Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
22561/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten eka shippifandom jossa olen nähnyt shipin toisen osapuolen vähättelyä ja jopa haukkumista. Onko muut huomanneet muissa fandomeissa ikinä samaa? Ja olen siis shipannut pari vuosikymmentä.

Muistetaan että täällä on lähinnä yksi todella äänekäs henkilö joka tuota tekee. Iso osa trolleja jotka ei edes shippaa vaan haluaa vaan aiheuttaa reaktioita.

No tämä. Luulisi, että olisi tässä vaiheessa jo kaikille selvää, että noita K:n haukkujia on tasan yksi + trollit. Nyt taas nätisti niputettu muutkin Joksu fanit ja shippaajat samaan nippuun. 🤷

Eihän noissa teksteissä mainittu kuin ne, jotka tekee toisen osapuolen haukkumista. Joksufanina, joka ei tätä harrasta, minusta on hyvä kun asia nostetaan esiin. Täällä on jotenkin outo oletus, että K haukkuminen vain kuuluu asiaan. En haluaisi B:sta puhuttavan noin niin miksi muistakaan. 

Vierailija
22562/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten eka shippifandom jossa olen nähnyt shipin toisen osapuolen vähättelyä ja jopa haukkumista. Onko muut huomanneet muissa fandomeissa ikinä samaa? Ja olen siis shipannut pari vuosikymmentä.

En ole shipin sisällä. Ulkopuolella kyllä jos on ns. kilpailevia shippejä. En tajua tuollaista missään yhteydessä kun ei tämän pitäisi olla niin vakavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22563/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan katselen Bojanin aivastusvideota ja mietin mitä mä teen kun se häviää stooreista kohta. 

https://www.tumblr.com/stories-they-told/763633520792961024/bojancvjeti…

Vierailija
22564/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä itseäni hämmästyttää tää aivan sama juttu et miten rumasti täällä haukutaan ja arvostellaan shipin toista osapuolta. Järkyttävää kielenkäyttöä ja nimittelyä ja solvaamista, ihan siis kenestä tahansa ihmisestä. 

Jos on mielenterveysongelmia ja mahdollisuus kirjoittaa anonyymisti niin valitettavasti tuo on se lopputulos. Onneksi tällaista ei näy muilla alustoilla. Toki Käärijää haukutaan myös Twitterissä mutta ne ei taida olla shippaajia eikä kirjoita yhtä törkeästi esim. ulkonäköön liittyviä kommentteja jne. Ja Twitterissä haukutaan ihan kaikkia vuorotellen.

Vierailija
22565/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain liput Ljubljanaan😍

Vierailija
22566/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, sain ostettua vihdoin Belgradiin EA-lipun kun korjasivat ongelmat!

Mielenkiinnosta, paljonko maksoi?

Noin 60 euroa, eli paikallisille aika tyyris. Normaali taisi olla puolet tuosta.

Vierailija
22567/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ljubljanan perusliput oli 36e

Vierailija
22568/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies-biisin fiilistelijä huutelee, onko sitä näkynyt missään IG tarinassa tms kokonaan tai pidempänä versiona?

Vierailija
22569/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyikö muuten CCC tytön IG livessä myös outro vai loppuiko sitä ennen?

Vierailija
22570/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kirjoittaa tänne minun ajatukseni, mutta tykkään molemmista K:sta ja B:stä/joksuista erikseen tai yhdessä. Samalla tykkään heidän yhteydestä oli se mitä tahansa, mutta he tuovat hyvää yhdessä niinku K mainitse there something good ja erikseen.

Vierailija
22571/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan että täällä on lähinnä yksi todella äänekäs henkilö joka tuota tekee. Iso osa trolleja jotka ei edes shippaa vaan haluaa vaan aiheuttaa reaktioita.

Täällä kuitenkin on se n. 60 henkilöä, joista varmasti 99% tykkää sekä Ksta että Joksuista. Ikävä kyllä tämä meidän pahailman lintu on erittäin aktiivinen silloin kun mania osuu kohdalle. Tavallisia trolleja liikkuu joka palstalla.

Hmm. olisiko asennoituminen samanlaista jos samanlaisen jatkuvan haukkumisen kohteena olisi B? Käskettäisiinkö vain ohittaa ja v

Kyllä mun mielestä kaikki haukkuminen kannattaa vaan ohittaa. Tilanne menee ohi paljon nopeammin ja monesti vastaaminen vaan lietsoo toista osapuolta. Moni myös haukkuu trollatakseen ja vastauksia trollit juuri haluaa.

Vierailija
22572/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä itseäni hämmästyttää tää aivan sama juttu et miten rumasti täällä haukutaan ja arvostellaan shipin toista osapuolta. Järkyttävää kielenkäyttöä ja nimittelyä ja solvaamista, ihan siis kenestä tahansa ihmisestä. 

No tällä kertaa haukkumisen kohteena on Käärijä, taitaa unohtua, että hyvin usein se haukuttava on myös ollut Bojan. Eipä ois tullut mieleenkään alkaa sen takia haukkua K faneja, luultavasti ovat trolleja tai sit joku yksittäinen toksinen K fani, joka ei osaa fanittaa lyttäämättä toista/vihaa K&B shippiä.

Ainahan se on K täällä. Ei varmaan päivääkään mene että ei olisi. Ei ole samanlaista kohdistettu B:hen. Onneksi. 

B:tä haukkuu lähinnä se yksi trolli, kun taas K:n kimpussa on useampi tai ainakin se on näkyvämpää. 

Vierailija
22573/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyikö muuten CCC tytön IG livessä myös outro vai loppuiko sitä ennen?

Ei nähty.

Vierailija
22574/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä kertaa haukkumisen kohteena on Käärijä, taitaa unohtua, että hyvin usein se haukuttava on myös ollut Bojan. Eipä ois tullut mieleenkään alkaa sen takia haukkua K faneja, luultavasti ovat trolleja tai sit joku yksittäinen toksinen K fani, joka ei osaa fanittaa lyttäämättä toista/vihaa K&B shippiä.

Samaa mieltä, B:n ja Joksujen haukkumista oli K&B- ketjussa aiemmin runsaasti ja ihan päivittäin, nyt vasta vähentynyt. Itse olen molempien K&B fani enkä hyväksy kenenkään haukkumista.

Vierailija
22575/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, miten Joksut on lippuja nyt myyneet?

Vierailija
22576/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaan katselen Bojanin aivastusvideota ja mietin mitä mä teen kun se häviää stooreista kohta. 

Et osaa ruututallentaa? 

Vierailija
22577/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

B kyllä muistaa poikkiksen keikan alkamisajan, mutta nukkuu ohi oman bändin lipunmyynnin alkamisen. 😀

Vierailija
22578/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee saatiin kaverin kanssa liput Ljubljanaan😍

Vierailija
22579/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, tumpussa ollaan viimein herätty, alettu puolustamaan Kärtsää ja sanomaan tiukemmin takaisin valittajille isommalla porukalla 😄

Vierailija
22580/31974 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa, miten Joksut on lippuja nyt myyneet?

Sloveniaan on EE-liput myyty loppuun, normilippuja vielä on. Kroatiaan ja Serbiaan saa vielä molempia lippuja.

Ketju on lukittu.