Suomalaisten miesten rumimmat nimet
Suomalaisten miesten nimet ovat tosi juntteja ja harvinaisen rumia. Maailman hirveimpiä.
Luetellaan kaikki rumat nimet.
Aloitetaan rumimmasta päästä.
Kommentit (302)
Jaakko. Yöööök.
Kuka ikinä voi antaa toiselle nimen Jaakko? Mitä se tarkoittaa ja mitä järkeä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla AP paljon kavereita? Miksei?
Kaverit on pelkkiä kavereita, enkä anna kovin paljon painoarvoa sille jota kutsun kaveriksi. Mutta ystävät on ystäviä ja niitä minulla on piisannut läpi elämän.
Ap
Vaikea kuvitella kun jutut on tällasia. Vai onko teillä joku kusipäiden ystävät -klubi?
Ei ihan. Ihmettelen itsekin miten minulla voi olla keskimääräistä fiksumpia ihmisiä ystävänä.
Ap
Tämä ketju lienee osoitus omasta fiksuudestasi.
En ole ikinä väittänytkään kenellekään, että olisin fiksu.
En missään , en milloinkaan, en netissä enkä livenä.
Ap
Johtuisko siitä että kukaan ei viihdy seurassasi niin kauan että ehtisit kehumaan itseäsi? Kannattaisiko joskus avata peli jotenkin positiivisemmin?
Kylläpä jollain meni pahasti herne nenään. Mainittiinko nimesi heti ensimmäisenä?
Eihän tämä erityisen fiksu keskustelunaihe ole, mutta on tällä palstalla paljon typerämpääkin sisältöä.
Mikä sun nimi oli AP ennen ja mihin vaihdoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilpo
Muhammed
Muhammed ei ole suomalainen nimi.
Ilpokaan ei ole häävi, mutta sitä sietää enemmän kuin Matti-tai Jussi-nimeä.
Ap
Yritätkö kertoa, että Muhammed-nimiset miehet eivät voi olla suomalaisia? Vilkaisepa omaa otsikkoasi. Oli kyse suomalaisista miehistä, ei suomalaisista nimistä.
Luka, Luukas(a), Juuso, Joonas, Jyri, Jere, Jare, Joonatan, Leevi, Veeti. Aivan karmeita, mutta makuasia tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit on pelkkiä kavereita, enkä anna kovin paljon painoarvoa sille jota kutsun kaveriksi. Mutta ystävät on ystäviä ja niitä minulla on piisannut läpi elämän.
Ap
Vaikea kuvitella kun jutut on tällasia. Vai onko teillä joku kusipäiden ystävät -klubi?
Ei ihan. Ihmettelen itsekin miten minulla voi olla keskimääräistä fiksumpia ihmisiä ystävänä.
Ap
Ap
Johtuisko siitä että kukaan ei viihdy seurassasi niin kauan että ehtisit kehumaan itseäsi? Kannattaisiko joskus avata peli jotenkin positiivisemmin?
Näyttävät viihtyvän muutkin kuin varsinaiset ystävät. Joudun joskus pakoilemaan vierailijoita. En todellakaan ole ihmisrakas.
Ap
Kaikki Eelit, Eemit, Leevit ja muut vetelät nykynimet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Eelit, Eemit, Leevit ja muut vetelät nykynimet.
Mukaan lukien Veeti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pertti.
AARG.
Ap
Pertti on niin kauhea, että se on jo hieno :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Näyttävät viihtyvän muutkin kuin varsinaiset ystävät. Joudun joskus pakoilemaan vierailijoita. En todellakaan ole ihmisrakas.
Ap
Sen olemme kaikki huomanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilpo
Muhammed
Muhammed ei ole suomalainen nimi.
Ilpokaan ei ole häävi, mutta sitä sietää enemmän kuin Matti-tai Jussi-nimeä.
Ap
Yritätkö kertoa, että Muhammed-nimiset miehet eivät voi olla suomalaisia? Vilkaisepa omaa otsikkoasi. Oli kyse suomalaisista miehistä, ei suomalaisista nimistä.
Kyllä jokainen tietää idean jos sanoo: suomalaisten miesten nimet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sukunimistä Jortikka 😝
YrjöUolevi Jortikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Ap
Sen olemme kaikki huomanneet.
Yhyyyyyy!
Lopeta nyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä jollain meni pahasti herne nenään. Mainittiinko nimesi heti ensimmäisenä?
Eihän tämä erityisen fiksu keskustelunaihe ole, mutta on tällä palstalla paljon typerämpääkin sisältöä.
On tyhmää sisältöä ja sitten on kusipäistä sisältöä, kuten tämä avaus.
Teemu. Ruman kuuloinen ja idioottimainen. Kaiken kukkuraksi tulee mieleen se älykääpiö selänne
Vierailija kirjoitti:
Jussi.
Vähintään toisesksi rumin nimi koko maailmassa. Yhtä ruma kuin Matti.
Ap
Olisko parempi sitten joku Nico tai Alex jos ei perinteiset suomalaiset nimet kelpaa? 😂
Juuso on kauhea ihan kuin juusto