Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä en ihan 100% usko et kaikki jotka nyt täällä sanoo, ettei postaisi Joksujen tai Kärtsän kuvaa, selfietä, toimisi oikeasti noin. Itse mielelläni kyllä esittelisin muillekin mitä olen kokenut ja miten ihana hetki mulla just oli tms. Kyllähän ne julkkikset tietää miks niitä kuvia pyydetään jne.
Instassa voi helposti hyppiä stoorit yli, jos ei kiinnosta. Ei tarvitse valittaa siitä, että Joksut huomioi faneja, kun ne stoorit voi helposti ohittaa
Rahat pois tyhmiltä = Häärijän "biisi"
Vierailija kirjoitti:
Instassa voi helposti hyppiä stoorit yli, jos ei kiinnosta. Ei tarvitse valittaa siitä, että Joksut huomioi faneja, kun ne stoorit voi helposti ohittaa
Saa täällä kai mielipiteen kertoa edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa täällä kai mielipiteen kertoa edelleen?
Mielipiteen voi kertoa myös asiallisesti eikä haukkumalla fanien lauluääntä yms.
Vierailija kirjoitti:
Baila Baila maksakaa tililleni Baila Baila
Harmi jos Boitsu on poistunut Suomesta juuri ennen kuin voi tulla hurjat revontulet, tosin nyt povataan, että ne saattaisivat tuurilla yltää jopa eteläiseen Eurooppaan asti.
Itse ainakaan maksa mitään siitä jos kuuntelen Bailan käytännössä kun spottarin maksan jokatapauksesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baila Baila maksakaa tililleni Baila Baila
Ei ton kuuntelu mitään maksa vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
No eipä siellä niillä oikein muuta ole ollutkaan, siksi ärsyttää.
En minäkään oikein ymmärrä noita fanien kiekumista jos olen rehellinen. Valtaosa ihan hirveitä. Tosin siitä pääsee kun ei katso niitä
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakaan maksa mitään siitä jos kuuntelen Bailan käytännössä kun spottarin maksan jokatapauksesa.
Ilmaisesta Spotifystä minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä siellä niillä oikein muuta ole ollutkaan, siksi ärsyttää.
Juuri aamulla julkaisivat uuden postauksen?
Itse ainakin odotan artistilta jotain sisältöä kun menen hänen instaan enkä jonkun randomin laulua.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin odotan artistilta jotain sisältöä kun menen hänen instaan enkä jonkun randomin laulua.
Kyllä Joksuilta on tullutkin? En ymmärrä tätä ongelmaa? Eihän näitä covereita tule kuin välillä biisien julkaisun aikaan ja muuten tulee muuta sisältöä?
Onneksi varmaan harvempi K laulua alkaa laulelemaan kertosäkeen osalta ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja katsoa ne ilman ääniä. 😅 Ei muakaan ne erityisemmin kiinnosta, mut onhan se kiva niille faneille, jotka niitä on tehneet, että artisti jakaa heidän videon.
Vierailija kirjoitti:
Ai B on nyt Lissabonissa, miksei se Kn kanssa laittanut yhteiskuvaa?
Tulee liikaa juoruja?
Vierailija kirjoitti:
Baila on todennäköisesti kehitetty Härtsälle lähinnä siksi, että hän voi esittää sitä Tequilan sijaan Kärtsän keikalla. Keikkalipun kun maksaa, niin kuulee Härtsän Bailan samaan hintaan, ei mene rahaa erikseen pois keltään. Tequilaa Härtsä on jo ehtinyt esittää monta kertaa, joten ihan kivan kun hänellekin nyt tulee jotain muuta.
Mua ei kyllä yhtään kiinnosta kuunnella noita faniversioita. Ehkä sit jotakuta nekin voi kiinnostaa.