Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mua vähän kyllä ihmetyttää toi Sex=moneyn hilloaminen 🤔 Jos sitä jo kovasti alettiin promotakin, niin mikä muka on jos sitä ei voi edes kusisena livevetona esittää. Aika moni pettyy jos sitä ei kuulla.
Tulipas katkeran kuuloista tekstiä 😅 Sori ei ollut tarkoitus kuulostaa töykeältä, mutta ihmettelen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sex = Money olisi encorena? Vrt. se Exitissä hämmentänyt SBJ, kun soitettiin viimeisenä.
SBJ oli aika luonnollisessa paikassa julkaisupäivänä. Eikä Exitissä tainnut etukäteen näkyä setlist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole settilistassa sex money 😳
Ois kyl vähän pettymys varmaan monelle jos sitä ei soiteta kuin osalla keikkoja, ja olisi outo päätös. Mutta tosiaan HHH:nkin kanssa ei oltu varmoja tuleeko se vasta kiertueen suurimmalla keikalla ja se oli laitettu kai settilistaan että L-juttu joka oli se HHH:n tattoo-intro.
Jos olis kuin Joksuilla että uusia tasavertaisia biisejä oli useita joiden välillä kierrätettiin kevään kiertueella niin sehän ois ihan ok ja hauska, mutta jos osa keikoista ei saa mitään uutta (en laske H-biisiä, sori) ja osa SM-biisin, niin oishan se vähän lässähdystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole settilistassa sex money 😳
Missä ICIP 🧐?
Eikö tuossa lue jotain "Kot Kot / ICIP" ellen ihan omiani lue?
Härtsä ja joku kaljumies myymässä merchiä. Plassila stoori.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei ole tullut tehtyä hirveästi uutta musaa vuoden aikana kun 3/4 on samoja biisejä kuin viime vuonna. Mutta varmasti tulee kiva keikka.
No kuin paljon sitä pitäisi tuuttaa ulos, eikö neljä sinkkujulkaisua vuodessa nyt ole ihan normitahti artistilla?
Vierailija kirjoitti:
Jos Sex = Money olisi encorena? Vrt. se Exitissä hämmentänyt SBJ, kun soitettiin viimeisenä.
Ei ne sitä esitä, miksi kuvittelet niin? Ihan sama homma pettymysmielessä monille, kun ei K esiintynyt Kultsalla.
Vierailija kirjoitti:
Monelta!?
No nyt alkaa ysiltä!
Ehkä se Sex Money otetaan vasta puolessa välissä kiertuetta mukaan tai jotain tämmöstä. Tai jossain tietyssä paikassa siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei ole tullut tehtyä hirveästi uutta musaa vuoden aikana kun 3/4 on samoja biisejä kuin viime vuonna. Mutta varmasti tulee kiva keikka.
No kuin paljon sitä pitäisi tuuttaa ulos, eikö neljä sinkkujulkaisua vuodessa nyt ole ihan normitahti artistilla?
Ja People's Championkin on listalla.
Jee mä niin odotan Kärpyn vaatetusta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän kyllä ihmetyttää toi Sex=moneyn hilloaminen 🤔 Jos sitä jo kovasti alettiin promotakin, niin mikä muka on jos sitä ei voi edes kusisena livevetona esittää. Aika moni pettyy jos sitä ei kuulla.
Tulipas katkeran kuuloista tekstiä 😅 Sori ei ollut tarkoitus kuullostaa töykeältä, mutta ihmettelen kyllä.
Hei, samat mietteet muillakin, ei huolta. Jos sitä ei ole aiottu soittaa kiertueella niin sen promot ois ollut paras säästää myöhemmäksi. Mut katotaan vielä, viime vuonna HHH:n kanssa kaikki hoidettiin mallikkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se Sex Money otetaan vasta puolessa välissä kiertuetta mukaan tai jotain tämmöstä. Tai jossain tietyssä paikassa siis.
Ehkä sitä ei ole ehditty treenata?
Vierailija kirjoitti:
Jee mä niin odotan Kärpyn vaatetusta!!!!
Mä en, kun oon niin varma et ne on piikkibökät. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sitä ei ole ehditty treenata?
No ei varmaan olekaan, kun Kärtsä on lomaillut 3 vkoa ja vikan viikon kuvannut ilmeisesti musavideota. Ehkä s=m tulee ulos lokakuun loppupuolella, kun musavideo on valmis ja kuullaan eurotourin loppupäässä livenä.
Tulipas katkeran kuuloista tekstiä 😅 Sori ei ollut tarkoitus kuullostaa töykeältä, mutta ihmettelen kyllä.