Onko paha juttu
Jos käyttää kaupan tilauspal elua ja tilaa tuotteet kotiovelle? Siis aina ja joka kerta? Ei käy kaupassa koskaan?
Kommentit (7)
Surullista. Pitäisi kotoa edes kauppaan poistua.
Todennäköisesti saa juuri sitä mitä tilaa.
Kun en itse joudu pahemmin hintalappuja katselemaan niin heräteostoksia tulee tehtyä aivan liiaksikin.
Jos on samanlaista taipuvaisuutta, voi olla säästäväistä.
Eipä se sen pahempaa ole kuin omalla autolla kaupassa käynti. Ovelle tilaaminen on taloudellisempaa, jos oikein miettii, yksi paku toimittaa ~50:lle ihmiselle ostokset sen sijaan, että 50 ihmistä lähtevät autoillaan kauppaan.
Itse ainakin tykkään käyttää, voi vaikka illalla sängyssä "käydä kaupassa" ja ostokset ovat ajankohtana X ovella.
Miksi olisi? On paljon tilanteita joissa kauppaanmeno on haastavaa. Moni on siirtynyt tilaamaan. Siinä itse asiassa säästää silkkaa riihikuivaa.
Isoisäni., eli äitini isä tekee lähes aina noin.
Ehkä kerran kuukaudessa, isä ja äiti käyttävät omalla autollaan isoisää kaupassa, isossa marketissa.
Isoisä kävelee melko hitaasti ja joutuu käyttämään kävellessään kävelykeppiä.
Mutta pystyy edelleen asumaan, leskimiehenä yksin kotonaan.
Pystyy käymään yksin suihkussa, liikkumaan ulkona omin voimin,
tekemään ruokaakin itse.
Toisinaan isäni vie vaarin omalla autollaan teatteriin tai johonkin konsertiin.
Kauppojen kotiinkuljetus on tosi hieno palvelu, vaikkakin tietenkin ostaja itse maksaa sen kulut.
Isoisä on on vähitellen muuttamassa pois omakotitalossaan,
palvelutaloon.
Mitään totaalista palveluasumista, sitä 7/24 tehohoitoa hän ei vielä tarvitse.
Ainoastaan huolettomampaa, jokapäivåstä asumista: ei lumitöitä, ei ruohonleikkuutta, ei ikkunanpesua, ei talon suursiivousta ym.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? On paljon tilanteita joissa kauppaanmeno on haastavaa. Moni on siirtynyt tilaamaan. Siinä itse asiassa säästää silkkaa riihikuivaa.
Ei se aina säästä yhtään mitään.
Kotiinkuljetus maksaa aina.
Kaupoissa olevat tarjoukset tulee osata hyödyntää tiettynä aikana.
Kaikki kaupoissa olevat tarjoukset, eivät aina edes koske verkkotilauksia.
Itse kaupassa käydessä , voi ja pystyy hyödyntämään myös punalippu ja muut päivittäiset ja tilapäset tarjoukset.
Kotiinkuljetus, kaikkine suurine tilauksineen, kuten WC-talouspapereineen, säilykkeineen, ja kaikkien raskaiden ja painavien tuotteiden tilauksineen, sopii etenkin ikääntyneille, joilla ei autoa ole
Eikä ketään, joka kaupassa käyttäysi.
Samoin se sopii perheille, joilla ei ole omaa autoa ole.
Kerralla voidaan helposti ja sujuvasti tilata, jopa puolen kuukauden, ruuat kerrallaan.
Sama toimintakykyisinä, kotona yksin asuvilla vanhuksilla.
No onko se paha juttu?