Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-39-vuotiaat! Samaistutteko kolmekymppisiin vai nelikymppisiin?

Vierailija
10.09.2023 |

Olen 37 v ja huomaan jo samaistuvani 40+ naisiin. Hiljattain huomasin ajattelevani 45-vuotiaasta naisesta, että olemme melkein saman ikäisiä. Sitten tajusin että hänhän on minua lähes 10 vuotta vanhempi!

Onko 35+vuotias vielä kolmekymppinen vai jo nelikymppinen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 5- kymppisenä en ihan nyt pääse kartalle mitä tarkoitat. Olen ollut sekä 3- kymppinen että 4- kymppinen enkä ole eläissäni samaistunut johonkin tiettyyn ikäluokkaan. Enkä edelleenkään ymmärrä miksi pitäisi edes samaistua.

Se ilmenee niin, että kuvittelee olevansa jonkun ikätoveri, ja sitten tajuaakin olevansa paljon vanhempi tai nuorempi. Tiettyjä asioita tavataan tehdä tietyn ikäisinä ja ihmiset puhuvat ajankohtaisista asioistaan.

Siitä huomaa olevansa melkein 40, kun aidosti on aikaa toisten lapsille ja myös vanhuksille. Nuorempana oli aina niin paljon "omia asioita" ettei ollut aikaa pysähtyä lasten kanssa juttusille. Muistan, kun olin lapsi ja "tädeillä" ja "sedillä" oli aikaa jutella. Nyt olen kai itse sellainen täti-ikäinen, kun on aikaa höpöttää eri-ikäisten kanssa. 

Minulla on ihan päinvastainen kokemus. Nuorempana oli helpompi olla läsnä sisarusten lapsille, nyt on niin paljon tekemistä ja aika loppuu kesken kohta kuollaan.

Vierailija
22/23 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä samaistu keneenkään, ihan elän omaa elämää. En mä ole 30 enkä 40 vaan 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. He ovat kaikki KOLMIKYMPPISIÄ!! Kuten kaikki numerolla 3 alkavat ovat.

Numerolla 2 alkavat ovat parikymppisenä jne.