Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutuitteko tekin siitä että Lidlin mainoksessa Schwarzeneggerillä oli kallis kello?

Vierailija
11.09.2023 |

Minä en nyt oikein tajua että mistä tässä möyhkätään?
Tyypillä on rahaa kalliiseen kelloon, siinähän hankkii ja pitää sitä oma asiansa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/67a9dd12-b44c-40fa-8e09-a9dcea271ef3

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Saksalaisessa enkä ääs- ryhmän liikkeissä. Mulle ihan sama mitä mainostaa. En ole kiinnostunut.

Vierailija
22/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin siitä että kuvan taustalla oli suuri lämmin talli/harrastustila, helposti 100k€ lisää talon hintaan ja jonkun 300-400ke talon yhteydessä.

Halpakauppaimagon takia Arskan olisi pitänyt istua neukkukuution lattialla, päällään haalistunut t-paita jareikäiset kalsarit, ja porata sillä porakoneella naarmuista kirppikseltä haettua hyllyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan äkkiä usko että Arska itse ostaisi Lidlistä Parksiden halpistyökaluja kun hänellä on varaa ostaa kunnollisia työkaluja laatumerkeiltä.

Tulevissa elokuvissa Arska pistää pahikset poikki ja pinoon Lidlin tarjoussähkösahalla.

Vierailija
24/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan äkkiä usko että Arska itse ostaisi Lidlistä Parksiden halpistyökaluja kun hänellä on varaa ostaa kunnollisia työkaluja laatumerkeiltä.

Sehän tässä huvittavinta olikin, Arska Lidlissä ostamassa pazkaa roinaa miljoonillaan. Mä en olisi edes tajunnut että sillä on kallis kello jos ei ois noussut kohua. Samannäköinen kello on mun isällä, mä noista ymmärrä.

Mainoskasvohan ei pakosti ikinä käytä mainostamaansa tuotetta tai palvelua. Ei mainoskasvoa valita asikkaiden joukosta vaan mainoskasvo valitaan, jotta saadaan maksimoitua huomio vrt. aikoinaan Chuck Norris Hesburgerin mainosmiehenä. 

Vierailija
25/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa liian kalliita turhakkeita, joutuu asioimaan Lidilissä. Seuraavaksi joku hollywoodnainen käy Lidilissä ostamassa tarjousvessapaperia Vuittonin veska käsikynkässään.

Vierailija
26/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä huvittavinta olikin, Arska Lidlissä ostamassa pazkaa roinaa miljoonillaan. Mä en olisi edes tajunnut että sillä on kallis kello jos ei ois noussut kohua. Samannäköinen kello on mun isällä, mä noista ymmärrä.

Mainoskasvohan ei pakosti ikinä käytä mainostamaansa tuotetta tai palvelua. Ei mainoskasvoa valita asikkaiden joukosta vaan mainoskasvo valitaan, jotta saadaan maksimoitua huomio vrt. aikoinaan Chuck Norris Hesburgerin mainosmiehenä. 

Tuosta asiasta Julianne Margulies vitsaili. Kun Alec Baldwin tai Arska antaa äänensä johonkin automainokseen, niin bonukseksi tulee uusi menopeli kotipihaan toimitettuna.

Vuorostaan kun Marguliesin syvää ääntä käytetään vaippamainoksessa, niinpä niin, hän ei saa tuotelahjaa.

Vierailija
27/27 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuin siitä että kuvan taustalla oli suuri lämmin talli/harrastustila, helposti 100k€ lisää talon hintaan ja jonkun 300-400ke talon yhteydessä.

Halpakauppaimagon takia Arskan olisi pitänyt istua neukkukuution lattialla, päällään haalistunut t-paita jareikäiset kalsarit, ja porata sillä porakoneella naarmuista kirppikseltä haettua hyllyä.

Iltalehden pitäisi kyllä tehdä artikkeli siitä montako lihapiirakkaa saisi tuon suuren lämpimän tallin hinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan