IL: PMMP palaa !
Koska Vesalan soolouralle ei ole kysyntää vaikka naama on täynnä botoxiakin
Kommentit (99)
Voi ku joillekki on tullu paha mieli ku jotku tekee pari keikkaa. Kyllä jotku on vaan niin yksinkertaisia
Inhoan sitä omahyväistä Paula Vesalaa. Mira Luoti vaikuttaa kivalta.
Kuka oikeesti jaksaa enää kuunella tuota surkaa bändiä. Palaavat ainoastaan rahan takia.
Itse odotan innolla ja maksan showsta mielelläni
Kuka sen sytytti? Onko palokunta jo soitettu paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Paula Vesala ole joku zuvakkcipaska? :D
Oikein hänelle. :D
Hard Core.
Ihmettelin suuresti miksi hänet oli valittu näyttelijäksi Tuntemattomaan Sotilaaseen.
Hänhän vihaa ja halveksii avoimesti kaikkea suomalaisuutta ja Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sitä omahyväistä Paula Vesalaa. Mira Luoti vaikuttaa kivalta.
Asiahan on, nimittäin, juuri näin.
Mira on o.k.
Miten niin Paulalla on botoxia naama täynnä? En ole huomannut, minusta aika luonnollinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tälle "comebackille" ollut jotain kysyntää?
Ilmeisesti on kun kerran jo lisäkeikkakin on jo varmistunut vaikka vasta ennakkolippuja myydään ja virallinen peruslipunmyynti alkaa vasta 18.9.
Kai sitten mimmit+tuotanto ovat jotain tehneet oikein PMMP-urallaan kun kerran stadikalle pääsevät esintymään ja lipuille on kysyntää edelleen.
Paras PMMP:n biisi on "Heilutaan taas"
Vierailija kirjoitti:
Paras PMMP:n biisi on "Heilutaan taas"
Eiköhän se ollut Tiktok joka sen lauloi.
Musta on ainakin kivaa kun lapsuuden bändit kuten NB, TikTak, Indica ja pmmp on tehneet muutamia keikkoja tai paluun. Olin sen verran nuori ja asuin kaukana kaikesta kun bändit oli aktiivisia, että keikoille en ole päässyt.
Miksei Hassisen Koneen tai Tehosekoittimen paluukeikoista napistu? Koska ne ei tehneet alkuperäistä uraa nuorina naisina.
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan innolla ja maksan showsta mielelläni
Mäkin odotan toiveikkaana kesän festareille keikkoja muuallekin kun pääkaupunkiseudulle. Suomipop festari voisi olla otollinen tilaisuus.
Kaksi keikkaa, 40 000 katsojaa molemmissa, liput vaikkapa 100 euroa. Lasketaan kuluihin vaikka 2 miljoonaa.
Kyllä pitäis olla idiootti, jos jättäisi tekemättä.
Vesala kävi näyttämässä römpsää Tuntemattomassa, hyvin näytelty.
Soita palokunnalle.