Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kipeä patti korvalehdessä takana, mitähän vois olla?

Vierailija
22.12.2006 |

joskus kuukaus sit luulin et mul oli finni korvan takaosassa, ei ollu kauheen kipee ja meni sit ohi itellään. pieni myhkyrä siellä on tuntunut kyllä sen jälkeen koko ajan. pari päivää sitten huomasin että patti oli hieman suurempi ja aristi hieman. nyt sitten olen tietty sitä räpläillyt ja yrittäny puristella ja nyt onkin tosi kipeä; ilmeisesti tulehtunut.

mikähän tuo vois olla ja meneeköhän itellään ohi? onko kellään ollu vastaavaa? kipu on samanlaista ku oikein suuressa finnissä joka on aivan täynnä...

en viittis päivystykseen nyt joulunaikoihin mennä, aattelin teilt ny ensin kysellä...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puhdistaa se (oot varmaan jo puhdistanutkin) ja tietty sit jos oikein pahasti tulehtuu niin käyt näyttään lekurille.

Vierailija
2/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos niitä ei puhkaise ovat tuntuneet kovina pallukoina kauan. Kun onnistuu puhkaisemaan, verta on tullut tosi paljon. Eivät ole ihan tavallisia finnejä, en tiedä niiden oikeaa nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mä tiedän mikä kasvain siellä on? siinä ei ole mitään " reikää" mistä pääsisi mitään ulos, on noin herneen kokoinen ja kovassa rusto-osassa. muljuilee kun sitä painaa.

olen puhdistanut.

ap

Vierailija
4/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kohta vuoden.. kolmesti repinyt sen verille

Vierailija
5/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään oli jos niitä ei puhkaise?

oli helpottavaa kuulla että tää voi siis tosiaan olla vain finni.

miten sitä vois puhkaista? puristaminen ei jeesaa...

ap

Vierailija
6/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaavia molempien korvien takana, ollut jo vuosia, mutten ole niistä huolissani. Kipeytyvät vain jos niitä puristaa, häipyvät kokonaan pois jne.

Vierailija
7/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella kaverilla ollut tollanen lyhyen ajan sisällä. Oli ihan vaan ärsyyntynyt/tulehtunut talirauhanen tms.

Terkkarissa kävivät. Ne vissiin viilsi sen auki, puhdisti mädät yms. pois, ja tulikohan antibioottikuuri.

Suhteellisen kivuton ja pieni juttu oli kuulemma.

Vierailija
8/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää vain rupi, ei mitään finniä. Mä puhkasen sen ihan vaan kauhean kovaa puristamalla. Kuuluu kauhea " ruts" ja verta alkaa roiskumaan. Ei vättämättä onistu ekana päivänä, mutta rassaus ärsyttää ja jonkun ajan päästä kun kokeilee, niin johan lähtee. -3

Vierailija
9/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelen että siellä joku rauhanen tulehtuu. pidän hiuksia usein korvien takana ja se tuntuu ärsyttävän ja aiheuttavan noita patteja.

olen vain pyyhkinyt niitä desinfioimisaineella ja siitä ne sitten lähtee ajan kanssa pois tullakseen taas uudestaan joskus.

Vierailija
10/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää visssiin alkaa kokeilee, on meinaan sen verran kipee et uskoisin kivun helpottavan kun tyhjenee. oli mikä oli.

rasvapatti on käyny myös mun mielessä ja se että jos on kovin tulehtunut, tarttisko antibioottikuurin. ajattelin nyt syödä buranaa pienen kuurin, se kun on tulehduskipulääke ja ennenki sitä määrätty pieniin tulehduksiin kuuriksi. en tiedä auttaneeko, mut ei kai haittakaann mittään.

ap

Vierailija
11/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä niille tehdään?

Vierailija
12/12 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aineenvaihdunta on jotenkin hidasta ja kuona-aineita kertyy?Verenkierto heikompaa alueella, jolle syntyvät? Tuli mieleen tuttavan aina kipeät hartiat, jotka ovat kovat ja muhkuraiset. Niskassa myös rasvapatteja?