Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

löytyykö täältä yhtään absolutistia

Vierailija
22.12.2006 |

minun lisäkseni?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä edes ole asiaa ajatellut sen kummemmin. Ihmetyttää vain tuo, että pitää nimetä joksikin jos ei juo. Aivan kuin se tila olisi joku poikkeus.

Vierailija
2/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan tavallinen asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei heidän jotka alkoholia käyttävät

Vierailija
4/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä yhtään alkoholia, valitettavaa mutta totta..

Vierailija
5/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarvitse viinaa pilaamaan itseäni, minulla on paljon hauskempaa ilman viinaa. Onneksi olen perusluonteeltani aika rohkea ja räväkkä, joten juttu lentää todellakin selvinpäin ja ihmiset rakastaa minun huumorintajuani.

Vierailija
6/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ettenkö pitäisi esim. punaviinistä, mutta joku vuosi sitten olin piiitkällä lääkekuurilla jonka aikana ei voinut ottaa mitään vettä vahvempaa. Ei vaan ole tehnyt mieli sen jälkeen, ja saahan sitä punkkuakin tarvittaessa alkoholittomana.

Vierailija
7/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman hirvityttää lukea näitä av-palstan " mitä juot jouluna" -galluppeja. Ja suurinosa täälläkin surffaajista on varmasti pienten lasten vanhempia.

Vierailija
8/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitis matalalla profiililla. Se on uskomatonta miten paljon joitakin voi ärsyttää, että kaikki ei juo.

Vierailija
9/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hieman hirvityttää lukea näitä av-palstan " mitä juot jouluna" -galluppeja. Ja suurinosa täälläkin surffaajista on varmasti pienten lasten vanhempia.

Vierailija
10/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osaa kulkee massan mukana ja hyväksyy vain " tavis" ihmiset. Olet outo jos et juo, mutta vielä oudompi jos olet juoppo :D

Vierailija
11/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille muille tuntuu vaan olevan tosi vaikeeta ymmärtää sitä etten juo.

Vierailija
12/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ketään täällä tuomitsemassa :)

Vierailija
13/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan elämässäni viinaa juonut. Ja mies on samanlainen :)

Vierailija
14/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä maistu tupakka, eikä lihakaan... Ystävät eivät ihmettele, vaikka itse saattavatkin juoda/polttaa reippaamminkin joskus... Baareissa/bileissä suomalaismiehet ajattelevat ihan friikiksi monesti, eipä haittaa.. ;)

Vierailija
15/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ollut paljon terveempi olo joko viikonloppuisen ryyppäämisen jälkeen, enää ei ole maistunut noin seitsemään vuoteen.

Vierailija
16/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole tehnyt tiukkaakaan.

Vierailija
17/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
18/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on niin tavallista, että en käsitä syytä, miksi minun pitäisi kertoa syytä siihen.

Mutta sinulle voin kertoa, koska jäät kuitenkin jankkaamaan sitä, että kaikki raittiin on uskovaisia tai entisiä alkoholisteja.

Alkoholi menee päähän ja en pidä siitä olosta. Toiseksi en pidä alkoholin mausta.

Vierailija
19/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ainakin 75 %:lla absolutisteista on taustalla uskonnollinen syy tässä av-palstailijoiden ikäryhmässä. Ei valintoja tietenkään tarvitse perustella, itse olen kyllä niin tehnyt mielelläni, kun omista periaatteistani on kyselty. Silkasta uteliaisuudesta siis kyselen, ainoa täysraitis kaverini on lestadiolainen, joten en tuttavapohjalta saa kovin kattavaa otosta uteliaisuuttani tyydyttämään.

Vierailija
20/50 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käsitä miten kukaan voi nauttia viinistä. Miksei ne sitten nauti hikisen villasukan imemisestä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä