Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
"Itse kyllä kuulin, että M kommentois että kamu mukana tms, kun täällä aiemmin väitettiin, ettei kutsu Btä kaveriksi."
Lue ne väitteet kunnolla ennen pätemistä. Joku trolli kirjoitti Miken sanoneen Btä Kärpyn kaveriksi ja se korjattiin, että ei se nyt ihan niin mennyt. Kommentti ei liittynyt Kärtsään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Europassi oli täysin rahansa arvoinen B:n osuuden takia <3.
Ei ollut. Kadun et mut huijattiin täällä ostamaan se, luulin ettäB.tä ois vlogissa enemmänkin. Jos ois edes siinä 1 minuutissa keskitytty vaan B:hen ja sen ois annettu vaikka kertoa jotain kokemuksistaan niin ehkä ois ollut sen 14e arvoista.
B ei kyllä näyttänyt ihan siltä, että ois halunnut siinä rättiväsyneenä keskellä yötä alkaa avata mitään kokemuksiaan.
Ei kai kun jyrättiin siinä, eikä annettu edes tilaisuutta.
Tää on kai vitsi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Kadun et mut huijattiin täällä ostamaan se, luulin ettäB.tä ois vlogissa enemmänkin. Jos ois edes siinä 1 minuutissa keskitytty vaan B:hen ja sen ois annettu vaikka kertoa jotain kokemuksistaan niin ehkä ois ollut sen 14e arvoista.
🤣 Yes! Tein kaikkeni ja se toimi. 😁
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan passilainen, että kauanko noi videot säilyy tuolla? Esimerkiksi kiertueen jälkeen. Mulla ei ole mahdollisuutta tällä hetkellä vaikka kuinka paljon haluaisin nähdä B:n ja yleistä keikkafiilistelyä tulevilta paikoilta. Vähän myöhemmin olisi mahdollisuus, mutta tokkopa niitä enää silloin saatavilla.
Videot saattaa jäädä nähtäväksi jälkeenpäin (en ole varma, mutta missään ei lue että katoaisi) passin ostaneille, mutta esimerkiksi Robinin Korea-passia ei voi enään ostaa vaikka se löytyy tuolta linkeistä, eli jos ei silloin ostanut niin nyt jälkeenpäin ei ainakaan pääse enään sisälle. On mahdollista että tämä passi on samanlainen, eli ostomahdollisuus saattaa poistua heti tai pian kiertueen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Itse kyllä kuulin, että M kommentois että kamu mukana tms, kun täällä aiemmin väitettiin, ettei kutsu Btä kaveriksi."
Lue ne väitteet kunnolla ennen pätemistä. Joku trolli kirjoitti Miken sanoneen Btä Kärpyn kaveriksi ja se korjattiin, että ei se nyt ihan niin mennyt. Kommentti ei liittynyt Kärtsään mitenkään.
:D vähän kivempaa kielenkäyttöä kiitos! Tarkoitinkin juuri sitä, että väitettiin eka että kutsuis kaveriksi mutta muut korjasivat ettei kutsu. Musta se kyllä kutsuu sitä "kaveriki vielä mukana" viitaten Kärpän kaveriin eikä "toinenki kaveri siellä" mut ei sillä niin väliä. Virallisesti kamuja, mut vaan he itse tietävät jos hekään!
Näillä tuntuu olevan jokaisen näkemisen jälkeen vähän kuin kuherruskuukausi uudelleen, kun tykkäävät ja saattavat mainostella toisiaan. Kunnes hiipuu aina siihen yksityisempään yhteydenpitoon. Sama ilmiö on ollut NT:n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tehdään Käärijästä koko perheen krapula. Pappa itki, lapset kirkui, mummo huusi apua. "
Onko tää lainaus jostain vai sun oma kirjoitus? 😂
Europassin vlogissa Jere laulaa , ilmeisesti musavideon tekoa
Apua, nyt huomasin, että kirjoitin tuohon Jere, piti kirjoittaa tietenkin Kärtsä.
Vierailija kirjoitti:
BK-kannalta vaikutelmat ja shippianalyysia eurotourin alustalta:
Mulla kiinnittyi melkein ekana siihen huomio, miten brother-halauksia K antoi Daltoneille ja Häärijälle, tai ainakin mulla tuli heti mieleen, miten eriltä KB-halaukset on näyttänyt silloin kun ollaan niitä nähty.
Sivuhuomiona voisin shippikehoanalyysilla sanoa, että KB-halauksissa kropat on paljon enemmän vastakkain koko matkalta vs brother-halauksissa lantiot erillään ja lantiot kauempana. Eihän tää mitenkään yks yhteen oo ja eri halaustyylejä, mut voi kukin testata, miten halaa ystäviä tai kumppania/muuten läheistä tai toiveissa olevaa tyyppiä. Täällä joskus kiersi kuva yhdestä tunnetuimmasta shipistä kun L&H halasi viimeisellä keikalla, ja se näytti musta sekä ilmeiltä että kehon kieleltä tosi samalta kuin Tavastia 1 halaus.
Arkista menoa oli saapuminen, mutta niinhän se on! Jotenkin se koko tilanne oli mun silmiin enemmän, että pariskunta saapuu
Voihan siitä front jutusta tulla jotain muuta mieleen, minulla tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on K:n myymä kiertueeseen liittyvä sisältö, B:n esiintyminen pelkkää plussaa!
Mutta B&K yhdessä on aina plussaa 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D vähän kivempaa kielenkäyttöä kiitos! Tarkoitinkin juuri sitä, että väitettiin eka että kutsuis kaveriksi mutta muut korjasivat ettei kutsu. Musta se kyllä kutsuu sitä "kaveriki vielä mukana" viitaten Kärpän kaveriin eikä "toinenki kaveri siellä" mut ei sillä niin väliä. Virallisesti kamuja, mut vaan he itse tietävät jos hekään!
"Siellähän meil on kaverikin vielä mukana." oli se sanatarkka lause. Ihan vaan ettette jankkaa loppuiltaa.
Vierailija kirjoitti:
Näillä tuntuu olevan jokaisen näkemisen jälkeen vähän kuin kuherruskuukausi uudelleen, kun tykkäävät ja saattavat mainostella toisiaan. Kunnes hiipuu aina siihen yksityisempään yhteydenpitoon. Sama ilmiö on ollut NT:n jälkeen.
Siis niin söpöä matskua kuitenkin ja annetaan toisille nyt yksityisyys touhuta mitä haluavat 💕
Niin, se onkin Bojan se front guy. 😌 Tarkistakaa jatkossa faktat ficceihin kuntoon. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kiinnittyi melkein ekana siihen huomio, miten brother-halauksia K antoi Daltoneille ja Häärijälle, tai ainakin mulla tuli heti mieleen, miten eriltä KB-halaukset on näyttänyt silloin kun ollaan niitä nähty.
Sivuhuomiona voisin shippikehoanalyysilla sanoa, että KB-halauksissa kropat on paljon enemmän vastakkain koko matkalta vs brother-halauksissa lantiot erillään ja lantiot kauempana. Eihän tää mitenkään yks yhteen oo ja eri halaustyylejä, mut voi kukin testata, miten halaa ystäviä tai kumppania/muuten läheistä tai toiveissa olevaa tyyppiä. Täällä joskus kiersi kuva yhdestä tunnetuimmasta shipistä kun L&H halasi viimeisellä keikalla, ja se näytti musta sekä ilmeiltä että kehon kieleltä tosi samalta kuin Tavastia 1 halaus.
Arkista menoa oli saapuminen, mutta niinhän se on! Jotenkin se koko tilan
Voihan siitä front jutusta tulla jotain muuta mieleen, minulla tuli.
Sama:D ja Mikkekin naureskelee sille, ehkä B ajatteli (vitsi) että älä nyt kaikkea meidän jutuista kerro isoveljen kuullen:D
Vierailija kirjoitti:
Niin, se onkin Bojan se front guy. 😌 Tarkistakaa jatkossa faktat ficceihin kuntoon. 🤭
No siis riippuu toki miten päin ollaan, siihenkin kun on vaihtoehtoja. Et ollaanko kasvokkain vai.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsovat toisiaan niin ettei siitä jää epäilystäkään mikä suhteen laatu on 😍
Europassi matskut on viikon pelastajat, tuli niin oikealla hetkellä nähdä nuo kaksi yhdessä 🥹
Piti mennä itsekin kuuntelemaan... "sillähän on vielä kaverikin mukana". Miten Mikke voi sanoa B:tä on K:n kaveriksi! Rahat takaisin, kun ensin mainostetaan shippivlogina sit heti alkuun ruvetaan härnäämään tilaajia tollein!
Vierailija kirjoitti:
Jos tää ois ollu julkisessa somessa, niin oiskohan tästä tullu vastaava lentävä 2mielinen lause kuin Bojan is a little bit hard tai What do u wanna eat, me?
Kovasti tuntuu Klla tulevan tällaisia vitsejä B liittyen mieleen, ja yleensäkin toki heittelee paljon kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D vähän kivempaa kielenkäyttöä kiitos! Tarkoitinkin juuri sitä, että väitettiin eka että kutsuis kaveriksi mutta muut korjasivat ettei kutsu. Musta se kyllä kutsuu sitäuin "kaveriki vielä mukana" viitaten Kärpän kaveriin eikä "toinenki kaveri siellä" mut ei sillä niin väliä. Virallisesti kamuja, mut vaan he itse tietävät jos hekään!
Eihän Mikke voinut tietenkään sanoa muuta kuin mitä itse sanovat. Kavereita varmaan ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arkista menoa oli saapuminen, mutta niinhän se on! Jotenkin se koko tilan
No todellakin tuli 😉🥰
Arkista menoa oli saapuminen, mutta niinhän se on! Jotenkin se koko tilanne oli mun silmiin enemmän, että pariskunta saapuu lomalta:D
Itse kyllä kuulin, että M kommentois että kamu mukana tms, kun täällä aiemmin väitettiin, ettei kutsu Btä kaveriksi. Mutta sitähän hän virallisesti on, ja on mitä tahansa, niin tosiaan eihän sitä Tjären tai tässä vlogissa ilmoitettaisi rakastajaksi tai muuksi.
Kamu mukana -kommenttiin naurua päälle Mikeltä, niin musta melkein kuulosti tavallaan yllättyneeltä, ts ettei ois ollut alunperin suunnitelmissa sanavalintojen perusteella, mut who knows. Tietysti Mikke on tiennyt, mut tarkoitan, että ois suunnitelma muuttunut tulla Suomen kautta.
Tuo nauru on kyllä ainakin minusta semmosta isoveli kiusoittelee ja piikittelee kun tilanne on niin herkullinen ja sopiva, ajatuksia? Siitä tuli melkein joku lukiomaailmaan sijoittuva (se toinen lukiofic) mieleen, jossa isoveli näkee tai kiusoittelee alkuhetkiä.
Musta Blle tuli melkein kiusaantunu ilme front guy -vitsistä, melkein että mitä sellasta nyt sanot:D