Te olette kyllä yksiä lahnoja koko sakki. Ette ymmärrä seksistä mitään
Kommentit (8)
Joillekin seksielämä on parisuhteen välinen asia ja ei tarvitse vakuutella keskustelupalstoilla, että varppina meillä menee hyvin ja varppina mun mies on tyytyväisempi kuin sinun.
Voin kyllä puhua näistä aiheista ihan estotta mieheni ja ystävieni kanssa.
mutta en ymmärrä miksi minun pitäisi osallistua tällä palstalla seksiaiheiseen keskusteluun. Puhun avoimesti seksistä ystävieni kanssa, samoin esimerkiksi kummitätini kanssa. Olen avoin mieheni uusille ehdotuksille, samoin hän minun toiveilleni ja asioille joita haluaisin kokeilla.
Vierailija:
mutta en ymmärrä miksi minun pitäisi osallistua tällä palstalla seksiaiheiseen keskusteluun. Puhun avoimesti seksistä ystävieni kanssa, samoin esimerkiksi kummitätini kanssa. Olen avoin mieheni uusille ehdotuksille, samoin hän minun toiveilleni ja asioille joita haluaisin kokeilla.
vibrat ja gilletet vaan viuhuu pitkin pyhiä :(
Tuolla seksi-palstalla saisit varmasti enemmän innokkaampia keskustelijoita jakamaan kokemuksia :)
Toinen syy vastaamiseen oli se, että huvitti vaan kirjoittaa jotain. Pahoittelen, että änkesin ketjuunne.
he vähättelevät asioita siksi, kun eivät edes tiedä, mistä jäävät paitsi.
Seksi on mys korvien välissä, ja se korvien väli pitää korjata ensin, ennen kuin voi edes kuvitella tekevänsä muuta kuin puuhata lähetyssaarnaajassa.