Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä oon yhä täällä muraalilla nyrkkijonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohittelun jalo taito selkeästi unohtunut joiltain mielestä. Onneksi se ei unohdu, että nää kaks on parhaat toisilleen tapahtuneet asiat. 💚
Vaikka aina mayhemoidaan ja pellemeikkeillään, niin kaikkein parhaimmat jutut tulee aina ihan puskista keskellä kirkasta päivää. Kuten juuri tää.
The best thing that ever happened to me.
Uno reverse card.
(Taidan mennä askartelemaan rannekorut noista lauseista.)
Mä haluisin kans 💚💙
Miks niitä pitää fiilistellä. Mä pidän Sloveniasta tai siis Jugoslaviasta. Kuulostaa kivalta. Tykkäsin enemmän aijemmasta viisusta dicko.
Vierailija kirjoitti:
Miks niitä pitää fiilistellä. Mä pidän Sloveniasta tai siis Jugoslaviasta. Kuulostaa kivalta. Tykkäsin enemmän aijemmasta viisusta dicko.
Ei täällä sitä fiilistelläkään.
Oletan että leffan kohtaukset ei oo spoilereita kun ne on niin monesti läpi täällä käyty?
Nimimerkillä olin jo unohtanut Bojanin hermostuneen sateenvarjorynkkäyksen kun hän mietti, oliko tytöt alasti Jerpan kanssa saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Jääköhän K Fugeen lomailemaan kun Miken poppookin on menossa sinne lomalle? Suvin stoorista huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
No mitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
No mitä sitten
Täällä tätit puhuu tuhmia juttuja.
Tämä oli jo Puutarhalla pari päivää sitten, mutta Vauvalla ei ole vielä ollut, niin laitetaan vielä tännekin.
"Hot Air" -ficin viidennessä ja viimeisessä luvussa "Hello, Mr. Boyfriend päästään tämän vuoden viisuihin ja Ruissiin asti. Kuumisteluakin löytyy, enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Joost on mukana, häntä ei tietenkään shipata kellekään, tämä on Bojere-ficci, mutta hän liittyy tarinan teemoihin myös Bojanin näkökulmasta huomattavan paljon. https://archiveofourown.org/works/57758674/chapters/149038831
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
No mitä sitten
Kaikkia pippelijuttuja 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
No mitä sitten
Kaikkia pippelijuttuja 🤭
Jokereitten pippeleistä. Miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
No mitä sitten
Kaikkia pippelijuttuja 🤭
Jokereitten pippeleistä. Miksi.
Ainahan jääkiekkoilijat kiinnostaa ja niiden nekin
Bltä stoori! Ja joku voisi pitää tota biisivalintaa jonkinlaisena kannanottona myös.
Vierailija kirjoitti:
Bltä stoori! Ja joku voisi pitää tota biisivalintaa jonkinlaisena kannanottona myös.
Sitä se kyllä varmasti on.
Vierailija kirjoitti:
100% samaa olin tulossa kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi, tulee varmaan ig naviin viiveellä?
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän K Fugeen lomailemaan kun Miken poppookin on menossa sinne lomalle? Suvin stoorista huomasin.
Mun veikkaus on, että kyllä. Saattaa lähteä taas isompi poppoo yhteiselle lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi, tulee varmaan ig naviin viiveellä?
Kuvaa vinyylilevyä nimeltä rumours (eli juorut). Ei muuta stoorissa.
Se on vissiin pamppuperjantai.