Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Täällä on kyllä järeitä mielipiteitä
Vierailija kirjoitti:
Asia jota mä en tule koskaan ymmärtämään, on se, miten joidenkin ihmisten persettä kutittaa muiden ihmisten asiat niin paljon. Jos jonkun mielestä shippaaminen on säälittävää, niin miksi hitossa se kaihertaa tän henkilön mieltä niin paljon että etsiytyy shippipalstalle sitä moralisoimaan. Jos ei yleisestikään tykkää jostain artistista, miksi se pyörii mielessä niin paljon että hankkiutuu aiheen keskustelupalstoille tai kommenttikenttiin siitä avautumaan. Mua ainakaan ei hittoakaan jaksa kiinnostaa, jos joku käyttää kaiken aikansa jonkin aiheen parissa, joka musta on typerää tai säälittävää. Se ei hitto vieköön ole multa pois. Kyllä mulla on elämässä liikaakin asioita joista pidän ja jotka kiinnostaa, joten mun aika kuluu niiden parissa.
Ihmisiä kiinnostaa erilaiset ilmiöt.
Mä oon iloinen Jeren puolesta et pääsee taas kiertämään maailmaa. Jere Vantaalta 💚💪
Minusta on kyllä ihan mielenkiintoista lukea näitä ihan järkevästi kirjoitettuja kriittisiä juttuja.
Yksi loma Boitsun kanssa ja yhteinen tulevaisuuskin alkaa näyttää jo mahdolliselta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Kärtsällä siis samat housut nyt kiertueella kuin ccc og videolla😳 On se sit laihtunut, koska ei nuo muuten olis menneet jalkaan.
On ne samat.
Mietin, että on niitä saatettu tuunata sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritiikki ei ole sama kuin oma mielipide. Tsempatkaa nyt vähän edes. 🤣
Kritiikki perustuu analyysiin ja perusteluihin, mutta mielipiteelläkin on roolinsa: kriitikon näkökulma ja kokemus vaikuttavat aina arvioon. Pelkkä käsky "tsempata" ei edistä keskustelua se vaatii tarkempia huomioita siitä, miten ja missä kohden arviointi voisi parantua. Meni liian vaikeeksi?
Tämä on fiilistelyketju, kritiikille voi perustaa omansa. On ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Onks Kärtsällä siis samat housut nyt kiertueella kuin ccc og videolla😳 On se sit laihtunut, koska ei nuo muuten olis menneet jalkaan.
Ei ole lihava ikinä ollutkaan.
Tulin vasta palstalle, kannattaako lukea aamun viestejä vai onko pelkkää jonkun anti-shippaajan itkua?
Nettiin hukkuneita sieluja vaeltelemassa pitkin sen pimeitä yksinäisiä kujia.
Voin sanoa, että K on jopa pahempi B puheissaan tämä viikon reissun jälkeen /vitsi vai onko
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kyllä ihan mielenkiintoista lukea näitä ihan järkevästi kirjoitettuja kriittisiä juttuja.
Trolli vastailemassa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vasta palstalle, kannattaako lukea aamun viestejä vai onko pelkkää jonkun anti-shippaajan itkua?
En suosittele, eteenpäin eli eiköhän jatketa :)
Kannattaakohan taloudellisesti tuollainen kiertely kun keikat on aika pieniä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritiikki ei ole sama kuin oma mielipide. Tsempatkaa nyt vähän edes. 🤣
Kritiikki perustuu analyysiin ja perusteluihin, mutta mielipiteelläkin on roolinsa: kriitikon näkökulma ja kokemus vaikuttavat aina arvioon. Pelkkä käsky "tsempata" ei edistä keskustelua se vaatii tarkempia huomioita siitä, miten ja missä kohden arviointi voisi parantua. Meni liian vaikeeksi?
Jos perustelut ja analyysit (joita täällä ei ole) on täysin mutuun perustuvia ilman objektiivista todistusarvoa, niin ne on vain mielipiteitä. Tsemppaus käskykin on mielipide, ihan samalla tavalla kuin edellinen kommentti. Kritiikin alle on myös kätevä piilottaa haukkuminen ja tahallinen mustamaalaaminen. Täällä itseasiassa kritiikkiä ei pahemmin näy vaikka sitä sanaa kovasti käytetään. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen Bojan-potpuri saadaan tän illan keikalla? Ehkä se jonkun arvio siitä, että Jerppa tulee vielä vahingossa kaapista ulos tän kiertueen aikana ei ollutkaan kovin kaukaa haettua. 🤭😉
Täsn on jumalauta 15 keikkaa vielä jäljellä 😂😂
Piuhamiehelle hienoja stooreja Kärtsän keikan yleisöstä.
Kohta saadaan europassiin ensimmäinen vlogi 🤩
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakohan taloudellisesti tuollainen kiertely kun keikat on aika pieniä kuitenkin.
Suurin osa noista on aika lyhyen ajomatkan päässä niin varmasti kannattaa. Jos noissa noin 1000 hengen keikkapaikoilla pääsee hyvin voitollekin kun myivät loppuun ja liput oli hyvän hintaisia.
On ne samat.