Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~HeinäHELISTIMIEN JOULU 2006~~

22.12.2006 |

Hei!

En löytänyt vielä joulu- ja viikonlopun pinoa, joten ajattelin ihan itse ensimmäistä kertaa tehdä sellaisen.. =] oi kun jännää.. =]

Toivottelen kaikille Hyvää ja Rauhallista Joulua!

Itselle ei kuulu oikeestaan mitään uutta. Raskausoireet on pysyneet samoina, eli rintojen arkuus ja mahan vihlaisut.. välillä on pahaa tekevä olo, mutta ei niin paljoa että olisin joutunut kertaakaan oksentamaan... =]

Että joulun herkkupöytää tässä valmistellaan ja odotellaan koska pääsee maistamaan, ja joulusiivouksia loppusuoralla!

Nauttikaa olostanne!

jonttu rv 9+3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Siivosin tänään kolmen tenavan kanssa koko huushollin, matot ulos, lattiat pesuun eli oikein kunnon putsi ja sitten yhden kanssa ruokakauppaan tekemään kaikki ruokaostokset ja nyt on todella väsy olo!

Pahoinvointi jatkuu sitkeästi, vähän kyllä harmittaa, kun tietää että joulupöydässäkin etoo..

Kävin tänään ostamassa ekoja mammavaatteita HM:lta ja muuten oli kyllä ihan kivoja, mutta en oikein tykkää kulkea rinnat paljaana.. Olen itse kyllä ihan muotia seuraileva ihminen (oman tyylin mukaan), mutta en ymmärrä miksi äitiyspaitojenkin kuuluu olla sellaisia,että kun kyykistyt (jota työni on sekä kotona että töissä) näkyy koko rintavarustus.. Löytyyhän sieltä niitä korkeallakin kauluksella varustettuja, mutta niissä ei taas ole muuta kuin perusvärit ja mallit.. Nettikaupoissa vaatteet ovat sitten turhan hinnakkaita..

En muistanutkaan kuinka hankalaa on löytää äitiysvaatteita.. Vanhoista ei ole iloa, kun painoa on välissä pudonnut 10kg..

Mitä muut sanotte tähän ongelmaan?

Eipä muuta kuin oikein ihanata joulua kaikille!!

:0) KolmenEmo ja masuasukki rv 11+4

Vierailija
2/11 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut todellakin heinäkuisten osalta palstalla ;)

Tosin, eipä täällä ole kerennyt itsekään paljoa roikkumaan..kiirettä mukamas aamusta iltaan näin joulun alla...noh, myönnetään, on kiirettä :)

Noista äitiysvaatteista. Itse olen myynyt esikon ja kuopuksen aikaiset vaatteet aikoja sitten pois ja nyt pyydystänyt jo kohta kk hyviä äippähousuja mut ei ei ei löydy :( Itse en tykkää yhtään pitää niitä äitiyshousuja joissa on se mahan ylös tuleva resori vai mikä lie, vaan haluan että housut on kaarrettu edestä, jotta jäävät mahan alle. Nettikaupasta moiset löysin mutta en ole valmis maksamaan niistä sitä 149e taikka 199e, musta hullu hinta yksistä äitiyshousuista joita käytät hetken, vaikka aika ahkeraan :) Normaali vartalon housuista just ja just voi tuon halvemman hinnan pulittaa mut ei äippä, murr. Nyt on itsellä tyyli kulkea omien farkkujen nappi + vetoketju auki, ja sehän on kivaa.. saa aina katsoa et on paita joka yltää puoleen peppuun :O)

Onneksi on kivoja hameita joita pitää jos ei housuja löydy, mut talvel ois varmaan hyvä olla jotkut pitkätkin housut..hmm..

Meillä jouluvalmistelut melkein valmiina, kinkku just laitettiin uuniin yötä vasten, joten saadaan herkku aamupalaa ;)

Huomenna aamusta hieman lahjarumpaa vielä sukulaisille ja sitten meidän perhe rauhoittuu joulun viettoon hyvissä ajoin.

Rauhallista joulua teidän jokaisen perheelle, nauttikaa kaikista rakkaimmista ja muistakaa sanoa se heille :O)

RV: 11+4 + boy -01 and girl -03

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein ihanaista joulunaikaa kaikille!!!!!!!! <3

Me lähdetään aamulla ajelemaan mummulaan (mun kotiin) 200 km:n päähän ja ois kaiketi syytä olla jo nukkumassa muttaku otin parin tunnin päikkärit niin ei kauheesti väsytä.

Lääkärinneuvola mulla oli torstaina, ja sydänääniäkin kuunneltiin. Tohtori meinas ettei välttämättä vielä kuulu mitn, ja aikansa se ääniä metsästikin, kunnes sitten ihana jumputus täytti huoneen! Elämää siis on!!!! Ihanaaihanaaihanaa!!!! <3 Jotenkin nyt vasta kolahti että meille TOSIAANKIN TULEE toinen vauva, en oo oikeen muka uskaltanu sitä hehkuttaa aiemmin. Paino oli IHME JA KUMMA pudonnu 0.5kg, ja mä olin ihan varma että saan satikutia ku on varmaan tullu muutama kilo lisää tällä suklaansyömisellä... Ja kun on ihan järkky ummetuskin päällänsä. Tää raskaus tosiaankin on erilainen ku edellinen -kaikki maholliset oireet löytyy... Verenpaine oli korkee (alapaine 99!!!) ja sitä pitääkin kuulemma tarkkailla. Viimex oli kans alapaine korkeella ja ku sit myöhemmin mittasin mummulan mittarilla sain ihan loistavat tulokset. Mulla taitaa olla vimpan päälle paha valkotakki-kammo! Tosin asiaa varmaan " edesautto" sekin että lekuri sano ennen mittausta että otetaan papa-koe ja mä VIHAAN noita kaikenmaailman ronklauksia...

Huoh, tulipa taas sepustus.

Joku kyseli muuten aiemmin et tykkääkö kukn Virtuososta. Täälä yksi ilmottautuu!! Tosin en oo kyl kauheesti niitten biisejä kuullu, mutta sitä " Suuren meren suolaa" voin kuunnella repeatilla vaikka tuntikaupalla!

Äitiysvaatteita en oo suuremmin vielä metsästäny, muutenkin vihaan vaatekaupoilla ravaamista. Sain yheltä kaverilta kahet tosi isokokoset farkut ku hän ite on laihtunu urakalla, ja uskon että ne menee pitkään. Kesällä haluun ehdottomasti parit ihanat topit ku kerranki saa pukeutua tiukkoihin vaatteisiin. Normaalisti ku pidän melko väljiä ku en viitti makkaroitani esitellä... :)

Mutta josko tää mamma painuis ny unille että jaksais matkustaa huomenna.

Toistamiseen vielä kaikille oikein rauhallista joulua, ja nauttikaa urakalla jouluherkuista!!! :)

Tini78 rv11+0 (oo, kello onkin tosiaan jo niin paljon että ollaan jo 12. viikolla!)

Vierailija
4/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joulut jo valmisteltu hyvissä ajoin ja tänään saa vaan lötköillä:D.Tyttö odottaa pukkia jo innoissaan.

Viime tiistaina oli niskaturvotus ultra ja oli ihanaa nähdä pikkuinen.Turvotusta ei ollut ja ultrattiin lopuksi myös masun päältä,pikkuinen kun ei meinannut niskaa kääntää esille sitten ollenkaan.

Olo on oikeastaan tosi hyvä,ainoastaan hajut käyvät etomaan vielä.

Oikein rentouttavaa ja rauhaisaa joulua kaikille!

Nekkis rv 13

Vierailija
5/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutoivotuksin DreamOne ja " nappula" rv 8+4

Vierailija
6/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huono kirjoittelemaan, mutta luen kyllä mielelläni muiden juttuja! Muuta ihmeempää ei kuulu muutakun että käytiin viime maanantaina ultrassa ensimmäistä kertaa ikinä, ja siellä se lillui se 2,3 senttinen! 2 kertaa olen oksentanut, muuten ihan jees olo :)

Syökää hyvin ja levätkää oikein luvan kanssa!!

Semilia ja maha rv 9+6

Vierailija
7/11 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on ihan älytöntä, että ne kaula-aukot on jättimäisiä.. mikähän idea siinä on?? Nyt kun olen jo joutunut parisen viikkoa käyttämään pelkästään äippäpaitoja ja pöksyjä, niin monta kertaa on tullut mieleen, että miksi ihmeesä ne kaula-aukot on niin isoja??

Minä olin se, joka kyseli Virtuoso faneja!! :0).

Meillä joulun siivoukset ja ruokahankinnat on tehty ja nyt kattelen Narniaa pitkästä aikaa tässä kirjoittamisen lomassa. Huomenna suunnataan äidin luokse joulun viettoon, tosin sinne ei ole matkaa kuin pari kilsaa :0).

Kamalasti yököttää koko ajan... pitäisi yrittää syödä säännöllisesti jo diabeteksenkin takia, mutta jälleen kerran tänään iltapäivällä huomasin, että olin syönyt viimeksi aamulla.. Jotenkin ei vain tule syötyä.

Mahaa on juilinut aika tavalla viime päivinä, vähäsen pelottaa.........

Oikein rauhallista ja hyvää joulua kaikille!!

heather ja neiti-nessukka 1v4kk sekä mötkö 12+1

Vierailija
8/11 |
24.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heather: älä sinä nuista juilimisista välitä. Ainakin itselläni on ollut alusta asti välillä tosi kovaakin juilintaa+menkkasärkyä+nivusvenytystä+selkäsärkyä sun muuta, ja ainakin reilu viikko sitten hippunen oli hienosti hengissä :)

Itsellä pahoinvointi edelleen helpottamaan päin, vaikkakin turhan hitaasti minun mielestä ;) puuroa en ole syönyt kohta viikkoon, wow! Nyt vain pitäisi koko ajan olla syömässä ja olenkin lihonnut jo kolme kiloa ainakin ja bmi on varmaan jo 26 :S vois alkaa lenkkeileen nyt kun olo sen sallii ja ei tarvi muovipussi kädessä köpötellä enää ;)

Kyllä sitä ihminen on herkkänä näin raskausaikana, voi hyvänen aika.. aamulla meinasin itkut tirauttaa jo ihan siitä ilosta, että on jouluaatto, perhe, joulukuusi, kinkkua yms. ja salaa nieleskelin ja räpyttelin silmiä myös joulurauhan julistuksen aikana :D en oo koskaan ennen ollut tällainen nyyhky!

Nyt tämä rouva lähtee rauhottumaan ja lueskelemaan akkaria. Nautinnollista, pahoinvoinnitonta ja paksua joulua kaikille!

Toivottaa: Weatherby ja minihippo 11+1 (jo rv 12 menossa, vaude!)

Vierailija
9/11 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan rauhallista. pojan kanssa suurimmaksi osaksi oltu kahdestaan kotona, kun poika on ollut kuumeessa. Eilen vietettiin aatto isovanhgemmilla ja tänään käytiin siellä kans lounaalla. Asuvat vajaa 5min kävelymatkan päässä. Poika on niin innoissaan kaikista leluistaan, ettei malta olla pois kotoota. Duplon paloasema on ihan suosikki.

Mä olen ajatellut tilata osan äippävaatteista tuolta Englannin Ebay' stä. Tilaisn jo yhdet housut, tulee tohon mahan alle. postikuluineen 8e ja ihan uuden veroiset. Tilasin kans yhden punaisen äippäpaidan. Sitä on jouluna tullut pidettyä, vaikkein vauvamasua vielä olekaan. On niin kivan näköinen.

Jouluruoka on maistunut. Suklaa ei tosin maistu vieläkään. onneksi oli vähän marmelaadia. Muuten olis pitänyt olla erkuitta. Tosin systeri just eiolen heitti, et näyttää kun olisin syönyt monta kiloa suklaata kun leuka on ihan isojen finnien peitossa. Grrr.. Finnitilanne sen kun pahenee.

9+3

Vierailija
10/11 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori meni vahingossa sormi entterille...meni pelkkä otsikko :)

En ole ehtiny koneella olemaan ku tää joulun aika on niin kiireinen ja lyhyt, aattona ei sentään tarvinu olla töissä niin ku aina edellisinä vuosina, paikallinen osuuskauppa teki viisaasti ja anto työntekijöilleen vapaan aatton. ja ens jouluna ollaanki sit toivottavast äippälomalla :)

Aattona sit viimein kerroin äitilleki tästä mahasta, se katto aika järkyttyneenä aluksi mut sit alko kertoo omia kokemuksia. Ihanaa ku voi jakaa tän jutun viimein.. isosisko oliki jo arvellu jotain (toivoin nimikirjaa joululahjaksi siitä veikkasi) sil on itellään 6 ja 4-vuotiaat joten siltä saa äitiysvaatteita ja vauvatarvikkeita.

Huomenna olis eka ultra, jännittää... vihdoin selviää minkäläinen katkarapu siellä viillettää.. ja kuinka monta :) vai onko siellä yleensä ketään.. aika on jo klo 7 aamulla, varmaan menee yö jännittäen.. ja kelloo kyttien..

olo on onneksi vähä parempi, nyt alkaa jo olla nälkäki aina välillä.. ehkä tää pahin on jo ohitettu..

tsemppiä kaikille ja hauskaa Uutta vuotta 2007! (meijän vauvojen syntymävuotta:))

millaste 11+3

Vierailija
11/11 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni taas nopeasti, ja syötyä tuli.. =] en kyllä muista koska taas viimeks on noin paljoo syöty, ehkä viime jouluna.. =] välillä tuntui että halkeaa.. =] ja ihan hyvillä mielin join aterialla lasin viiniä, ja graavikalaakin maistoin. anopin joulupöytään olisin kaivannut hieman vihreää salaattia, kun siinä kaikki salaatit oli aika " raskaita" .. ja suklaata meni mahaan monta kiloa! =] en saanut kyllä yhtään lahjaksi (onneks!) mutta sitä tuntui muuten olevan joka paikassa tarjolla!

Mutta nyt nukkumaan ja ihmettelemään huomista aamua. Ajattelin jos kipasis heti aamulla alennusmyynteihin, kun pitäis joku iltapuku ostaa yksille synttäreille.. =]

jonttu (rv:t on nyt laskennassa, kun en ole pysynyt enää perillä laskuissa)