löytyykö täältä yhtään absolutistia
Kommentit (50)
Minusta se on ihan tavallinen asia
mutta ei heidän jotka alkoholia käyttävät
käytä yhtään alkoholia, valitettavaa mutta totta..
en tarvitse viinaa pilaamaan itseäni, minulla on paljon hauskempaa ilman viinaa. Onneksi olen perusluonteeltani aika rohkea ja räväkkä, joten juttu lentää todellakin selvinpäin ja ihmiset rakastaa minun huumorintajuani.
Ei sillä ettenkö pitäisi esim. punaviinistä, mutta joku vuosi sitten olin piiitkällä lääkekuurilla jonka aikana ei voinut ottaa mitään vettä vahvempaa. Ei vaan ole tehnyt mieli sen jälkeen, ja saahan sitä punkkuakin tarvittaessa alkoholittomana.
hieman hirvityttää lukea näitä av-palstan " mitä juot jouluna" -galluppeja. Ja suurinosa täälläkin surffaajista on varmasti pienten lasten vanhempia.
Olen raitis matalalla profiililla. Se on uskomatonta miten paljon joitakin voi ärsyttää, että kaikki ei juo.
Vierailija:
hieman hirvityttää lukea näitä av-palstan " mitä juot jouluna" -galluppeja. Ja suurinosa täälläkin surffaajista on varmasti pienten lasten vanhempia.
Suurin osaa kulkee massan mukana ja hyväksyy vain " tavis" ihmiset. Olet outo jos et juo, mutta vielä oudompi jos olet juoppo :D
Kaikille muille tuntuu vaan olevan tosi vaikeeta ymmärtää sitä etten juo.
enkä ole ketään täällä tuomitsemassa :)
En ole kertaakaan elämässäni viinaa juonut. Ja mies on samanlainen :)
Eikä maistu tupakka, eikä lihakaan... Ystävät eivät ihmettele, vaikka itse saattavatkin juoda/polttaa reippaamminkin joskus... Baareissa/bileissä suomalaismiehet ajattelevat ihan friikiksi monesti, eipä haittaa.. ;)
Onkin ollut paljon terveempi olo joko viikonloppuisen ryyppäämisen jälkeen, enää ei ole maistunut noin seitsemään vuoteen.
Minusta se on niin tavallista, että en käsitä syytä, miksi minun pitäisi kertoa syytä siihen.
Mutta sinulle voin kertoa, koska jäät kuitenkin jankkaamaan sitä, että kaikki raittiin on uskovaisia tai entisiä alkoholisteja.
Alkoholi menee päähän ja en pidä siitä olosta. Toiseksi en pidä alkoholin mausta.
että ainakin 75 %:lla absolutisteista on taustalla uskonnollinen syy tässä av-palstailijoiden ikäryhmässä. Ei valintoja tietenkään tarvitse perustella, itse olen kyllä niin tehnyt mielelläni, kun omista periaatteistani on kyselty. Silkasta uteliaisuudesta siis kyselen, ainoa täysraitis kaverini on lestadiolainen, joten en tuttavapohjalta saa kovin kattavaa otosta uteliaisuuttani tyydyttämään.
Minä en käsitä miten kukaan voi nauttia viinistä. Miksei ne sitten nauti hikisen villasukan imemisestä??
mutta enpä edes ole asiaa ajatellut sen kummemmin. Ihmetyttää vain tuo, että pitää nimetä joksikin jos ei juo. Aivan kuin se tila olisi joku poikkeus.