Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itseasiassa kaksi videota. Eikä edes salaa otettuja joita en tule ikinä julkaisemaan ja ihan sama uskooko joku. En myöskään ole kertonut kaikkia havaintoja.
Millaisia havaintoja oot jättänyt kertomatta? Siis tyyliin "näin K:n ruokakaupassa" vai oliko sellaisia bongauksia, jotka myöhemmin kävi muuta kautta ilmi? Mietin vaan että paljonkohan näitä tällaisia tilanteita on käynyt.
Erilaisia tapauksia. Osa ihan arjen oho tilanteita ja osa sitten erikoisempia. Osa on tullut esiin ja osa ei. Tämän takia tiedän mm keiden kanssa liikkuu tms.
Minulla on sellainen jännä juttu ollut, että on aina julkkis jota näen sattumalta kokoajan. Nyt se lienee K. Turussa asuessa oli mm Kaki. Jos muistatte sen äijän. Mieluummin kyllä näen Kärdeä
En vaan kerro noista kun se olisi varman aika spookia ja K ajattelisi, että vaaanin.
Aika pieni otos meillä vielä, mutta voiko tästä nyt vetää johtopäätöksen, että kyllä se B edelleen voi olla Suomessa ja vaikka pyöriä kaupungilla, eikä silti välttämättä siitä tiedettäisi. Loppujen lopuksi aika harva ainakin vapaa-ajalla menee pyytämään (yhteis)kuvia ja vielä harvempi niitä julkaisee. Eikä kaikki muutenkaan huutele havaintojaan missään netissä.
Ei tää tietenkään todista myöskään toisinpäin, ettei olisi jo voinut lähteä kotiin, mutta ei tässä puoleen eikä toiseen voi mitään sanoa varmuudella.
Olen pyytänyt Bojanin ja Nacen kanssa kuvan m&g:ssä, jonka olen postannut palstoille oma naamani sutattuna. Ei ole Instaa tai muutakaan vastaavaa, johon postaisin. Jos olisi, olisin varmaan laittanut sinne kuvan rajattuna niin, että siitä näkee että se on kuva jonkun muun kanssa (tyyliin olkapääni näkyy), mutta minua ei voi tunnistaa.
Tuo vahva trolliepäily ja toisaalta kuvien ottajien haukkuminen tekee sen, että moni voi olla hiljaa asioista. Enkä usko meillä olevan yleistä kuvien ottaminen arjessa. Omassa lähikaupassa käy julkkiksia kokoajan enkä ole ikinä nähnyt sielä mitään kuvien ottamisia
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni otos meillä vielä, mutta voiko tästä nyt vetää johtopäätöksen, että kyllä se B edelleen voi olla Suomessa ja vaikka pyöriä kaupungilla, eikä silti välttämättä siitä tiedettäisi. Loppujen lopuksi aika harva ainakin vapaa-ajalla menee pyytämään (yhteis)kuvia ja vielä harvempi niitä julkaisee. Eikä kaikki muutenkaan huutele havaintojaan missään netissä.
Ei tää tietenkään todista myöskään toisinpäin, ettei olisi jo voinut lähteä kotiin, mutta ei tässä puoleen eikä toiseen voi mitään sanoa varmuudella.
Mua naurattaa vähän noi lukemat. Ainakin voidaan se johtopäätös vetää näillä luvuilla, että jos palstalla tällä hetkellä pyörii n. 65 henkeä (muistaakseni tää oli peukkuluku eilen kun kyseltiin, onko B vielä Suomessa vai ei), niin jo kolmasosa palstalaisista on ilmoittanut, ettei taatusti julkaisisi mitään kuvaa Boitsun kanssa eikä varmaan sellaista ottaisikaan. Taitaa olla ne julkkisten kanssa innolla poseeraajat jossain ihan muualla kuin täällä meidän laitumella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ARE you ready, postaa härtsä🤔
Olen miettinyt, että jos se onkin Härtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. :D
Kävi sama mielessä. Sillä tavalla kai kappaleesta tulisi edes kuunneltava. Hullua kai se olisi, että pelkkää bailaa huudetaan kappaleen läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa vähän noi lukemat. Ainakin voidaan se johtopäätös vetää näillä luvuilla, että jos palstalla tällä hetkellä pyörii n. 65 henkeä (muistaakseni tää oli peukkuluku eilen kun kyseltiin, onko B vielä Suomessa vai ei), niin jo kolmasosa palstalaisista on ilmoittanut, ettei taatusti julkaisisi mitään kuvaa Boitsun kanssa eik
Valtaosa lienee seuraavan etäämpää ylipäätään eikä halua itseään esiin.
Olen fanittanut erästä bändin yli 20 vuotta enkä ole otattanut yhtään ainoaa kuvaa heidän kanssa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ARE you ready, postaa härtsä🤔
Olen miettinyt, että jos se onkin Härtsän biisi, jossa Bojan fiittaa. :D
Kävi sama mielessä. Sillä tavalla kai kappaleesta tulisi edes kuunneltava. Hullua kai se olisi, että pelkkää bailaa huudetaan kappaleen läpi.
No toivottavasti ei, olisko B mennyt tuollaiseen mukaan, en usko.
Tuskin tuossa Bailassa mitään laulua on
Varmaan sama perusajatus kuin tequilassa Bailassa
Kärtsäkään siinä tuskin on kun ei tiedoissa lue
Enkä usko oikein Härtsän omaavansa laulunlahjoja. Toki. Voihan hän yllättää. 😄
Äh noita bluzan stooreja kun jokainen joksu tuuttaa fanien epävireistä laulantaansa🥱
Ei mun mielestä parasta promoa..
Onko jo selvinnyt miksi Häärijä pahvikärtsää raahasi
Vierailija kirjoitti:
Äh noita bluzan stooreja kun jokainen joksu tuuttaa fanien epävireistä laulantaansa🥱
No kyllä se mun mielestä lisää kiinnostusta, kun näkee kuinka moni fani on kiinnostunut kyseisestä biisistä. Ja Joksuthan on Bluzaa promonnut muillakin tavoilla niin, jos ne nyt julkaisun jälkeen laittaa fanien covereita niin mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Älä edes alota
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään nyt jaksais näitä pahvijuttuja enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se mun mielestä lisää kiinnostusta, kun näkee kuinka moni fani on kiinnostunut kyseisestä biisistä. Ja Joksuthan on Bluzaa promonnut muillakin tavoilla niin, jos ne nyt julkaisun jälkeen laittaa fanien covereita niin mikä ongelma?
Mun korvat ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun korvat ei kestä.
Aina voi hyppiä yli ne stoorit, jotka ei kiinnosta.
Perusteluja ei pyydetty, mutta en laittaisi mihinkään. Kuvan kuitenkin ottaisin ihan jostain muusta syystä, kun esiteltäväksi.