Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo

Simo
11.09.2023 |

Onko kokemuksia kellään että vaimo katsoo kun otat toiselta mieheltä suihin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin löytää pariskunnan jossa vaimo katselisi kun miehensä nai minua ;)

Vierailija
2/13 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin löytää pariskunnan jossa vaimo katselisi kun miehensä nai minua ;)

Sama minulla toiveena. Istuis vielä rouva kasvoille nuolettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lupasi antaa pillu minulle ja kaverilleni, jos otetaan suihin toisiltamme ja me otettiin. Vaimon ei voinut muuta kuin ottaa housut ja muut pois. Peitellen rintojaan meni sänkyyn selälleen. Kuten hyviin tapoihin kuuluu isännän nuolla pillu panokuntoon vieraalle, tosin pillu oli märkä valmiiksi. Kun pillu oli asetettu, pyysin pukille, kaveri otti vaimoa joka ei enää. arastellut jaloista kiinni, veti naisen nussittavaksi sängyn päätyyn ja nussivat oikein kunnolla. Minä vuorostaan pyysin vaimoa kontilleen naitavaksi ja naitiin rajusti. Vaimo vaati ettei tästä puhuta ja helppo se on, kun on ottanut kaverilta suihin!

Vierailija
4/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hurja juttu

Vierailija
5/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo lupasi antaa pillu minulle ja kaverilleni, jos otetaan suihin toisiltamme ja me otettiin. Vaimon ei voinut muuta kuin ottaa housut ja muut pois. Peitellen rintojaan meni sänkyyn selälleen. Kuten hyviin tapoihin kuuluu isännän nuolla pillu panokuntoon vieraalle, tosin pillu oli märkä valmiiksi. Kun pillu oli asetettu, pyysin pukille, kaveri otti vaimoa joka ei enää. arastellut jaloista kiinni, veti naisen nussittavaksi sängyn päätyyn ja nussivat oikein kunnolla. Minä vuorostaan pyysin vaimoa kontilleen naitavaksi ja naitiin rajusti. Vaimo vaati ettei tästä puhuta ja helppo se on, kun on ottanut kaverilta suihin!

Eikä puhuttu, mutta kirjoittamisesta koko kansalle ei ollutkaan mitään puhetta! On siinä sankari! Mutta oikeesti: uskoo tuon sitten ketä huvittaa!

Vierailija
6/13 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiseksissä? Siinä on vihoviimeinen virhe tehdä "se" noissa tilanteissa. Monta suhdetta on onnistunut

"se" ( epä - onnistunut..*PiiP* ) pilaamaan. Tosi on.

Vierailija
7/13 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi 60 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama minulla toiveena. Istuis vielä rouva kasvoille nuolettaa

Niimpä ;)

Vierailija
8/13 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

>ei ime munaa

>mies

valitse toinen

Vierailija
9/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumman vaimo katselisi? Oletko itse mies vai nainen? Ei kukaan ole ajatustenlukija.

Vierailija
10/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kumman vaimo katselisi? Oletko itse mies vai nainen? Ei kukaan ole ajatustenlukija.

Niin kummankohan? MieheNSÄ katselisi. Mietihän vielä hetki

Vierailija
11/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tulkitsi tuon miten hyvänsä. Otin suihin mieheltä hänen vaimonsa ja oman tyttikseni katsellessa. Mies nai samalla tyttöystävääni. Oltiin siis ryhmäpuuhissa yhdessä.

Vierailija
12/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis mies NUOLI samalla. Ei hänellä sentään kahta penistä ollut😆

Vierailija
13/13 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kirjoitti:

On, tulkitsi tuon miten hyvänsä. Otin suihin mieheltä hänen vaimonsa ja oman tyttikseni katsellessa. Mies nai samalla tyttöystävääni. Oltiin siis ryhmäpuuhissa yhdessä.

Otit siis pillussa olevaa munaa suuhusi ja nainen pystyi vielä katselemaan sitä?? Keksi nyt vähän uskottavampi tarina!!