Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa höpistä kaikille Käärijä juttuja. Sain lahjaksi tuon Europassin. Ihan hienostihan sielä jo oli materiaalia.
hieno lahja! Olitko pyytänyt sitä lahjaksi, vai osasiko lahjan antaja valita kun tiesi sun olevan fani?
Tietää et olen K fani. Kyseli onko minulla jo se europassikin. Totesin van etten raaski ostaa. Sitten sanoikin pling mobilepay ja käskettiin herranjumala ostamaan se. 🤭
Taitaa olla itsekin fani, vai mistä ihmeestä hän muuten siitä Europassista olisi tiennyt?
Ei ole. Mainitsin siitä vaan aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis ne Puolan keikat katos keikkakalenterista..?
Ei ole levyjulkkarikeikkoja
Ihan hillitön tahti Kärpällä vuoden loppuun asti, luulis pitävän alkuvuodesta taas pidemmän loman ton rupeaman jälkeen.
Siis haluan niin nähdä ne lomakuvat yhdessä B💚K. Nyt on jo niin paljon odotettavaa ensi vuodelle 🔥
Mun elämän tarkoitus on B💚K, ja ehkä siihen mahtuu vielä vähän supersexyä Joostiakin 💕 huh, kuinka kuumaa 🔥🔥🔥
Niin ihania 💕 💕 💕
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa faneja ei kiinnosta kirjoitella mitään minnekään keskustelupalstoille tai someen, vaikka kuinka kovin fanittaisikin. Kirjoittelijat ovat murto-osa ja kirjoittelu on yleensä muuta kuin musiikkia koska siitä ei tarvitse kirjoitella kun sitä kuunnellaan. Tämän voi tarkistaa kuuntelijamääristä, vain pieni osa kirjoittelee ja osa ei ole edes faneja, ketkä kirjoittelevat.
Shippausta harrastavat vain harvat, kuvitteleeko joku että K:lla on yli miljoonaa shippausta harrastavaa fania. Itse kiinnostuin K:sta niinkuin useimmat jo UMK:ssa, silloin ei kukaan shipannut, enkä kirjoitellut minnekään palstalle, kuuntelin musiikkia, seurasin somea ja katselin reaktiovideoita.
Euroviisuissa K sai lisää faneja, K:n esitykseen ei liittynyt seksiä tai oikeastaan paljon kuumuuttakaan. Ihmiset tykkäsivät biisistä ja K:n hurmaavasta persoonasta. Euroviisut oli jo ohi ennenkuin tajusin, että K:ta shipataan B:lle. Myöhemmin vasta löysin kivana lisän
Älkää ruokkiko trollia.
Siis onko Kärppy tänäänkin housuttomana liikenteessä vai onko kuvat eiliseltä? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa höpistä kaikille Käärijä juttuja. Sain lahjaksi tuon Europassin. Ihan hienostihan sielä jo oli materiaalia.
hieno lahja! Olitko pyytänyt sitä lahjaksi, vai osasiko lahjan antaja valita kun tiesi sun olevan fani?
Tietää et olen K fani. Kyseli onko minulla jo se europassikin. Totesin van etten raaski ostaa. Sitten sanoikin pling mobilepay ja käskettiin herranjumala ostamaan se. 🤭
Sinullapa on mukava ystävä, perheenjäsen tai sukulainen.
Ystävä. Niin onkin. Mukavaa, että ihmiset osaa iloita toisen puolesta vaikka ei itse samaa musiikkia fanittaisikaan
Mä sain europassin synttärilahjaksi siskolta. Ihan paras lahja ikinä!
Olisiko jollain linkkiä europassiin? Vielä harkitsen ostamista, mutta en tiedä kuinka kauan selviän ilman sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana söpöliini Kärtsä stoorissa <3
Ihan liian söpö taas. Mun heikkous näköjään housuton Kärppyli porofleecessä. 🥰🥺
En kestä housuton Kärppyli, näyttää nii syötävän suloiselta 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on just nyt Europassin chatissä, ellei sitten oo Mikke Kn profiililla
Vastailee ihmisten vlogi-kiittelyviesteihin
Nyt jännittää vastaisiko mullekin 🙈
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jollain linkkiä europassiin? Vielä harkitsen ostamista, mutta en tiedä kuinka kauan selviän ilman sitä :D
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/JokerOutBand/status/1748450132348084383?s=20
Laitetaan tännekin joksujen kummallinen "full but hungry" viesti :D kukahan tämän on keksinyt kuullostaa Janin tai Krisin käsialalta 😅
Selvisikö tämä koskaan kumman on? Itse veikkaan Krisiä.
Kärtsä, suojeleva TM ja Härtsä
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa faneja ei kiinnosta kirjoitella mitään minnekään keskustelupalstoille tai someen, vaikka kuinka kovin fanittaisikin. Kirjoittelijat ovat murto-osa ja kirjoittelu on yleensä muuta kuin musiikkia koska siitä ei tarvitse kirjoitella kun sitä kuunnellaan. Tämän voi tarkistaa kuuntelijamääristä, vain pieni osa kirjoittelee ja osa ei ole edes faneja, ketkä kirjoittelevat.
Shippausta harrastavat vain harvat, kuvitteleeko joku että K:lla on yli miljoonaa shippausta harrastavaa fania. Itse kiinnostuin K:sta niinkuin useimmat jo UMK:ssa, silloin ei kukaan shipannut, enkä kirjoitellut minnekään palstalle, kuuntelin musiikkia, seurasin somea ja katselin reaktiovideoita.
Euroviisuissa K sai lisää faneja, K:n esitykseen ei liittynyt seksiä tai oikeastaan paljon kuumuuttakaan. Ihmiset tykkäsivät biisistä ja K:n hurmaavasta persoonasta. Euroviisut oli jo ohi ennenkuin tajusin, että K:ta shipataan B:lle. Myöhemmin vasta löysin kivana lisän
Ei ne ole mitään oikeita faneja, jos eivät shippaa!
K vastas jollekin että he yrittävät tehdä yhden vlogin jokaisen keikan jälkeen. <3
Vierailija kirjoitti:
"Tehdään Käärijästä koko perheen krapula. Pappa itki, lapset kirkui, mummo huusi apua. "
Vttu tää on niin parasta 😂 Cmoon Kärppä. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tehdään Käärijästä koko perheen krapula. Pappa itki, lapset kirkui, mummo huusi apua. "
Vttu tää on niin parasta 😂 Cmoon Kärppä. 💚
Sepä se. Tykkään jo tuosta biisistä.
Kivasti oli tuolla europassissa K kämpästäkin materiaalia. Esittely
Vierailija kirjoitti:
Onko tää lainaus jostain vai sun oma kirjoitus? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää lainaus jostain vai sun oma kirjoitus? 😂
Lainausmerkit kertoo lainauksesta yleensä mitä kouluja olen käynyt. Peruskoulutaso riittää tähän. Ei tartte olla maisteri.
Loput saat päätellä. Selvinnee joskus mistä on
Vierailija kirjoitti:
Kivasti oli tuolla europassissa K kämpästäkin materiaalia. Esittely
Ennenku kukaan nyt riemastuu ja ryntää passia ostamaan, niin se oli vitsi. Olivat kuvaamassa sitä musavideota siellä jossain vanhalla koululla (?) ja heittivät läppää että se on nyt se Jeren uusi Vantaan koti.
Ystävä. Niin onkin. Mukavaa, että ihmiset osaa iloita toisen puolesta vaikka ei itse samaa musiikkia fanittaisikaan