Suomeen pitäisi perustaa työttömien ja vähävaraisten puolue!
Kuka alkaisi puheenjohtajiksi. Äkkiä varmaan saataisiin kasaan.
Ja toimintaan saisi sitä puoluetukea!
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on pelastaa Suomen talous poistamalla pakotteet ja liittymällä BRICSiin ja Venäjän Federaatioon. Siksi VKK.
Pakotteet pois ja markka takaisin. Venäjään en halua liittyä, mutta ulos Natosta ja EU:sta.
No perusta! Äläkä odota että joku tekee sen puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös vasemmistopuolueet ole niitä?
Vasemmistoliitto äänesti hallituksessa aktiivimallin puolesta, joka on käytännössä sama kuin sipilän malli.
Ei köyhät äänestä. Siksi tilanne juuri on se mikä on. Rikkaat äänestävät joka vaaleissa, köyhät eivät koskaan. Jos köyhät vaivautuisivat vaaliuurnille vaikka sitä vasemmistoliittoa äänestämään, ei hallituksessa istuisi psykopaatit ihmisvihaajat.
Persut käytännössä on tuota, mutta eivät suostu myöntämään olevansa kaikin tavoin, myös hengellisesti köyhiä, joten esittävät poliittisesti porvaria.
Miksi ne muuten haluaisivat vimmalla kaljan ja bensan hintaa alas?
On niissä joitakin pienyrittäjiäkin joukossa, mutta vähemmän.
Työttömät ja matalapalkkaiset eivät edes äänestä, eivät jaksa seurata asioita eivätkä vaivaudu äänestyspaikalle, ei ainkaan jos sataan.
Onnea vaan järjestäytymiseen, joka ei näytä kovin hyvin onnistuvan tuolla öisillä nakkikioskeillakaan, jonne aina kokoonnutte.
Demarit,vasemmistoliitto ja virhreät on jo työttömien puolue mutta onko ne vähävaraisten puolueita kun kyseiset puolueet haluaa nostaa verotusta jotta hinnat nousee?
Minun mielestä taas suomesta puuttuu pu
Vierailija kirjoitti:
vasemmisto ajaa keskituloisten asioita, keskusta rikkaiden ja kokoomus miljonäärien, näin se menee, kyllä ne vasemmistoliiton jäsenet ja serkut ja muutkin ovat siellä eri laitosten johdossa, että ihan niiden etuja ajavat
Eikös vasurit ulise jatkuvasti että persut ovat vähävaraisia ja työttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vasemmisto ajaa keskituloisten asioita, keskusta rikkaiden ja kokoomus miljonäärien, näin se menee, kyllä ne vasemmistoliiton jäsenet ja serkut ja muutkin ovat siellä eri laitosten johdossa, että ihan niiden etuja ajavat
Vasemmisto ajaa transujen ja islamistien asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kuulun alempaan keskiluokkaan ja vasemmisto vain verottaa minua aina vain enemmän. Mitään kyseinen puolue ei ole tehnyt minun asioiden parantamiseksi.
Joku parempi nimi sitten?