Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian laihat kasvot, vaikka olen normaalipainoinen nainen!!

Vierailija
11.09.2023 |

Peilistä kasvot ok ja sopivan näköiset, mutta valokuvissa näytän ihan kuivaksi imetyltä.
Miksi? Kumpa valehtelee? Pyöristääkö peili?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut noin, mulla se johtuu vaan siitä että on sellainen iso "kolho" kasvojen luusto. Tulee vaan ne luut vahvasti esille, vaikka rasvaa on ihan normaali määrä. Joskus inhosin sitä, mutta nythän se on muotia. Huippumallit monet on sen näköisiä ja lookia vielä korostetaan varjostuksilla meikissä. Amerikassa monet menee jopa buccal fat removal operaatioihin joissa postetaan poskirasvaa, että saisi sen "snatched" lookin jossa poskipään luu näkyy terävänä ja sen alle tulee selvä varjo ja kuoppa. Onhan se dramaattinen look, ja olen oppinut nykyisen muodin myötä arvostamaan tätä itselleni ihan luonnon antamaa lookia.

Vierailija
22/23 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on luiset poskipäät. Näyttää aika karsealta. Miksi hän ei saa pyöreyttä kasvoihinsa vaikka syö normaalisti? Eikä hän ole laiha.

Ei sitä rasvaa kaikilla tule millään naamaan, vaikka olisi sairaalloisen lihava. Harmi kyllä, että et tykkää tuosta lookista, monella filmitähdelläkin on luiset poskipäät ja heitä ihaillaan juuri sen takia. Varsinkin miehillä sitä on vähän aina pidetty hyvän näköisenä, naisilla uudempi ilmiö, ennen naisen ajateltiin olevan parhaan näköinen lapsekkaan pyöreäkasvoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihduttanut Ozempicilla vai mikä se oli? Sillä saa luihukasvot kuulemma.