Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinkkumiehessä muuttuneet sanat? Onko missään tumpussa tai muualla sanoja kirjoitettu? En oikeen saanut selvää, ja tykkäsin alkuperäisestä, mutta sanoitukset kiinnostaa!
Mä olin paikan päällä tuolla Berliinissä ja kovin yritin kuunnella sanoja, mutta en oikein saanut selvää. Jossain versessä olin kuulevinani sanat väärä sukupuoli, mutta älkää kivittäkö jos kuulin väärin😂 Kontekstista en saanut kiinni, valitettavasti.
No etkä ollut
Mun mielestä täällä on ollut pitkiäkin hetkiä päivittäin ihan hyvä fiilis ja muutamia hauskoja Mayhemeitäkin saatu aikaan.
Täytyy vaan muistaa ohittelun jalotaito ja koittaa olla ärsyyntymättä trollersoneista (koska sitä ne janoaa).
Huumoria ja Bojereä peliin.
Mun mielestä muista Jokereista saa tänne myös kirjoittaa ja olen kaipaillutkin juttuja heistä, koska ovat osa Kärpän haaremia ja universea. Ovat huippu tyyppejä kaikki.
Kyllä tämä paatti vielä hyvin aalloilla seilaa.
Tietääkö joku, että joku on saanut ostettua Belgradiin lippuja? Minulla linkki alkoi toimia ollenkaan vasta 15 yli, mutta ei saa valittua lippuja millään selaimella ja kuulemma muilla samaa?
Just JO ilmoitti että Belgradin linkki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku, että joku on saanut ostettua Belgradiin lippuja? Minulla linkki alkoi toimia ollenkaan vasta 15 yli, mutta ei saa valittua lippuja millään selaimella ja kuulemma muilla samaa?
Ainakin instassa näin samaa että linkki toimii nyt mutta lippuja ei saa valittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se täytyy kyllä myöntää, että nämä ankeuttajat ja trollit täällä ovat kyllä vähentäneet ainakin minulla halua tulla jakamaan tänne mitään Kärtsään, hänen keikkoihin tai biiseihin liittyen. Onneksi sitä on tässä toista vuotta hänen keikoilla käyneenä kuitenkin löytänyt paljon samanhenkistä porukkaa in real life, joten heidän kanssaan voi vaihtaa mielipiteitä ja fiilistellä ihan tarpeeksi mukavassa hengessä. Täällä käyn katsomassa lähinnä mitä tapahtuu bojererintamalla ja onhan täälläkin välillä ihan mukava meno, mutta se on mennyt nykyään valitettavasti aika harvinaiseksi.
Täytyy Joksufanina sanoa, että mua ei myöskään juuri huvita keskustella täällä Joksuista enää, kun on huomannut, millaisia ihmisiä pari Joksujen fania täällä on. Ei kiinnosta jakaa heidän kanssaan mitään uutta tietoa tai aja
Hyvä kirjoitus sulta. Tosin luulen, että ne jotka haluavat haukkua K:ta, löytävät siihen syyn mistä tahansa. Shippaus on ihana asia, mutta sekin tuo mukanaan lieveilmiöitä. Se taas ei ole normi shippaajien ja fanien vika.
saanko täällä enään puhua B:nista ja Ksta
Tämä on muuten eka shippifandom jossa olen nähnyt shipin toisen osapuolen vähättelyä ja jopa haukkumista. Onko muut huomanneet muissa fandomeissa ikinä samaa? Ja olen siis shipannut pari vuosikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten eka shippifandom jossa olen nähnyt shipin toisen osapuolen vähättelyä ja jopa haukkumista. Onko muut huomanneet muissa fandomeissa ikinä samaa? Ja olen siis shipannut pari vuosikymmentä.
Muistetaan että täällä on lähinnä yksi todella äänekäs henkilö joka tuota tekee. Iso osa trolleja jotka ei edes shippaa vaan haluaa vaan aiheuttaa reaktioita.
I love Käärijä, but I would never think of belittling or speaking badly about Bojan, he is so cute, nice and a good singer with a beautiful voice. Made in Italy
Jes, sain ostettua vihdoin Belgradiin EA-lipun kun korjasivat ongelmat!
B:n viimeisin stoori mainostaa edelleen poikkiksen kiertuetta eikä omaansa😂🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan että täällä on lähinnä yksi todella äänekäs henkilö joka tuota tekee. Iso osa trolleja jotka ei edes shippaa vaan haluaa vaan aiheuttaa reaktioita.
Taitaa valitettavasti olla muitakin kuin se yksi äänekäs. Tietysti pieni määrä, mutta turha sitä on kieltää tai hyssytellä.
Kieltämättä itseäni hämmästyttää tää aivan sama juttu et miten rumasti täällä haukutaan ja arvostellaan shipin toista osapuolta. Järkyttävää kielenkäyttöä ja nimittelyä ja solvaamista, ihan siis kenestä tahansa ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuitenkin on se n. 60 henkilöä, joista varmasti 99% tykkää sekä Ksta että Joksuista. Ikävä kyllä tämä meidän pahailman lintu on erittäin aktiivinen silloin kun mania osuu kohdalle. Tavallisia trolleja liikkuu joka palstalla.
Vierailija kirjoitti:
B:n viimeisin stoori mainostaa edelleen poikkiksen kiertuetta eikä omaansa😂🤭
Ei ehdi nyt, kun on keikkareissussa ja sylissä kiemurteleva Kärpykkä. /v 🤡
Mä vaan katselen Bojanin aivastusvideota ja mietin mitä mä teen kun se häviää stooreista kohta.
Vierailija kirjoitti:
Jes, sain ostettua vihdoin Belgradiin EA-lipun kun korjasivat ongelmat!
Mielenkiinnosta, paljonko maksoi?
Tämä ketju kyllä antaa todella huonon kuvan Joksufaneista! Olet oikeassa! Ja koko ketjun piti olla joksuja. Mitä se nyt on?