Millä aloilla voi olla kännissä töissä?
Kommentit (63)
Ennen vanhaan aikuisviihteessä, ei enää. Siitä jopa maksettiin enemmän kun oli hieman humalassa ja hyvä draivi päällä. Parhaimmat tienestit sai nimenomaan humalassa. Nykyään ei saa olla humalassa tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen edellytettiin muusikoilta viinapäätä, mutta nykyään se homma vaatii tiukkojen kiertämisten kanssa, niin ei nekään jaksa enää dokata.
Itsehän olen siivoojana ryypiskellyt. Opiskelijana tuli harrastettua "etkoja". Koulusta menin suoraan duuniin ja sieltä sitten juhlimaan, joten olihan se pullo töihin otettava. Kerran jäin kiinni (uutena vuotena), 33mutta esimies vannotti, ettei asia toistu. Toistuhan se, muttei kukaan vahtinut.
Ennen vanhaan siivoojat menivät suoraan töistä lähiräkälään. Työporukankin kanssa tuli dokattua ja ravintolasta suoraan töihin siivoomaan. Pomokim oli kännissä töissä ihan samalla tavalla kuin työntekijät.
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijat,kirjailijat ja muusikot nyt ainakin on aina kännissä
Kirjailija ei kyllä saa mitään järkevää kännissä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä? Siis soittaa: "nyt olis hyvä tarjous ....." Taustalta kuului sellanen baarimökä.
Vastasin aina, et ei kiinnosta. Lopulta se meni siihen, et ensin viitsinyt edes vastata outoihin numeroihin .... ja sen jälkeen vaihdoin numeroa.
(mistähän nekin saivat mun numeron edes tietoon??? ....)
Muut puhelinmyyjät ne siellä taustalla kuuluu. Se välillä huvittaakin, kun se älämölö kuuluu yleensä ensin ja sitten vasta myyjän puhe etäisesti.
Kun mä olin puhelinmyyjänä, niin verottaja myi asiakastietoja.
Okei.. Kun mä olin puhelinmyyjä 90-luvulla niin oli käytössä jotkut salaiset listat. Jostainhan ne oli hommailtu. Myöhemmin paljastu, että kyseessä oli raha n pes u firma.
14-vuotiaana menin raksalle lautapojaksi ja ekana työpäivänä ukot huusi parakin takaa että tule tänne kaljaremmiin.
Ravintolakokki. Olin muinoin pihvipuolen hommissa ja sen liki neljä vuotta lähes joka päivä juovuksissa.
M 48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerinä. Ja samalla voi jättää työpuhelimen kotiinkin ja olla tavoittamattomissa. Näin Suomen hallituksessa a`la Sanna.
Sori vaan, ainoat poliitikot jotka ovat olleet kännissä keskellä pöivää töissä ovat olleet persuja.
Voihan juoppo alkaa persuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerinä. Ja samalla voi jättää työpuhelimen kotiinkin ja olla tavoittamattomissa. Näin Suomen hallituksessa a`la Sanna.
Sori vaan, ainoat poliitikot jotka ovat olleet kännissä keskellä pöivää töissä ovat olleet persuja.
Älä unohda Sanna Marinia ja jauhojengiä. Äläkä myöskään sitä, kun hän oli baarissa kiehnäämässä Olavi uusivirran kanssa, työaikana.
Eikö ne seurakunnan palveluksessa olevat vedä viinaa yhteisillä lounailla oikein olan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos Saarikosken runot on niin paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne seurakunnan palveluksessa olevat vedä viinaa yhteisillä lounailla oikein olan takaa.
Eli papit, tirsk=)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edellytyksenäsi on olla kännissä töissä?
Jos se on se sairaus jonka takia ei voi mennä töihin?
- Ei AP; ei tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos Saarikosken runot on niin paskoja.
Alkoholistit tulevat kuulema kirjastosta lainaamaan runokirjoja. Lukevat runoja ja juovat samalla=)
Koekaniinina tutkimuksessa, jossa tutkitaan alkoholin vaikutuksia.
Humalasänkytestaaja, grillillä tai kioskilla myyjä, krapulalääketestaaja tai joku krapularuokatestaaja, baarimikko joka ei hyydy parin drinksun jälkeen - muilla menee voimat. Alkoholille on vaihtoehtoja.
Asiantuntijahommissa DI-koulutuksella minä ainakin olen ollut useaan otteeseen vähän kännissä töissä. Saattanut lounaalla juoda pari lasia viiniä tai aloitella perjantaina jo iltapäivästä juomista, jos on ollut illalla menoa. Tai muuten vaan, jos on työt ärsyttäneet. Välillä toimistolla, välillä etänä. Ei ole kukaan koskaan huomannut. Niin kovassa kännissä ei tietty voi olla, että työn jälki kärsii kauheesti, mutta pieni hiprakka usein vaan auttaa jonkun tylsän raportin kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
PS kansanedustaja on aika hyvä. Hakkarainen on ollut pari kertaa kaatokännissä täysistunnossa eikä saanut edes huomautusta. Lähti siitä sitten Brysseliin jossa on ryypännyt joka päivä.
Kansanedustaja ei ole työ.
Yksityisyrittäjänä. Tiedän lääkärin, joka oli aina kännissä. Teki diagnoosinkin ovisilmästä. Rahat pudotettiin postiluukusta ja sairaslomatodistus tuli takaisin. Mikäli maksoi pullolla, niin ovea raotettiin. Jos oli oikeasti sairas, niin tietenkin toiselle lääkärille.
Ennen edellytettiin muusikoilta viinapäätä, mutta nykyään se homma vaatii tiukkojen kiertämisten kanssa, niin ei nekään jaksa enää dokata.
Itsehän olen siivoojana ryypiskellyt. Opiskelijana tuli harrastettua "etkoja". Koulusta menin suoraan duuniin ja sieltä sitten juhlimaan, joten olihan se pullo töihin otettava. Kerran jäin kiinni (uutena vuotena), 33mutta esimies vannotti, ettei asia toistu. Toistuhan se, muttei kukaan vahtinut.