Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juovuksissa oleminen sentakia suosittua, että ihmiset ovat liian tylsiä selvinpäin?

Vierailija
08.03.2024 |

Eli tarvitaan alkoholia jotta uskalletaan sanoa tai tehdä yhtään mitään. Ja kaiken voi kuitata kännillä teki mitä hyvänsä, samaa synninpäästöä ei saa selvinpäin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hakoteillä. Haluat vaan olla humalassa ja juopotella ja keksit selitykseksi tuommoisen kliseen.

Vierailija
2/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen juovuksissa useimmiten yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on kiva olla.

Vierailija
4/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hakoteillä. Haluat vaan olla humalassa ja juopotella ja keksit selitykseksi tuommoisen kliseen.

En käytä alkoholia ollenkaan, olen ollut kohta 10v juomatta.

-aloittaja

Vierailija
5/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tylsät ihmiset juo.

Vierailija
6/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä itsekseen juojiakin (vaikka minä)

ja en juo että en olisi tylsä, tai että uskaltaisin jotain (en tee kännissä mitään mitä en selvinpäinkin)

vaan koska kännissä on kiva olla toisinaan.

7/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä selvinpäin jaksaa olla?

Vierailija
8/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä en jaksa murehtia niin paljoa kuin selvinpäin. Vähän saa vapaata omista jumittamisistaan. Ja nykyään juon vain yksin kotonani. Juon pari kertaa kuussa. Jihuu vapaapäiville!

Vierailija
9/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksipä joku tekee jotain mistä tulee hyvä olo ja mistä nauttii?

jos ei tätä tajua, niin ei varmasti tajua juuri mitään.

Vierailija
10/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulle ole ollut koskaan suosittua. Kohtuudella nuorena, nyt ei yhtään. Teininä oli pari tyhmää humalakokeilua, kun ei tiennyt annoskokoja. Ihmiset aivopestyjä siihen yhteen juomaan, on niin paljon muutakin maapallolla.

Vierailija
11/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia ollenkaan, olen ollut kohta 10v juomatta.

-aloittaja

No pyydän anteeksi. Käsitin väärin alotuksesi. 

Vierailija
12/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tylsät ihmiset juo.

kuten monet maailmanluokan kirjailijat ja muut huipputaiteilijat!

Vierailija
13/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on tylsää selvin päin. Siksi minä juon.

On ihmisetkin tylsiä, mutta ei ne täällä ole.

Vierailija
14/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se aika paljolti on noin Suomessa. Selvinpäin arkaillaan ja jurotetaan ja _epäillään että ihmisessä on jotain vikaa tai että se on kännissä_ jos joku onkin avoin, hyväntuulinen ja ystävällinen ilman viinaa.

Vierailija
15/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon itseni juovuksiin vain omassa seurassa. Että miten se sitten menee? :D Kalsarikännit on kivoja.

Vierailija
16/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on tylsää itsensä kanssa, siksi se juo. On muka hauskempaa humalassa. Se hauskuus on feikkiä, totuus tulee vastaan aamulla krapulan kera. Mutta kukin tyylillään.

Mä tykkään herätä joka aamu ilman krapulaa, niin viikolla kuin viikonloppuisin. Ei mee päiviä haaskuulle, vaan voi tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
17/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tylsät ihmiset juo.

Kiinnostaisi tietää millaisia ovat nämä sun tylsät ihmiset? Juoko oikeasti tylsät ihmiset ollenkaan? Siis ne harmaat puhumattomat?

Vierailija
18/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on tylsää itsensä kanssa, siksi se juo. On muka hauskempaa humalassa. Se hauskuus on feikkiä, totuus tulee vastaan aamulla krapulan kera. Mutta kukin tyylillään.

Mä tykkään herätä joka aamu ilman krapulaa, niin viikolla kuin viikonloppuisin. Ei mee päiviä haaskuulle, vaan voi tehdä mitä huvittaa.

Minun ainoa ongelmani juomisen kanssa on se, että en saa krapulaa. Siksi tulee juotua liikaa, noin terveyden kannalta.

Vierailija
19/20 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaa krapula tässä tilanteessa? Mä en ole krapuloista kärsinyt sitten 22 vuoteen, kun opin juomaa rajojen sisällä ja silti tulemalla ihan kivaan sievään humalaan - itekseni. Ihan entisellään pystyy vetämään seuraavan päivänkin. Juon pari kolme kertaa kuussa, enkä mene koskaan kännissä nukkumaan. Vettäkin pitää olla juotuna kunnolla, ettei tarvii janoon heräillä.

Vierailija
20/20 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava olo tulee ku dokaa   eip sen kummempaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi