkin auttavaan puhelimeen. Pitää soittaa sinne, niin on joku jolle jutella.
Minäkin soitin joskus ja siellä sanottiin hymyssä suin, että ei huolta, kaikilla meillä on välillä vaikeaa!
Ja nyt kun mietin, niin mut on systemaattisesti suljettu kaiken avun ulkopuolelle. Yksi terapeutti ei halunnut jatkaa tapaamisia, kun puhuin hänen makuunsa liian vähän.
Eri. Olen krapulassa ja mikään ei ole nolompaa, kuin darraitku.
En olen mielestäni itsesäälinen, mutta kauhea ikävä kaikkia frendejä ja vanhemmat kuolivat. Naisystäväkin olisi ihku, en puhu seksistä.
Jotenkin kyyneleet vain valuu, fudismatsikin hävittiin eilen. Olin Stadikalla - siitä darra.
M50.
Miksi elää. Mononen hautaa halvalla.