Vaimo
Onko kokemuksia kellään että vaimo katsoo kun otat toiselta mieheltä suihin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin löytää pariskunnan jossa vaimo katselisi kun miehensä nai minua ;)
Sama minulla toiveena. Istuis vielä rouva kasvoille nuolettaa
Vaimo lupasi antaa pillu minulle ja kaverilleni, jos otetaan suihin toisiltamme ja me otettiin. Vaimon ei voinut muuta kuin ottaa housut ja muut pois. Peitellen rintojaan meni sänkyyn selälleen. Kuten hyviin tapoihin kuuluu isännän nuolla pillu panokuntoon vieraalle, tosin pillu oli märkä valmiiksi. Kun pillu oli asetettu, pyysin pukille, kaveri otti vaimoa joka ei enää. arastellut jaloista kiinni, veti naisen nussittavaksi sängyn päätyyn ja nussivat oikein kunnolla. Minä vuorostaan pyysin vaimoa kontilleen naitavaksi ja naitiin rajusti. Vaimo vaati ettei tästä puhuta ja helppo se on, kun on ottanut kaverilta suihin!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lupasi antaa pillu minulle ja kaverilleni, jos otetaan suihin toisiltamme ja me otettiin. Vaimon ei voinut muuta kuin ottaa housut ja muut pois. Peitellen rintojaan meni sänkyyn selälleen. Kuten hyviin tapoihin kuuluu isännän nuolla pillu panokuntoon vieraalle, tosin pillu oli märkä valmiiksi. Kun pillu oli asetettu, pyysin pukille, kaveri otti vaimoa joka ei enää. arastellut jaloista kiinni, veti naisen nussittavaksi sängyn päätyyn ja nussivat oikein kunnolla. Minä vuorostaan pyysin vaimoa kontilleen naitavaksi ja naitiin rajusti. Vaimo vaati ettei tästä puhuta ja helppo se on, kun on ottanut kaverilta suihin!
Eikä puhuttu, mutta kirjoittamisesta koko kansalle ei ollutkaan mitään puhetta! On siinä sankari! Mutta oikeesti: uskoo tuon sitten ketä huvittaa!
Normiseksissä? Siinä on vihoviimeinen virhe tehdä "se" noissa tilanteissa. Monta suhdetta on onnistunut
"se" ( epä - onnistunut..*PiiP* ) pilaamaan. Tosi on.
Bi 60 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin löytää pariskunnan jossa vaimo katselisi kun miehensä nai minua ;)
Sama minulla toiveena. Istuis vielä rouva kasvoille nuolettaa
Niimpä ;)
>ei ime munaa
>mies
valitse toinen
Vierailija kirjoitti:
Siis kumman vaimo katselisi? Oletko itse mies vai nainen? Ei kukaan ole ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kumman vaimo katselisi? Oletko itse mies vai nainen? Ei kukaan ole ajatustenlukija.
Niin kummankohan? MieheNSÄ katselisi. Mietihän vielä hetki
On, tulkitsi tuon miten hyvänsä. Otin suihin mieheltä hänen vaimonsa ja oman tyttikseni katsellessa. Mies nai samalla tyttöystävääni. Oltiin siis ryhmäpuuhissa yhdessä.
^siis mies NUOLI samalla. Ei hänellä sentään kahta penistä ollut😆
M46 kirjoitti:
On, tulkitsi tuon miten hyvänsä. Otin suihin mieheltä hänen vaimonsa ja oman tyttikseni katsellessa. Mies nai samalla tyttöystävääni. Oltiin siis ryhmäpuuhissa yhdessä.
Otit siis pillussa olevaa munaa suuhusi ja nainen pystyi vielä katselemaan sitä?? Keksi nyt vähän uskottavampi tarina!!