Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei onko kukaan muu ostamassa lippua UMK:n kenraaliin? MIksei tuossa saa valita itse paikkaa paikkakartassta, vai onko mulla tässä joku häikkä?
Mä ostin ihan varsinaiseen lähetykseen liput, mutta en mä siinäkään saanut paikkoja valita itse. Valitsin vaan katsomon osan mukaisen lipun, ja järjestelmä vaan antoi sieltä paikat automaattisesti.
Avautui myöhemmin kyllä se, että sai itse valita tässäkin. Taitaa olla vieläkin lippuja jäljellä.
Varsinaiseen lähetykseen on jäljellä muutama hajapaikka. Ja tosiaan vasta sitten kun paikkoja on tarpeeksi "vähän" jäljellä, avautuu se katsomokartta.
Kiitos tuosta tiedosta, että avautuu myöhemmin! Ei tullut turhaan ostettua arvottua paikkaa. Nyt se kartta jo aukesikin ja pääsi valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
B taitaa olla kiinnostunut suomesta, kuten suomen kielestä ja nytten näyttää olevan opiskeluelämästä
Pitäähän se tuleva kotimaa oppia tuntemaan😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmätaulukin päässyt Kärpän uuden kämpän seinälle. 💚
Uus lippis, mitähän siinä lukee?
We are not as noble (as we) intend to be.
En ole tuosta sulkeiden sisällä olevasta täysin varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh siis pretend ei intend.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh siis pretend ei intend.
Ihmettelen, kun satuin lukemaan puutarhan puolta, miten jotkut ottaa kaikki kirjaimellisesti, negatiivisesti jopa mustasukkaisesti. Vähän rennompaa shippaamista kaikille. Päähenkilöillä on kyllä kaikki hyvin ja ovat kaiken näkemän mukaan todella läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
B taitaa olla kiinnostunut suomesta, kuten suomen kielestä ja nytten näyttää olevan opiskeluelämästä
Eikös toi ole ihan normaalia small talkkia jos opiskelijoiden kanssa baarissa juttelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tän, menin kattomaan stoorin uudestaan, ja sen jälkeen mulle tuli mainos että "suunnittele oma lippis" videolla missä lippiksiin kirjotaan omia tekstejä 😳 Nyt on algoritmi pelottavan tarkka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei välttämättä realistisesti vaan fiktiivisesti ajateltuna. Jos olisivat tulisesti rakastuneet, olisiko mahdollista B:n muuttaa Suomeen ja silti jatkaa bändissä. Siis todellakin fiktiivinen spekulaatio, ettei tarvitse huolestua mielenterveyden puolesta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin tän, menin kattomaan stoorin uudestaan, ja sen jälkeen mulle tuli mainos että "suunnittele oma lippis" videolla missä lippiksiin kirjotaan omia tekstejä 😳 Nyt on algoritmi pelottavan tarkka!
Ohis, mutta joskus tuntuu että ne lukee jo pelkkiä ajatuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei välttämättä realistisesti vaan fiktiivisesti ajateltuna. Jos olisivat tulisesti rakastuneet, olisiko mahdollista B:n muuttaa Suomeen ja silti jatkaa bändissä. Siis todellakin fiktiivinen spekulaatio, ettei tarvitse huolestua mielenterveyden puolesta 😅
Jos ihan oikeasti olisivat rakastuneita, niin itse näkisin että he olisivat "etäsuhteessa" nyt ensimmäiset vuodet, kun kumpikin on niin kiireisiä keikkojen, musanteon ja muun parissa. Eli matkustaisivat toistensa luo tai yhteiselle lomalle ulkomaille aina kun on pidempi vapaapätkä tiedossa. Ehkä sitten 5-10 vuoden sisällä hidastaisivat työtahtia ja muuttaisivat yhdessä Espanjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös toi ole ihan normaalia small talkkia jos opiskelijoiden kanssa baarissa juttelee?
No ehkä se ei olisi Suomen baarissa juttelemassa, jos Suomi tai Suomessa olevat ihmiset eivät kiinnostaisi.
Otetaas gallup. Kuinka moni on ostanut ton Euroopan passin? Chatissa siellä on ainakin paljon tuttuja nimimerkkejä ja väkeä ympäri maailmaa.
Peukku ylös: olen ostanut tai aion ostaa
Peukku alas: en osta
Mä en oo ehtinyt tuohon passiin vielä perehtyä kunnolla, mutta pitääkö siihen siis olla joku discord tai reddit tili tms? Vai miten se toimii?
T.mumma
Onko se lehmätaulu varmasti uudessa kämpässä?
Minkälainen nautainvaasio tulee Sudden Lightsin keikalle? 🤭 Kun viimeksi porukka änki jopa Portion Boydin keikalle bongausten toivossa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo ehtinyt tuohon passiin vielä perehtyä kunnolla, mutta pitääkö siihen siis olla joku discord tai reddit tili tms? Vai miten se toimii?
T.mumma
Ei tarvi mitään sellaista. Oli ihan helppo homma, meet vaan sen linkin kautta.