Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
7761/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä täällä varmasti monienkin alojen maistereita edelleenkin, täällä yksi. Enkä yhtään epäile, ettekö jonkun puoliso olisi lääkäri. Ei tämä hulluus koulutusta eikä ammattia katso, ja vielä vähemmän puolison ammattia 😅

Sä taidat olla se helvetin maisterijankkaaja? 

Sehän just päinvastoin valittaa aina siitä, ettei täällä ole sille riittävän sivistyneitä ja koulutettuja keskustelukumppaneita, kuten maistereita 😁 Vaikka itse taitaa ihan vain lukiopohjalta palstailla 😉

Mulle ei ole muiden koulutuksilla tai ammateilla sinällään mitään merkitystä, eikä ne kerro meistä ihmisinä tai esim meidän kiinnostuksen kohteista paljonkaan, kuten jo tuossa edelläkin yritin sanoa.

Vierailija
7762/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä ekoissa Serbian stooreissa. Oliko Kärtsä jonkun autovuokraamon tms ulkopuolella?

Autokorjaamo, Car World Arena.

Tää hämäs mua jotenkin. Niin random paikka. Ei oo lähellä lentokenttää tai muuta järkeen käypää paikkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7763/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä täällä varmasti monienkin alojen maistereita edelleenkin, täällä yksi. Enkä yhtään epäile, ettekö jonkun puoliso olisi lääkäri. Ei tämä hulluus koulutusta eikä ammattia katso, ja vielä vähemmän puolison ammattia 😅

Tuskin. Maisterijankkaaja on sitä mieltä että kukaan maisteri ei takuulla vietä aikaa täällä ala-arvoisella palstalla. Vuosituhannen suurin mysteeri onkin miksi sitten itse roikkuu täällä.

Vuosituhannen suurin mysteeri on kyllä seuraava:

Missä Jerppa?

Vierailija
7764/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä ekoissa Serbian stooreissa. Oliko Kärtsä jonkun autovuokraamon tms ulkopuolella?

Tää hämäs mua jotenkin. Niin random paikka. Ei oo lähellä lentokenttää tai muuta järkeen käypää paikkaa. 

Eikö se ollut aika keskustaa kuitenkin? Jos niillä vaikka oli majoitus siinä lähellä.

Vierailija
7765/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu järkännyt Kärtsälle auton kummin veljen naapurin isän kautta Belgradista. Kärtsä käyny tsekkaamassa ennenkuin meni bussilla hotellille. Haki sen sit sunnuntaina ja ajoi Sloveniaan. 

Vierailija
7766/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Maisterijankkaaja on sitä mieltä että kukaan maisteri ei takuulla vietä aikaa täällä ala-arvoisella palstalla. Vuosituhannen suurin mysteeri onkin miksi sitten itse roikkuu täällä.

Vuosituhannen suurin mysteeri on kyllä seuraava:

Missä Jerppa?

No tämäpä tämä... En ole vielä lukenut aamun keskuteluita, joten en tiedä mitä palstan yleinen mielipide asiasta tuumaa, MUTTA sanonpahan vaan, että se Jerpan eilinen stoori sattuu kellonajallisesti mätsäämään aika hyvin siihen, kun viimeinen (myöhässä ollut!) lento Belgradista on laskeutunut Ljubljanaan ja irtonamu on laittanut puhelimen päälle ja käynyt läpi viestejään ja matkalaukkuhihnan äärellä sitten laittanut tuon joko itse tai jonkun muun muokkaamaan IL-jutun stooriinsa. Ja sitten täysi hiljaisuus, koska se mitä seuraavaksi tapahtuu on tetris-ficci in action... 🔥💙💚 😅

Vierailija
7767/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän jo yöllä puutarhalle, mutta koska tämä oli mielestäni hauska juttu, niin laitan nyt tännekin. Primoz, joka eilen kuvasi Joksuja, oli jakanut omassa ig:ssään sen stoorin, jossa B soittaa trumpettia ja jossa hän on itse mukana. Oli vain lisännyt stooriin tekstin, jonka ig kääntää, että "Todellisuudessa se on vielä pahempaa" :D :D Eli ei taida B soittaa trumpettia levyllä eikä keikoilla, vaikka kuvauksissa niin tekikin :D Mutta ihanaa, että treenikämpällä ja kuvauksissa soitteli siinä puvussaan hiukset sekaisin, oli kyllä niin mielettömän söpönä.

Ihan ymmärrettävää, ettei B ole ehtinyt trumpetin soittoa opetella. On kuitenkin ollut levyn teossa kiirettä ja suomeakin pitänyt opiskella siinä samalla :)

Luultavasti ei mee ku yks kullinluikaus kun hän osaa sitäkin so

Järkyttävää alatyyliä viljelee täällä nyt joku, sinäkin. 

Vierailija
7768/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tämän jo yöllä puutarhalle, mutta koska tämä oli mielestäni hauska juttu, niin laitan nyt tännekin. Primoz, joka eilen kuvasi Joksuja, oli jakanut omassa ig:ssään sen stoorin, jossa B soittaa trumpettia ja jossa hän on itse mukana. Oli vain lisännyt stooriin tekstin, jonka ig kääntää, että "Todellisuudessa se on vielä pahempaa" :D :D Eli ei taida B soittaa trumpettia levyllä eikä keikoilla, vaikka kuvauksissa niin tekikin :D Mutta ihanaa, että treenikämpällä ja kuvauksissa soitteli siinä puvussaan hiukset sekaisin, oli kyllä niin mielettömän söpönä.

Ihan ymmärrettävää, ettei B ole ehtinyt trumpetin soittoa opetella. On kuitenkin ollut levyn teossa kiirettä ja suomeakin pitänyt opiskella siinä samalla :)

Luultavasti e

Kerrassaan järkyttävää. 

Vierailija
7769/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika menossa New Yorkiin stoorista päätellen

Jos tämä olisi Komposti niin esittäisin teorian siitä, ketä hän on menossa sinne tapaamaan. Koska kaikkihan menee Nykiin vain ja ainoastaan häntä varten, ja romanttisessa mielessä tottakai 😆

Erikan mies on Seinäjoelta. Ei tartte, eikä edes voi, lentää vaan voi tulla ihan junalla. 

Erika mies on lääkäri. Repikää siitä. 

Ja mun. Entä sitten? Ihan ihmisiä nekin on.

No ei ole miehesi lääkäriä nähnytkään. 

Ihan miten vaan, jos susta tuntuu paremmalta 😂

t. ite oon hoitaja

Vierailija
7770/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan järkyttävää. 

No ei sulle tietenkään, kun oot röhkivien sikojen parissa kasvanut. 

Vierailija
7771/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrassaan järkyttävää. 

No ei sulle tietenkään, kun oot röhkivien sikojen parissa kasvanut. 

Mitä yläluokkainen frouva tekee saatana vauvapalstalla? 😆 Vähän väärä paikka teeskennellä ylempiarvoista.

Vierailija
7772/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika menossa New Yorkiin stoorista päätellen

Jos tämä olisi Komposti niin esittäisin teorian siitä, ketä hän on menossa sinne tapaamaan. Koska kaikkihan menee Nykiin vain ja ainoastaan häntä varten, ja romanttisessa mielessä tottakai 😆

Erikan mies on Seinäjoelta. Ei tartte, eikä edes voi, lentää vaan voi tulla ihan junalla. 

Erika mies on lääkäri. Repikää siitä. 

Ja mun. Entä sitten? Ihan ihmisiä nekin on.

No ei ole miehesi lääkäriä nähnytkään. 

t. ite oon hoitaja

Jos dissausmielessä mun suuhun sovittelit noita sanoja niin en ole. Paperilla koulutusta on justiinsa se peruskoulu ja ammatiltani olen jotain aivan muuta.

Kaikki kunnia muuten hoitsuille 💚

T. Se lääkärin vaimoke 

Vierailija
7773/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kellään linkkiä siihen Wiwiblogs -äänestykseen? Olen puhelimella jo antanut ääneni, nyt voisi antaa myös tästä tietsikalta.

Vierailija
7774/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Kärppy muuten ollut tietoinen siitä, että ccc-hommia oli kopioitu siihen Destiny 2 videopeliin. Aika paha moka. (tiedon löysin Jodelista.) 

Vierailija
7775/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Kärppy muuten ollut tietoinen siitä, että ccc-hommia oli kopioitu siihen Destiny 2 videopeliin. Aika paha moka. (tiedon löysin Jodelista.) 

Jodeliin tiedonlähteenä suhtaudun vähän varauksella, mutta jos näin on niin olen kanssasi aivan samaa mieltä.

Vierailija
7776/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodeliin tiedonlähteenä suhtaudun vähän varauksella, mutta jos näin on niin olen kanssasi aivan samaa mieltä.

Oli kuulemma instassa tai jossain laittanut Kärtsälle viestiä ja infonnut asiasta.

- eri

Vierailija
7777/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktio oli ollut vaan "kaiken ne pölliikin" mikä sinänsä on ihan uskottava. Mutta totta, että sinne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä vaan. Lähtökohtaisesti tää on niin pieni homma etten ymmärrä miks kukaan lähtisi kusettamaan, mut toki ihmisiä on kaikenlaisia. 

Vierailija
7778/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktio oli ollut vaan "kaiken ne pölliikin" mikä sinänsä on ihan uskottava. Mutta totta, että sinne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä vaan. Lähtökohtaisesti tää on niin pieni homma etten ymmärrä miks kukaan lähtisi kusettamaan, mut toki ihmisiä on kaikenlaisia. 

Tuo ei muuten ole edes ilmaissisältöä, vaan pitää erikseen ostaa pelissä. Tän valossa vieläkin tylympää toimintaa.

Vierailija
7779/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä äänestystä joku kaipaili. Kärtsyn johto on hieman kaventunut siitä kun muutama päivä sitten kurkkasin. https://wiwibloggs.com/2024/09/10/poll-who-should-win-the-ogae-song-con…

Vierailija
7780/31974 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen se delulililulu sitten lässähti.

Ai mihin?

Ketju on lukittu.