Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löytyykö täältä yhtään absolutistia

Vierailija
22.12.2006 |

minun lisäkseni?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on kuitenkin kymmeniä tuhansia eri makuisia alkoholijuomia. Ja ei, tämä ei edelleenkään tarkoita sitä että kaikkien pitäisi juoda, mutta tuo perustelu on vaan ihan naurettava.

Vierailija
22/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika turtunut makuaisti jos sitä ei maista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kasvoin lapsuuteni juoppojen sukulaisten keskuudessa -suurin osa nyt jo kuollut! En yksinkertaisesti tykkää alkoholin mausta -silloin joskus alaikäisenä kun olen juonut jotain, mahdollisimman limun makuista tai nopeasti tequilaa kitannut.. ;) Käyn kyllä ulkona bilettämässä 1-3krt/kk, mutta selvin päin hauskempaa kuin kännisillä kavereilla, koska rakastan tanssimista..Enkä halua tulla nähdyksi örveltämässä ympäriinsä..;) Ja kyllä elämäntavoillani on muutenkin vaikutusta siihen,etten juo, olen mm. muslimi... ;) ooops...

Vierailija
24/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi minun pitäisi kokeilla eri alkoholilaatuja löytääkseni joku hyvän makuinen? en kokeile eri sillilaatujakaan löytääkseni sellaista, mistä voisin pitää.

Onko vielä muuta, mikä häiritsee tällaisessa asiassa. Nyt kun intouduin tähän vastaamaan niin voin kyllä kertoa lisää jos kiinnostaa.

Vierailija
25/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juon todella harvoin - viimeisen reilun kolmen vuoden aikana yhden kerran. Syynä tähän on osaltaan se, että minä en ole vielä törmännyt sellaiseen alkoholijuomaan, joka maistuisi hyvältä vaikka kaikenlaista olen maistellut laatuviineistä kalliiseen samppanjaan. Toinen syy vähäiselle juomiselle on se, että minulla on huono viinapää ja pienestäkin määrästä menee kontrolli eikä se ole mukavaa, kun kolmenkymppinen, naimisissa oleva perheenäiti käyttäytyy kuin kiimainen teinityttö. En myöskään pidä siitä tokkuraisesta olosta, jonka alkoholi aiheuttaa, haluan olla skarppi. ;)

Vierailija
26/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

33: on alkoholijuomia joista sitä itse alkoholin makua ei maista ollenkaan

35: sanoin " muistaakseni" näin: ' Ja ei, tämä ei edelleenkään tarkoita sitä että kaikkien pitäisi juoda, mutta tuo perustelu on vaan ihan naurettava.'

Vierailija
27/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maailmassa on kuitenkin kymmeniä tuhansia eri makuisia alkoholijuomia. Ja ei, tämä ei edelleenkään tarkoita sitä että kaikkien pitäisi juoda, mutta tuo perustelu on vaan ihan naurettava.

Voin sinulle kertoa että olen juonut aivan varmasti enemmän erillaisia juomia kuin sinä ja yksikään niistä ei ole hyvää.

En tykkää edes mehuista tai limuista, enkä juo kahviakaan.

Outo olen, kun vesi on parasta.

Vierailija
28/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon liian paljon cokista ja kaverin tuttu jostain ihmeen syystä yritti ujuttaa cokikseeni jotain alkoholia, enpä tiedä mitä, ei uponnut ei! Pahalta se todellakin joillekin voi maistua, ei siinä mitään naurettavaa ole tai tekosyyn keksimistä...

Vierailija
29/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä alkoholijuoma ei sinun mielestä maistu alkoholilta tai siis missä sitä ei maista?

Mä lyön vetoa et jos mulle laitetaan drinkkejä riviin, niin tunnistan sieltä ne mitkä sisältävät alkoholia.

Vierailija
30/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole absolutisti, mutta käytän alkoholia erittäin vähän. En ole uskis, en vaan ole koskaan saanut nautintoa alkoholista. mulla ei vaan tee sitä mieli. olisinko saanut syntymälahjaksi antabuksen vereeni?ahdistaa myös ajatus etten voisi kontrolloida käytöstäni. Muiden juominen ei häiritse, mutta minun juomattomuus on nuorempana häirinnyt muita. osaan pitää hauskaa ilman viinaakin ja ulos meno selvinpäin ei ole minulle mikään ongelma. Kivaa että meitä on useampi;) T. selvinpäin rockaava mami

Vierailija
31/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Meni heti viemäristä se juoma alas. Miten niin pieni määrä alkoholia voi pilata koko maidon. Oli pakko syödä jotain päälle, että sai sen kamalan maun pois suusta.

Vierailija
32/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki oluiden saralta, joista varmaan monella tulee mieleen vain mäyräkoiraa kantavat lähiöruusut:

" Nøgne Ø Imperial Stout on väriltään lähes musta, ja niukahkolta vaahdoltaan tummanruskea. Hyvin paahteisen, palaneen maltaisesta, lakritsaisesta tuoksusta voi löytää myös karviaista. Voimakkaan, paahtuneen maltainen maku on aluksi katkeran makea ja vahvan, pehmeän humaloitu, mutta päättyy tuhkaiseen, kuivan palaneeseen maltaisuuteen. Jälkimaku on pitkä, kuiva ja paahteinen. Ilman hiivaa humalointi ja alkoholi tuntuvat selvemmin, mutta hiiva pehmentää makua ja varsinkin aromia selvästi. Suutuntuma on hyvin täyteläinen, liukkaan tuhkainen ja vähähiilihappoinen. Loistava, vahva ja tasapainoinen, erittäin paahteisen maltainen olut, joka lämmittää ja täyteläisenä korvaa vaikka aterian."

Vierailija
33/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen juonut kossua piimällä ja voin takaa et se se vasta on kamalaa.

Vierailija
34/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en syö sianlihaa, veriruokia, enkä polta tupakkaa.

Vierailija
35/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole tuominnut toisten juomista.

Asia vaikuttaa olevan pikemminkin niin, että teitä alkoholia maistelevia häiritsee se, että toiset eivät ota lainkaan.

Annetaan rauha kaikille ja kaikkien valita omat mieltymykset.

Vierailija
36/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruvit edes puolustelemaan juomistasi?

ap kysykin onko täällä muita absolutisteja?

Sinun ei olisi tarvinnut vastata koko ketjuun.

Vierailija
37/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa keskushermostomyrkky voi olla addiktoiva. Mieltymys alkoholiin on myös geneettistä. Joiltakin puuttuu vain se geeni joka saa alkoholin maistumaan hyvälle.

Vierailija
38/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite:

" Alkoholi maistuu pahalle jos kukaan ei ole sitä huomannut ??!!"

Vastaväite:

" ...lyhennetty...

Ja ei, tämä ei edelleenkään tarkoita sitä että kaikkien pitäisi juoda, mutta tuo perustelu on vaan ihan naurettava."

Vierailija
39/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika juhliminen on yhtä helvettiä.

Elämä on kaikkine mukavuuksineen aivan ihanaa, kun ei siihen sekoita tippaakaan sellaisia kemiallisia aineita, jotka eivät ole tarkoitettu ihmisruumiiseen.

Vierailija
40/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen joskus miettinyt, että ainoat joista oikeastaan voi kiistellä, ovat makuasiat :) Eli fakytoista voi olla hankalampi kiistellä, onnistunee kai sekin. Mutta pointti on siis se, että jos joku ei käytä alkoholia sen epämiellyttävän maun vuoksi, sitä syytä ei ehkä kannattaisi kumota " naurettava syy" kommentilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme