Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
15781/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko se on sitä omaa bluesiaan tulla uliseen aina just silloin kun muilla on mayhen päällä? Ei ihme jos ei sympatiaa heru. 

Nyt oli kyse siitä, kannattaako jankata etukäteen, että tuleeko ne jokerit tälle ja tälle ja tälle ja tälle keikalle?????? Ei kannata!!!

Etkö osaa ohittaa, jos joku siihen kommentoi, että häntäkin se häiritsee????? 

Miksi pitää alkaa pelkäämään ja murehtimaan jotain mitä ehkä saattaa tapahtua tulevaisuudessa ja jonka voi itse välttää? Pojat on nyt lomalla Kyrpoksella, joten voitaisiinko vaan ihastella sitä ja murehtia tulevasta sitten kun se tapahtuu.

Vierailija
15782/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aikas söpöä, että he yhdessä ovat katselleet K:n vanhoja instakuvia. 🙊 Tuo on vähän semmoista, mitä nuoret pariskunnat tekee keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15783/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse yli tuosta että Balkan touria mainostetaan Suomessa kuvatulla tiktokilla😂😂💙

Vierailija
15784/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpyn kädet <3

Helvetin kauniit ja sirot. Kadehdin (naisena!!!). Maailman kauneimmat. 

Kamalat voinattomat pikkukädet, joissa ei edes vasara pysy

Vierailija
15785/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä kaksi nyt vaan ovat sielunveljiä. En tiedä minkälainen ihminen sellainen on, joka ei näe heidän olevan onnellisia toistensa seurassa ihan oikeasti, vaan aina pitää epäillä kyseessä olevan vaan jotain näyteltyä. Kyllä tässä pahassa maailmassa kuitenkin vielä löytyy aitoa ystävyyttä ja ihmisiä, joille toinen ihminen on oikeasti tärkeä. 

Niinpä! Heistä todella huokuu se, että toisen lähellä on hyvä ja helppo olla <3

Kovasti huokuu kun näkyy vain aina pelkkää Käärijäå tai irtojäseniä 😂

Tässäkin on varmaan pelkkää Käärijää ja irtojäseniä! :)

https://www.tumblr.com/korvessa/762539160464703488/all-of-these-in-less…

He on niin iloisia yhdessä 😭

Vierailija
15786/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin just, että Kärpyllä on marraskuussa keikka Hyvinkäällä. Nyt olis lähellä,  pitää harkita

Muuten menisin, mut se on sallittu ja alkaa jo klo 20, joten siellä on varmasti perheitä pikkukakaroiden kanssa. Ei kiinnosta sellainen.

Vierailija
15787/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpyn kädet <3

Voinaton trolli 

Vierailija
15788/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko se on sitä omaa bluesiaan tulla uliseen aina just silloin kun muilla on mayhen päällä? Ei ihme jos ei sympatiaa heru. 

Nyt oli kyse siitä, kannattaako jankata etukäteen, että tuleeko ne jokerit tälle ja tälle ja tälle ja tälle keikalle?????? Ei kannata!!!

Jos joku haluaa sitä miettiä, niin se on ihan sallittua. Ne viestit voi ohittaa, jos ei itse halua lähteä mayhemiin mukaan. Mä en usko, että B on menossa Eurotourin keikoille koska tahti on niin tiivis ettei siellä jäisi oikein ollenkaan yhteistä aikaa kun on matkustamiset, soundcheckit ja muut valmistautumiset keikan lisäksi ja keikkoja lähes joka päivä. Mutta ei mua häiritse jos joku muu uskoo eikä pitäisi häiritä ketään muutakaan.

Vierailija
15789/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärpyn kädet <3

Nämä kädet on luotu pitelemään vaan samettista vasaraa. 😌

Vierailija
15790/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tossa lopussa, että kummalakaan pokka ei oikein pysynyt  alkaa kunnolla naurattamaan

Missä lopussa?

Vierailija
15791/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse yli tuosta että Balkan touria mainostetaan Suomessa kuvatulla tiktokilla😂😂💙

Sama! Vitsillä eilen heitin, että ulkkisfanit, etenkin puolalaiset varmaan vihaa suomalaisia Joksufaneja kohta :D

Vierailija
15792/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpyllä on taas tuossa stoorikuvassa se viisukevään viaton, spontaani ja avoin ilme, mihin silloin ihastuin. (Ja jota en ole nähnyt aikoihin)

Vierailija
15793/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku haluaa sitä miettiä, niin se on ihan sallittua. Ne viestit voi ohittaa, jos ei itse halua lähteä mayhemiin mukaan. Mä en usko, että B on menossa Eurotourin keikoille koska tahti on niin tiivis ettei siellä jäisi oikein ollenkaan yhteistä aikaa kun on matkustamiset, soundcheckit ja muut valmistautumiset keikan lisäksi ja keikkoja lähes joka päivä. Mutta ei mua häiritse jos joku muu uskoo eikä pitäisi häiritä ketään muutakaan.

Briteissä synttärin aikaan olisi vähän rennompi väli. En silti usko, että on menossa, mutta sinne jos johonkin.

Vierailija
15794/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valo tulee Jerpan takaa eli silmät on varjon puolella. Mut niin. Jos siellä nyt alkoholin sijaan on höpöheinää nautittu niin, no, en mä tiedä olisiko sekään niin maatakaatavan kammottavaa.

Vierailija
15795/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aikas söpöä, että he yhdessä ovat katselleet K:n vanhoja instakuvia. 🙊 Tuo on vähän semmoista, mitä nuoret pariskunnat tekee keskenään.

Ei mä en kestä 😂. 

Vierailija
15796/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Kärpyn katse taas en kestä. 🥹 Ja mua edelleen hämmentää ne kaksi Kärpyn alkuviikosta kuvaamaa selfie-videota yksin, miten se onnellisena kihertää niissä. Onko se ikinä aiemmin ollut noin millään videolla, mä en ainakaan muista?

Ei ole koskaan näyttänyt onnellisemmalta kun nyt, edes lomakuvissa🥰

Vierailija
15797/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän toi Mikken tai Miken Härtsä stoori on taas..? Varmaan tarkoittaa, että H korvaa Kn Eurotourilla kun Klla on muita kiireitä irtojäsenien kanssa. 

Vierailija
15798/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää alkaa pelkäämään ja murehtimaan jotain mitä ehkä saattaa tapahtua tulevaisuudessa ja jonka voi itse välttää? Pojat on nyt lomalla Kyrpoksella, joten voitaisiinko vaan ihastella sitä ja murehtia tulevasta sitten kun se tapahtuu.

Toi oli reagointia siihen, että toi stanan olettaminen on jo alkanut. Eikä että "entä jos ihmiset kirjoittelee siitä koko ajan".

Vierailija
15799/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärpyllä on taas tuossa stoorikuvassa se viisukevään viaton, spontaani ja avoin ilme, mihin silloin ihastuin. (Ja jota en ole nähnyt aikoihin)

Siinä kuvassa on Jere, vapaana ja rentona omana itsenään 💚.

Vierailija
15800/31974 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselivat valokuvia kuin vanhat pariskunnat ja päättivät kuvata sen someen 😂

Ketju on lukittu.