En vieläkään ymmärrä miksi eron jälkeen täytyy estää toinen? Onko se vihaa joka saa niin tekemään?
Kyseessä mies ja lyhyehkö tapailu. Estäminen tapahtui yhtäkkiä, suunnilleen kesken lauseen.
Kommentit (28)
Mä yleensä poistan kaikkialta ja saatan estää. Tähän kaksi syytä, haluan päästä yli ja se ei onnistu mulla jos näen jatkuvasti toisen tekemisiä. Jos mut jätetty, rupean myös helposti katsomaan millon toinen on ollut paikalla tms. Saatan myös heikolla hetkellä laittaa toiselle viestiä. Jos taas itse jättänyt toisen, voi toiselta tulla ärsyttää viestiä itselle. Helposti nämä estää ja pääsee paremmin yli kun ei ole mahdollisuuttakaan näihin. Poissa silmistä, poissa mielestä. Sitten myöhemmin kun tunteet ovat laantuneet, voi harkita jonkin laista yhteydenpitoa. Olen aika yksinäinen, huono tukiverkko ja reagoin eroihin todella kivuliaasti, niin ei ole muuta mahdollisuutta. Mitä kivuliaampi ero, sitä enemmän mun kannattaa vaan yrittää unohtaa kokonaan eikä jättää rakoa auki turhille toiveille.
Jos toinen vainoaa ja tungettelee, on väkivaltainen, niin silloin voi olla pakko.
Mies ei voi olla ystävä, siksi haluaa unohtaa. Ystävä olo exän kanssa ei auttaisi irtaantumaan. Siksi miehet laittaa kaikki poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa miehistä sanoa, mutta jotkut Tinder-naiset ovat olleet niin sekopäisiä, että ainoa keino oli estää.
Ei siinä ollut mitään sekopäistä, olen aina hyvin selkeä mitä tunnen ja miksi ja kuinka asiassa tulisi edetä.
Suhde päättyi ja se siitä. Ei pitäisi olla mitän syytä syöksyä estämään, tarkoitus oli ilmeisesti että en ehtisi enää sanomaan mitään.
Suhde päättyi ja se siitä. Joten mitä se sinua kaivelee, jos toinen esti sinut?
Ei jaksanut kuunnella ja jos ei enää suhdetta, ei myöskään halua yhteydenottoja. Monesti miehet on aika tylyjä. Älä enää ajattele asiaa.
Voi kun olisin tehnyt noin monellekin manipuloivalle tapaukselle..
Mä oon estänyt ex-aviopuolison, joka larppaa somessa jotain aivan eri mitä oikeasti on. On paljon yhteisiä tuttuja, joiden sometykkäyksistä ex aina ponnahti feediin tavalla tai toisella.
Tunnen vastenmielisyyttä, kun ihminen esittää niin täysin erilaista ihmistä somessa mitä oikeasti on.
En halua tuntea moisia ikäviä tunteita joten out of sight out of mind toimii mulla!
Mitä ihmettä? Oletteko aikuisia vai 14 v teinejä?
Jos ero ei ole johtunut pettämisestä tai muusta törkeästä käytöksestä niin oikeastiko se exä muuttuu vastenmieliseksi ihmiseksi erottua?
Miksi ihmeessä edes seurustelitte ihmisen kanssa, jonka kanssa ette edes halua olla ystäviä?