IL: PMMP palaa !
Koska Vesalan soolouralle ei ole kysyntää vaikka naama on täynnä botoxiakin
Kommentit (99)
Niiden isoin hitti on Pikkuveli, joka ei edes ole niiden biisi.
Ennen: PMMP -> Paulan ja Miran molemmat puolet
Nyt: PMMP - Paulan ja Miran muhkeat pankkitilit
Mua sitten kyrsii nää comebackit muutaman vuoden päästä jäähyväiskeikasta. Rahastamisen makua.
Mitä seuraavaksi? Popeda mukaan lukien Pate tekee paluukeikan ensi vuoden Provinssissa?
Vierailija kirjoitti:
Sulle pikkuveljen näytän!
Rivo-Risto kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle pikkuveljen näytän!
Kiva, laita kuva. Mutta muista käyttää makro-objektiivia.
Vesalasta meni täysin maku korona-aikaan jatkuvan ruikutuksen ja kuppaamisen vuoksi.
PMMP on 20 vuoden jälkeen karvan verran parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mua sitten kyrsii nää comebackit muutaman vuoden päästä jäähyväiskeikasta. Rahastamisen makua.
Mitä seuraavaksi? Popeda mukaan lukien Pate tekee paluukeikan ensi vuoden Provinssissa?
10 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä.
Pate on 10 vuoden päästä lähes 80v...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä.
Pate on 10 vuoden päästä lähes 80v...
Pointti oli että PMMP ei palannut "muutaman vuoden" päästä.
IL uutisoi: Popedan uusi tuleva artisti on Pauli Mustajärvi!! Ja Anna Teennäinen Puu tulee Voice of Finlandiaan.
Paulasta tulee vaan mieleen se, miten tämä kitisi koronarajoituksista ja kuinka hänellä on nyt niin hankalaa. Kuitenkiin uutisten mukaan muijalla meni oikein hyvin:
"Yksi eniten kulttuurialan ahdingosta ääntä pitäneistä on muusikko Paula Vesala. Vesalan omassa tilipussissa korona ei näkynyt. Vuonna 2020 Vesala kuittasi ansiotuloja 234281 euroa ja pääomatuloja 11448 euroa eli yhteensä 245729."
Tämän lisäksi Paula sai vielä koronatukea. Miten kukaan haluaa tukea tällaista idioottia?
"Vesala vastusti tänä vuonna verotietojensa luovuttamista 2 000 muun veronmaksajan joukossa. Samalla hän lienee näkyvin kulttuurialan korona-ahdingosta ääntä pitänyt suomalainen julkisuuden henkilö."
R.iskasivat Pikku-veli kappaleen.
Hyi stana.