Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19681/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt oliko se K:n video osittain suunnattu B:lle, älä mieti minua kuin kaveritasoisesti enää?

No aika hölmöjä mietit. Mikä video edes muka, porkkanan nuolemisvideo vai loman mainosvideo. No molemmat oli työhommia.

Vierailija
19682/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko kukaan muu ostamassa lippua UMK:n kenraaliin? MIksei tuossa saa valita itse paikkaa paikkakartassta, vai onko mulla tässä joku häikkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19683/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei onko kukaan muu ostamassa lippua UMK:n kenraaliin? MIksei tuossa saa valita itse paikkaa paikkakartassta, vai onko mulla tässä joku häikkä?

Ei saa näköjään ainakaan vielä valittua. 

Vierailija
19684/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein tuo paikanvalinta avautuu vasta myöhemmin käyttöön kun pahin ryysis mennyt

Vierailija
19685/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ihan varsinaiseen lähetykseen liput, mutta en mä siinäkään saanut paikkoja valita itse. Valitsin vaan katsomon osan mukaisen lipun, ja järjestelmä vaan antoi sieltä paikat automaattisesti.

Vierailija
19686/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä B:n Suomi-loma ei vaan käy yhtään järkeen. Tulla nyt pyörimään tänne pimeään ja kylmään, oltuaan jo viikon lomalla muualla, ja omienkin uusien työjuttujen ja julkaisujen keskellä. Luulisi haluavan välillä kotiinkin. Ja vaikuttaa kuitenkin suht joutilaalta, kun jaksaa illat pyöriä kylillä. Jos painaisi pitkää päivää jonkun oman projektin parissa, niin eiköhän haluaisi huilata illat. 

Boitsun projekti on Kärtsä💚💙

Suomi projektin kertoi vaan hämäykseksi, että voi viettää Suomessa aikaa. No ehkä ihmetellään myöhemmin miksi sitä projektia ei koskaan julkistettu, vaikka niin ahkerasti työskenneltiin 😅

Vierailija
19687/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä B:n Suomi-loma ei vaan käy yhtään järkeen. Tulla nyt pyörimään tänne pimeään ja kylmään, oltuaan jo viikon lomalla muualla, ja omienkin uusien työjuttujen ja julkaisujen keskellä. Luulisi haluavan välillä kotiinkin. Ja vaikuttaa kuitenkin suht joutilaalta, kun jaksaa illat pyöriä kylillä. Jos painaisi pitkää päivää jonkun oman projektin parissa, niin eiköhän haluaisi huilata illat. 

Boitsun projekti on Kärtsä💚💙

Suomi projektin kertoi vaan hämäykseksi, että voi viettää Suomessa aikaa. No ehkä ihmetellään myöhemmin miksi sitä projektia ei koskaan julkistettu, vaikka niin ahkerasti työskenneltiin 😅

* Työstettiin.

- eri

Vierailija
19688/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ihan varsinaiseen lähetykseen liput, mutta en mä siinäkään saanut paikkoja valita itse. Valitsin vaan katsomon osan mukaisen lipun, ja järjestelmä vaan antoi sieltä paikat automaattisesti.

Avautui myöhemmin kyllä se, että sai itse valita tässäkin. Taitaa olla vieläkin lippuja jäljellä.

Vierailija
19689/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa edes maksetuksi. Nordea tökkii taas sopivasti.

Vierailija
19690/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa edes maksetuksi. Nordea tökkii taas sopivasti.

Nordea kyllä tökkii aina. Eikä edes sillein kivasti porkkanaa persikkaan -meiningillä.

Vierailija
19691/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea, tuo pankkien Rautalampi.

Vierailija
19692/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan mitään kontsaa Boitsun Suomessa olosta? Jos ei lasketa Boitsun "lipsahdusta" jonka jo poisti...

Vierailija
19693/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avautui myöhemmin kyllä se, että sai itse valita tässäkin. Taitaa olla vieläkin lippuja jäljellä.

Varsinaiseen lähetykseen on jäljellä muutama hajapaikka. Ja tosiaan vasta sitten kun paikkoja on tarpeeksi "vähän" jäljellä, avautuu se katsomokartta.

Vierailija
19694/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos B vasta heräilee, niin tuskin lähtenyt tänään aamulennolla. Ja ois noin hyväntuulinen jos joutunut käymään läpi matkalaukkukaaoksen.🤔

Ei ole tainnut kyllä tuultaan esitellä noissa stooreissa. Mut joo, ei varmaan ole minnekään lähtenyt. Mihinkäs nyt se.

On voinut lähteä aivan hyvin, jos seuraava lento vasta lauantaina.

No miks lähteä tänään kun voi lähteä vasta lauantaina ;D

Tai miks lähteä silloinkaan, kun voi hypätä vielä Kärtsän Tour Husbandiksi vielä vähäks aikaa 😂

Voi kun olis kuulemassa sen keskustelun, kun Jerppaliini selittää Jesselle uudesta Krewn jäsenestä 😊

Vierailija
19695/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmätaulukin päässyt Kärpän uuden kämpän seinälle. 💚

Vierailija
19696/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt oliko se K:n video osittain suunnattu B:lle, älä mieti minua kuin kaveritasoisesti enää?

No aika hölmöjä mietit. Mikä video edes muka, porkkanan nuolemisvideo vai loman mainosvideo. No molemmat oli työhommia.

Naurattaa porkkanavideon kutsuminen työhommaksi, siis faktuaalisesti kyllä totta, mutta. :D

Vierailija
19697/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B oli siksi kiinnostunut niin kovin Suomen opiskeluelämästä,  kun on päättänyt hakea opiskelemaan Suomeen,  että on lähellä poikkista

Vierailija
19698/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehmätaulukin päässyt Kärpän uuden kämpän seinälle. 💚

Uus lippis, mitähän siinä lukee?

Vierailija
19699/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadaankohan mitään kontsaa Boitsun Suomessa olosta? Jos ei lasketa Boitsun "lipsahdusta" jonka jo poisti...

En usko, B ei oikein matkoiltaan päivittele. Korkeintaan joku sekunnin klippi jossain Kn koostevideossa joskus mutta en siihenkään usko että tekisi sellaista enää.

Vierailija
19700/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B oli siksi kiinnostunut niin kovin Suomen opiskeluelämästä,  kun on päättänyt hakea opiskelemaan Suomeen,  että on lähellä poikkista

Onkohan kysellyt eilen sosiologian maisteriopintomahdollisuuksista Suomessa? 🤭

Ketju on lukittu.