Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Voi vttu. Mammat muistelee vuotta 2023 osa 59.
Trolliankeuttaja saarnaa osa69
Vierailija kirjoitti:
Voi apua, se on niiin legendaarinen vuosi, en usko, että ikinä unohdan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin heidän muisti toimii sinne asti.
Mitä mitä eikö Mikke ole saanut uutta vlogia vielä!?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se kertoo sinusta, kun olet nähnyt kaikki 59 osaa ja pitänyt vielä kirjaa
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö ketjussa nää kaikki tinderin tähtöset on, jotka miehet swaippaa heti vasemmalle.
No sinähän se sinkku olet, kun tiedät miten Tinder toimii. Varattuna olen kuullut vain nimen, en tiedä mitä tarkoitat.
Vähän nuo vlogit taas takkuaa, mutta voihan se olla että netin kanssa ongelmia tai jotai. Jos livetyksetkin hankalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä se kertoo sinusta, kun olet nähnyt kaikki 59 osaa ja pitänyt vielä kirjaa
Elämäsi suurin hetki koittaa, kun pääset vastaamaan trollille. Aika säälittävää, eikö.🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein muista miten löysin tänne ensimmäisen kerran. Olen tumputtaja ja siellä seurasin Kärtsän taivalta viisuissa, ja Bojan ja Jokerit vilahteli jutuissa myös. Sen muistan, että varsinainen kaninkoloon tipahtaminen tapahtui kun Bojan tuli Suomeen ja seurasin liveä keikalta. Hoin itselleni, että älä hurahda, älä hurahda (koska olen kokenut tämän ennenkin), mutta lopulta en voinut laittaa vastaan. Uusi ihanin fanitus (Kärtsä ja JO) ja shippi (Bojere) oli syntynyt. Sen jälkeen olenkin viettänyt Tumpun lisäksi aikaa melkoisen paljon näissäkin ketjuissa, käynyt keikoilla, tavannut upeita ihmisiä, lukenut ja kirjoittanut ficcejä - saanut iloa elämääni.
Miten ois se oikea elämä, niin ei tarttis elää julkkisten kautta.
Hauskaa että viihdyt kuitenkin tiukasti kuin peräpukama itsekin täällä meidän elämättömien joukossa. xD
Missäs vaiheessa vlogien kanssa oltiin menossa? Yks Saksan keikkako puuttuu vielä? Sen jälkeen Sveitsi, Hollanti, Ranska ja Belgia? Eli ainakin viis keikkaa jäljessä eletään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää lässyttäjä oikein on?
Joku yksinäinen.
Eli sinä.
https://www.tumblr.com/tulisydan/764564881989058560/jere-watching-and-a…
Hyvää yötä <3 But I love.
Vierailija kirjoitti:
Missäs vaiheessa vlogien kanssa oltiin menossa? Yks Saksan keikkako puuttuu vielä? Sen jälkeen Sveitsi, Hollanti, Ranska ja Belgia? Eli ainakin viis keikkaa jäljessä eletään
4 keikkaa kai on jäljessä. Ehkä niitä alkaa tulla huomenna. Tulee ehkä joku yhdistelmä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei Mikke keksi alkaa nyt tiivistää useampaa keikkaa yhteen vlogiin aikataulusyistä just kun ollaan pääsemässä vieraisiin kuten Jan ja Erika. :) Siis ymmärrän jos päätyy jossain vaiheessa tekemään noin, mutta varmaan moni toivoo matskua heistä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/tulisydan/764564881989058560/jere-watching-and-a…
Hyvää yötä <3 But I love.
Uno reverse card.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nuo vlogit taas takkuaa, mutta voihan se olla että netin kanssa ongelmia tai jotai. Jos livetyksetkin hankalia.
Millä tavalla takkuaa?
Olen vähän salaa ihastunut Erikaan.
Epätoivoa ilmassa trollilla.
Huomenna taas shippaus ja iloinen kirjoittelu jatkuu.
Ja Kärtsän karavaani kulkee eteenpäin hurmaten ihmisiä Briteissä.
Ihana Kärppy ja Ihana Boitsu! 💙💚
Miten ois se oikea elämä, niin ei tarttis elää julkkisten kautta.