Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko Erikan lisäksi muita biisejä joissa ois samankaltainen tarina kuin S=M
Vaikea sanoa, kun ei tiedetä biisin tarinaa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan NFT-vastustajista täällä ei ole tosiaan osannut perustella sitä vastustamistaan mitenkään, kukaan ei ole kertonut, mikä oikeasti olisi ongelma just tuossa palvelussa. Kun ei varmaan ole edes mitään tietoa, on vaan trendikästä vastustaa.
Nft-teknologiassa suurin haitta on kryptovaluuttojen yhteydessä, jolloin ympäristövaikutus on suuri, mutta mitään kryptovaluuttaa ei ole mukana näissä Kärtsän jutuissa ollenkaan.
Toki hyvä, että välittää ympäristöasioista mutta. Internetin, somen, it-järjestelmien ja älylaitteiden käytöllä ylipäätään on valtava hiilijalanjälki, joka vastaa lentoteollisuutta. Ja silti nää nft:stä vauhkoajat istuu todennäköisesti koko päivän älylaitteillaan näpräämässä somea, tykkää suoratoisto ja muista verkkopalveluista ja niin edelleen. Ja lentää ympäri Eurooppaa keikoille.. 🤷
Huono leffa, koska on musikaali. Kakan leffat on aina musikaaleja. Maksakaa pettymyksestä.
Mikä tuo stoorin tili siis on. Ei löydy mitään sanna kuvaajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Sanna kuvaajan stooreissa Kärppää joramassa!
Saisko yhtään lisävihjettä miten löytää instan? 💚
Silander
Somewhere in Riksu? Kuvaako ne riihimäellä?!
Mun on pakko mennä nukkumaan, se Härtsän juttu ei kuitenkaan ole valvomisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo stoorin tili siis on. Ei löydy mitään sanna kuvaajaa
silandersanna ja on itse asiassa stylisti ei kuvaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Erikan lisäksi muita biisejä joissa ois samankaltainen tarina kuin S=M
Vaikea sanoa, kun ei tiedetä biisin tarinaa vielä.
Niinpä. Ja onhan näitä seksiaiheisia biisejä vinopino suomalaisessa musiikkikentässä. Mut vinkkaanpa Antti Tuisku - Show on ilmainen. Joku kanssanauta aikaisemmin mainitsi biisin näihin ao3 stripparificceihin liittyen. Siksi se pääty mun shippilistalle vaikken muuten artistia yleensä kuuntele :D
Jos musiikkivideo tai ihan vaan lyhyet promopätkätkin kuvataan vasta nyt käsittelyyn menee aikaa joten tuskin vielä julkaistaan kappaletta. Itseä jotenkin ärsyttää se, että kun nuo kappaleet esitetään tai muuten vuodestaan etukäteen joku tekee niistä versiot joita ehditään luukuttamaan vaikka miten paljon ennen julkaisua. Ihan paikalla äänenlaadullakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noi nyt ajatelleet ton nft/blockchain jutun ihan loppuun asti? Aika paljon tuntuu ainakin twitterin äänekkäimmät fanit sitä vastustavan. Vaikea kuvitella että kukaan tilais jotain Häärijän nft-juttua
No äänekkäimmät saa aina syyn jostain valittaa ja osa sit menee aina äänekkäimpien mielipiteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noi nyt ajatelleet ton nft/blockchain jutun ihan loppuun asti? Aika paljon tuntuu ainakin twitterin äänekkäimmät fanit sitä vastustavan. Vaikea kuvitella että kukaan tilais jotain Häärijän nft-juttua
Se nyt on ihan palstalla keksitty ajatus, että siellä ois jotain Härtsän juttua. Toki en sitä mene kieltämään mahdollisuudeksi.
Siellä on H:lla juttu joka alkaa kirjaimin "Bai.". En kerro mikä on enkä linkkaa, kun tuntuu että tota sivua ei ole tarkoitus pystyä löytämään koska siellä on päivämäärä 27.9 (eli viime viikko) ja mitään ei voi ostaa, eli toi oli kai tarkoitus julkistaa aikaisemmin mutta näköjään on muuttunut suunnitelmat ja toi sivu jäi vaan keskeneräisenä tuonne.
Mutta jos toi tulee julkaistuksi tässä pian, niin vastaan tähän omaan viestiini niin tuosta tul
Hei kiitos tästä ja loistavaa salapoliisityötä! Luulen että oot oikeassa ja tähän se pahvin kantelu ja laskenta viittaa. Ja ei pahalla, mutta pääseepähän ekaa kertaa puoleentoista viikkoon ajoissa nukkumaan kun tuota ei tarvi jännätä eikä kiinnosta niin paljon että valvoisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Ai Käärijäjengi keksinyt taas jotain millä voi nyhtää rahaa tyhmiltä.
Ei, kun tuottaa sisältöä mistä pyytää korvauksen. Työstä kuuluu pyytää korvaus, osa vaan haluaisi aina kaiken ilmaiseksi.
En kyllä usko Bojanin lähteneen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan uskoa, kun tänään ei kuulunut mitään hänestä, Kärtsällä kuvauksia ja niin poispäin.
Ihan ymmärrettävää, että tuosta materiaalista ja chatin valvonnasta yms pyydetään korvaus. Itse en vaan oikein luota kännykkäni toumivuuteen. En löytänyt sovellusta Androidiin ja pelkään ettei selaimella toimi
Ei oo mihinkään lähtenytkään. Bojan. Se on Riihimäellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida seksimani nyt sitten edes valmistua sinne eurokiertueelle.
No kyllähän se valmis on, mutta eri asia milloin haluaa julkaista sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan uskoa, kun tänään ei kuulunut mitään hänestä, Kärtsällä kuvauksia ja niin poispäin.
Eihän Bojanista tuolla välilläkään mitään kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että tuosta materiaalista ja chatin valvonnasta yms pyydetään korvaus. Itse en vaan oikein luota kännykkäni toumivuuteen. En löytänyt sovellusta Androidiin ja pelkään ettei selaimella toimi
Androidille ei ole sovellusta ja toimii selaimella.
Euroopan passi gallupin tulos tällä hetkellä:
31 on ostanut tai aikoo ostaa ja 23 ei aio.