Kuuntelin Irwinin bobo boing boing bobo boing. Se on kyllä todella hyvä
En ole kuunnellut Irwiniä vuosikymmeneen eikä ole yhtään levyäkään.
Kuunnelkaa. Se on kyllä hyvä.
Onko teillä Irwinin suosikkikappaletta? Onko mikään laulaja pystynyt tulemaan tilalle suomeksi laulavana ja yhtä suosittuna. (Robin ja Käärijä saattaa tulla)
Kommentit (32)
Hänellä oli yli 20 pitkäsoittolevyä. Oli ensimmäinen säännöllisesti levyttävä suomalainen.
Katsokaa tuo boing boing boing. Se on ihanan vanhanaikainen sikäli, että ei ole mieletöntä määrää rekvisiittaa ympärillä, vaikka onkin vissiin syksyn sävelen kilpailukappale. Irwin hortoilee siinä hauskasti eikä mikrofoni ole häiritsemässä.
Vierailija kirjoitti:
Irwinin paras ralli 😎
Mikä se on. Olen estänyt vissiin liikaa, kun ei aukea mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irwinin paras ralli 😎
Mikä se on. Olen estänyt vissiin liikaa, kun ei aukea mulla.
Lainauksesta sain auki. Se on näköjään se m muuttoa vastustava kappale.
Vierailija kirjoitti:
%3DKyllähän tuota kuuntelee ja on sillä muutama muukin ihan mukiin menevä biisi.
Mitä nämä ovat?
Ihan mielettömän hyviä sanoituksia. Ja mukaansatempaavia sävellyksiä.
Suomi kuulostaa hienolta hyvissä laulun sanoissa.
Tuo boing boing boing osoittaa, errä rakkaudesta ja kaipauksesta voi laulaa myös vauhdikkaasti. Nykyään kaikki laulaa rakkaudesta haikein sävelin.
Onko yhtä oivaltavia sanoittajia enää?
Kysin 22-tyttäreltäni. Hänellä ei ollut hajuakaan, kuka oli Irwin Goodman. Ehkä täällä ei moni tiedä
Ap
Robinin pitäisi kokeilla irwinin boing boing boing
Haluaisin kuulla tuloksen
Siinä vasta hauska ja reipas kappale. Kukaan ei voi pahastua. Nuori mies niin rakastunut, että viikon jo sydän pomppii paikoiltaan.
Ihan mahtavaa musiikkia.
Ihan kuin kuuntelisi lähiräkälän taakse simahtanutta ammattialkkista örisemässä.
Ennen oli kaksi kanavaa radiossa ja kaikki artistit oli tuolloin tuttuja.
Robin voisi tehdä enemmän energisiä kappaleita ja suomeksi. Hän voisi paikata aukon.