Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt vaa'alla? AV:n mukaan hoikka käy joka päivä, läski ei koskaan. (ov)

Vierailija
31.08.2008 |

Tuli mieleeni tällainen kysely tuosta toisesta ketjusta. Eli kuinka usein punnitset itsesi ja mikä sinusta on normaali punnitsemistiheys? Mikä on jo liian tiheää punnitsemista?

Punnitsevatko hoikat itseään useammin, etteivät vaan vahingossakaan liho? Ja läskit harvemmin kun eivät uskalla nähdä lukemaa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis tosi harvoin käyn vaa'alla. paino on ollut sama vuosia ja vuosia. mielestäni peili kertoo ihan riittävästi.

Vierailija
22/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käy vaa'alla oikeastaan juuri koskaan, korkeintaan kaksi kertaa vuodessa.

T: 175/55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä painon muutoksia lähinnä peilin ja vaatteiden avulla. Kiristävät vaatteet kertovat hyvin, että herkuttelua pitää vähentää ja sitten, kun ne taas mahtuvat normaalisti, voi olla tyytyväinen.

Vierailija
24/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käyn tosi tiuhaan, kerran päivässä (aamulla) tai joka toinen päivä. Välillä taas menee viikkoja, etten käy ollenkaan. Joskus olo on vaan niin läski, että on kiva käydä puntarilla katsomassa, että mikä on "totuus". Liikun tosi paljon ja syönkin sitten paljon myös ja välillä jos esim. sairauden tms. takia ei pääse lenkille, niin syömistä vaikea rajoittaa, kun on tottunut isoihin annoksiin. Enkä siis haluaisi lihoa (tai laihtua). Olen 168cm/57-58kg.

Vierailija
25/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht. hoikka olen.

Vierailija
26/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi raskaana ollessa, viimeksi kolme vuotta sitten. Olen hoikka, vaatekoko 36. Peilistä näkee paremmin.

Vierailija
27/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käväisi tuolla 60 hujakoilla, mutta laski muutamassa viikossa synnytyksen jälkeen takaisin alle 50 kiloon. Kävin aiemmin vaa'alla päivittäin. Siis joka päivä suihkun yhteydessä, ja aina se näytti sen 48-49 kg. En kuitenkaan koe, että olisin tarkkaillut painoani; se vain oli tapa. Vaaka oli siinä wc:n lattialla, ja kun nyt suihkun jälkeen tai ennen siinä nakuna patsastelin, nousin vaa'alle rutiininomaisesti.

Muutossa vuosi sitten vaaka meni rikki, enkä ole jaksanut uutta ostaa. Sen jälkeen olen käynyt muutaman kerran vaa'alla; uimahallissa tai kylässä, jos vaaka on sopivasti ollut kohdalla. Viimeksi kun kävin, näytti muistaakseni 48,9 kg.

Ei minulla paljon tuo paino vaihtele, eikä näytä riippuvan siitä, käynkö vaa'alla päivittäin vai kerran kolmessa, neljässä kuussa...

Vierailija
28/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino ei ole koskaan muuten päässyt tästä syystä nousemaan, paitsi raskausaikoina, ja niitä kiloja kannan edelleen :( Osaan pitää painon, mutten pudottaa sitä..

Vierailija
29/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla viime keväänä nousi paino n. 6kg, ja silloin kävin harvemmin, eli mulla tuo ap:n väite pitää kyllä paikkansa. En vaan jaksanut nähdä sitä, että paino alkoi 6:sella.

Vierailija
30/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten pomppaan puntarissa vähintään joka toinen päivä - toiveikkaana.

Silloin kun en laihduta niin punnitsin vaihtelevasti 1-10 kertaa kuussa.

Vierailija
31/31 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käyn puntarilla myös illalla, ettei sitten tule aamulla liian isoa yllätystä... Aamupaino on iltapaino miinus 800 grammaa.

Kun en laihduta, punnitsen itseni ehkä joka toinen viikko. Ja joka kerta on hiukan isompi lukema kuin edellisellä kerralla. En ole osannut sopeuttaa syömistäni iän myötä hidastuneeseen aineenvaihduntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän