Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt vaa'alla? AV:n mukaan hoikka käy joka päivä, läski ei koskaan. (ov)

Vierailija
31.08.2008 |

Tuli mieleeni tällainen kysely tuosta toisesta ketjusta. Eli kuinka usein punnitset itsesi ja mikä sinusta on normaali punnitsemistiheys? Mikä on jo liian tiheää punnitsemista?

Punnitsevatko hoikat itseään useammin, etteivät vaan vahingossakaan liho? Ja läskit harvemmin kun eivät uskalla nähdä lukemaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa. Mitat aina 164/49.

Vierailija
2/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin joka aamu ja ilta ja useasti siinä välilläkin. Vaaka oli se, joka näytti, meneekö hyvin, olenko hyvä. Jos painoa oli tullut lisää, koko päivä oli pilalla. Jos taas olin laihtunut, olin hyvällä tuulella ja sain uutta voimaa laihtua lisää. Illalla punnitsin uudestaan, pystyin ennustamaan aika hyvin seuraavankin päivän painon.

Kun lähdin paranemaan, en kyennyt aluksi olemaan käymättä vaa´alla mutta pikku hiljaa käynnit harvenivat. Nykyään käyn vain jos tulee tosi huono päivä ja vanha luonto tulee pintaan.

Mielestäni sopusuhtaisen suht normaalipainoisen ei tarvitse käydä vaa´alla kuin muutaman kerran vuodessa jos silloinkaan. Kyllä peili kertoo missä mennään ja tietty vaatteet, jos ne alkavat kamalasti puristaa niin sit voi miettiä onko tullut syötyä jotain epäterveellistä liikaa. Raskaana ollessa tietty eri juttu.

Kerran päivässä punnitseminen on musta jo aivan neuroottista. Ihmisen paino voi vaihdella jopa useita kiloja aamun ja illan sekä eri päivien välillä riippuen siitä paljonko ja mitä ja kuinka suolaista on syönyt, onko maha toiminut, onko kuiva. Sellainen ei siis edes laihduttajalle ole tarpeen.

Nyt olen normaalipainoinen, 172cm/64kg, eikä tule vaakaa käytettyä kuin muutaman kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 cm / n. 40 kg, vähän allekkin.

Käyn harvoin vaa´alla.

Vierailija
4/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menossa syömishäiriötä muistuttava kausi, käyn joka aamu. Jos olen normaalitilassa, käyn kerran kuussa ehkä. Olen painoltani ihan normaali ja huomaan vaatteista, jos lihoan.

Vierailija
5/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaa'alla käyn harvoin. Hommasin ekan ikioman vaakanikin vasta yli 30-vuotiaana :D

Vierailija
6/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä onkin jo kulunut ainakin 3-4 viikkoa. En yleensä tarkkaile painoani, koska olen aina ollut hoikka enkä liho millään.

Vierailija
7/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on vaan tapa...

mitat 170/62

Vierailija
8/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja punnitsen silloin tällöin. Ehkä noin kerran kuussa.

Mun paino pysyy aina samoissa lukemissa.

Vierailija
9/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailen syömisiäni aina, olen helposti lihovaa tyyppiä, mutten joka viikkokaan käy vaa'alla sillä tiedän kyllä muutenkin jos olen lihonut. Painoon vaikuttaa myös kierron kohta, nesteen keräytyminen ja mitä on popsinut naamaansa. Katson peiliä enkä vaakaa.

Not a control freak :)

Vierailija
10/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kumpikaan ollut ihan tasapainoista.

Vierailija
11/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuskirjallisuuskin. Jos on hoikka ja pitää joka päivä käydä puntarissa, hmmmmmm.... Jossain mättää. Joku asia on saanut mielessä liian ison vallan. Sillon kun olin tosi hoikka, en käynyt puntarissa koskaan. Mulla ei edes ollut puntaria.

Vierailija
12/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin joka aamu ja ilta ja useasti siinä välilläkin. Vaaka oli se, joka näytti, meneekö hyvin, olenko hyvä. Jos painoa oli tullut lisää, koko päivä oli pilalla. Jos taas olin laihtunut, olin hyvällä tuulella ja sain uutta voimaa laihtua lisää. Illalla punnitsin uudestaan, pystyin ennustamaan aika hyvin seuraavankin päivän painon.

Kun lähdin paranemaan, en kyennyt aluksi olemaan käymättä vaa´alla mutta pikku hiljaa käynnit harvenivat. Nykyään käyn vain jos tulee tosi huono päivä ja vanha luonto tulee pintaan.

Mielestäni sopusuhtaisen suht normaalipainoisen ei tarvitse käydä vaa´alla kuin muutaman kerran vuodessa jos silloinkaan. Kyllä peili kertoo missä mennään ja tietty vaatteet, jos ne alkavat kamalasti puristaa niin sit voi miettiä onko tullut syötyä jotain epäterveellistä liikaa. Raskaana ollessa tietty eri juttu.

Kerran päivässä punnitseminen on musta jo aivan neuroottista. Ihmisen paino voi vaihdella jopa useita kiloja aamun ja illan sekä eri päivien välillä riippuen siitä paljonko ja mitä ja kuinka suolaista on syönyt, onko maha toiminut, onko kuiva. Sellainen ei siis edes laihduttajalle ole tarpeen.

Vierailija
13/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä äitini luona tai appivanhemmilla saunomisen yhteydessä, ehkä 2-4 kertaa kuussa.

olen kyllä ihan kiinnostunut painostani, en kuitenkaan niin kiinnostunut että ostaisin oman vaa'an. läskejä yms. voi hyvin tarkkailla peilistä, tapaan katsoa itseäni peilistä ainakin aamuisin.

Vierailija
14/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole vaakaa. Mies otti sen remppahommiin joihonkin maalinsekoitusjutskiin.

Vierailija
15/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vaaka oli pitkään rikki ja kun vihdoin ostettiin uusi, niin onnistuin potkaisemaan sen viikon kuluttua rikki yöllisellä vessakäynnillä (oli semmoinen lasinen).

Eli saas nähdä milloin tähän talouteen saadaan uusi vaaka.

t. 180cm ja n. 67kg

Vierailija
16/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulla myöhemminkään ole ollut. Kaikki olemme aina olleet normaalipainoisia, hoikkia. Mieheni on "kuntoiluhullu", tarkkailee syömisiään ja pyöräilee ja lenkkeilee lihomisen pelossa. Oikeasti on kyllä ihan normaalipainoinen. 183/80. Mutta ehkä lihoisi jos ei mitään liikkuisi ja söisi kuin minä? Perheessä muut tukevia ja vatsakkaita.

Vierailija
17/31 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pullero 163cm ja 71kg käyn lähes päivittäin. se on vaan semmonen tapa, mulla ei oo mitään pakkomiellettä käydä. mutta on se kyllä kiva kun välillä huomaa painon pudonneen...

Vierailija
18/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli hoikkana kävin varmaan joka päivä, joskus useamman kerran päivässäkin.

Nyt on kun on ylipainoa, en käy oikeastaan koskaan.

Jos vaatteet alkavat kiristää, oikein pelkään nousta siihen vaa´alle

Vierailija
19/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut. Enkä ole koskaan omistanut vaakaa, lapsuudenkodissanikaan ei ollut. Eli käyn vaa'alla, kun satun jossain sellaisen näkemään. Ehkä kuukauden parin välein.

Vierailija
20/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn joka päivä vaa'assa.

Olin hoikka ennen lapsia ja nyt olen ottanut itseä niskasta kiinni ja laihdutus meneillään. Vajaa 10 kg lähtenyt ja pois pitäisi saada vielä reilut 10kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi