Suomalaisten miesten rumimmat nimet
Suomalaisten miesten nimet ovat tosi juntteja ja harvinaisen rumia. Maailman hirveimpiä.
Luetellaan kaikki rumat nimet.
Aloitetaan rumimmasta päästä.
Kommentit (302)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla AP paljon kavereita? Miksei?
Kaverit on pelkkiä kavereita, enkä anna kovin paljon painoarvoa sille jota kutsun kaveriksi. Mutta ystävät on ystäviä ja niitä minulla on piisannut läpi elämän.
Ap
Pahin kaikista: Trolli
Vai mitä AP?
Jukka.
Kuka ikinä voi antaa jollekin nimen Jukka?
Mitä se tarkoittaa ja mitä järkeä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit on pelkkiä kavereita, enkä anna kovin paljon painoarvoa sille jota kutsun kaveriksi. Mutta ystävät on ystäviä ja niitä minulla on piisannut läpi elämän.
Ap
Vaikea kuvitella kun jutut on tällasia. Vai onko teillä joku kusipäiden ystävät -klubi?
Nimien rumuus on kuulijan korvassa.
Jani, Tomi, Sami, Jesse. Mielikuvituksettomia, helppoja vanhemmille, ei ole tarvinnut miettiä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea kuvitella kun jutut on tällasia. Vai onko teillä joku kusipäiden ystävät -klubi?
Ei ihan. Ihmettelen itsekin miten minulla voi olla keskimääräistä fiksumpia ihmisiä ystävänä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia nimiä: Hassan, Muhammad, Abdullah
Eivät ole suomalaisia nimiä
Ap
Ovat rumia nimiä
AP on selvästi joku nimensä vaihtanut itsetuntopotilas. Eikö nimen vaihtaminen auttanutkaan pahaan oloon, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ihan. Ihmettelen itsekin miten minulla voi olla keskimääräistä fiksumpia ihmisiä ystävänä.
Ap
Tämä ketju lienee osoitus omasta fiksuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Luulet vaan että ovat keskimääräistä fiksumpia. Syynä se, että otat itsesi vertailukohteeksi.
Mielikuvitusystävät voivat toki olla vaikka kuinka viksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erno
Jyri
SampsaTuo Jyri on aivan hirveä nimi.
Ap
Jyriä minäkin aioin tulla ehdottamaan.
Jarkko tulee hyvänä kakkosena.
Tee nyt Ap vielä itsellesi uusi profiili jossa prnokuva. Sillä voit saada huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tämä ketju lienee osoitus omasta fiksuudestasi.
En ole ikinä väittänytkään kenellekään, että olisin fiksu.
En missään , en milloinkaan, en netissä enkä livenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erno
Jyri
SampsaTuo Jyri on aivan hirveä nimi.
Ap
Jyriä minäkin aioin tulla ehdottamaan.
Jarkko tulee hyvänä kakkosena.
Samaa mieltä.
Juuso. Hyiiiii. Säästäkää ihmisiä. Nimen saajia ja kuulijoita.
Ap
Jari.
Ap