Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan päässyt Husissa suolen/vatsan tähystykseen

Vierailija
11.09.2023 |

Mietin tässä kun itselläni vatsaoireet jatkuneet vuosia, pääsin 10v sitte muualla asuessani julkisella gastroskopiaan, Husissa en.
Ulostekin on ihan mustaa ja ylävatsa oireilee pahasti. Olen joutunut kahesti päivystykseen kerran jopa ambulanssilla vatsakipujen takia.
Silti en pyynnöstä huolimatta saa lähetettä tähystykseen, en edes yksityiseltä.
Närästyslääkettä vaan määrätään, vaikka ylävatsakipu on kaukana siitä, tunnistan kyllä närästyksen,
Harkitsen nyt luottokortilla yksityiselle menemistä ja maksan sitten osissa sen, mutta ihmettelen miksei perusterve nelikymppinen pääse äkillisesti muuttuneiden vatsaoireiden takia tähystykseen?!

Odottaako ne että jengi vaan kuolee aikanaan

Kommentit (6)

1/6 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sai jonkin mystisen sairauskohtauksen kesäkuussa ja hänelle tehtiin lähete HUS:Iin johonkin erikois- sydäntutkimukseen ja sen lähetteen kiireellisyys luokka oli erittäin kiireellinen. Hän sai ajan nyt syyskuulle, siis 3kk päähän.

Vierailija
2/6 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mun kaveri sai jonkin mystisen sairauskohtauksen kesäkuussa ja hänelle tehtiin lähete HUS:Iin johonkin erikois- sydäntutkimukseen ja sen lähetteen kiireellisyys luokka oli erittäin kiireellinen. Hän sai ajan nyt syyskuulle, siis 3kk päähän.

Herrajumala? Mä en päässyt päivystykseen vatsakipujen takia, kun ambulanssi lopulta haki ne pudotti vaan Malmille, jossa odotin 5h lääkäriä

Siellä makas jengiä jopa lattialla, kovin hyvävointista ihmistä siellä edelle meni!

Ja edes yksityiselle ei olisi päässyt viikonloppuna, olisivat ohjanneet jatkotutkimuksiin silti Malmille.

Jossa ei siis tutkittu.

Lääkäri laittoi kotiin närästyslääkkeen kanssa.

Ja perusterve, työssä käyvä nelikymppinen olen, ei ylipainoa eikä elintapoja, jotka selittäs kivut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kun työterveys laittoi lähetteen, sitä ennen oli ollut mahakipuja ja ambulanssireissuja 20 vuoden ajan. Erikoislääkäri ei olisi halunnut tutkia, mutta tähystyksessä näkyikin asioita ja sen jälkeen päässyt vielä kaksi kertaa julkisen kautta tarkistamaan tilannetta.

Vierailija
4/6 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin kun työterveys laittoi lähetteen, sitä ennen oli ollut mahakipuja ja ambulanssireissuja 20 vuoden ajan. Erikoislääkäri ei olisi halunnut tutkia, mutta tähystyksessä näkyikin asioita ja sen jälkeen päässyt vielä kaksi kertaa julkisen kautta tarkistamaan tilannetta.

Okei eli yksityiseltä lähete sitten.

Vierailija
5/6 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset maksaa sanoo ylilääkäri joka istuu rahakirstun päällä myös pärstäkertoimella vaikutusta jos on iso veronmaksaja (ylilääkärinkin palkan maksaja) niin saattaa onnistua

Vierailija
6/6 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tähystyksessä syöpähoitojeni aikana vuosia sitten alhaisen ferritiinin vuoksi. Mitään ei löytynyt, ferritiini on edelleen alhaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme